کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو

ساخت وبلاگ

امکانات وب

قلم ویبراتا Vibrata برای تزریقی بدون درد چگونه کار می کند

قلم ویبراتا Vibrata برای تزریقی بدون درد چگونه کار می کند

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

 
۵ (۱۰۰%) ۱ vote
 

قلم ویبراتا Vibrata برای تزریقی بدون درد چگونه کار می کند؟ :  دکتر سیمون اوریان با استفاده از تئوری کنترل دریچه ای Vibrata را توسعه داد. این تئوری پیشنهاد می کند که ورودی غیر- دردناک می تواند بطور موثری دریچه های ورودی درد را خاموش کنند. اساسا، درد تنها می تواند توسط محرک های مهار شود که اعصاب غیر حساس به درد را فعال می کنند. Vibrata به عنوان یک محرک لمسی عمل می کند که در طی تزریقات احساس درد را مهار می کند.

قلم ویبراتا

توضیح مختصری درباره تئوری کنترل دریچه ای

زمانی که درد را تجربه می کنیم، این درد معمولا از طریق اعصاب بدن منتقل می شود و در نهایت به سیستم عصبی مرکزی می‌رسد با این حال، تئوری کنترل دریچه ای پیشنهاد می کند که ورودی غیر- درد بطور موثری “دریچه های” ورودی درد را خاموش می کنند. زمانی که این امر رخ دهد، درد می تواند بطور طبیعی سرکوب شود. این ایده اولین بار در اواسط دهه ۶۰ معرفی شد.

در طول سالها، تئوری کنترل دریچه ای توجه زیادی را به سمت خود جلب کرده است و کاملا تحقیقات مربوط به درد را متحول کرده است. همانند بسیاری از مطالعات دیگر، در این زمینه نیز افرادی وجود دارند که به دلیل فقدان توضیحات درباره برخی مشاهدات نسبت به این تئوری محتاطانه برخورد می کنند. گفته می شود در زمان تجربه درد، این تئوری رابطه بین جنبه های جسمی و روان‌شناختی را شرح می دهد.

تئوری

قلم ویبراتا


در اصل، این تئوری با این ایده شروع شد که فیبرهای قطور و نازک درد اطلاعات را منتقل می کنند. در داخل فیبرهای عصبی، این اطلاعات به سلولهای انتقال دهنده در شاخ خلفی نخاع منتقل می شوند که به مغز و همینطور اینترنورون های موثر بر فعالیت سلولی هدایت می شوند. در حالی که فیبرهای قطور سلولهای انتقال دهنده را تحریک می کنند، فیبر نازک از فعالیت سلولهای مهاری جلوگیری می کند. با در نظر گرفتن این امر، آنها مشاهده کردند زمانی که فعالیت فیبر بزرگ نسبت به فعالیت فیبر نازک غالب تر است درد کمتری احساس می شود. پس از آن دانشمندان توانستند توضیح دهند که چرا برخی دردها را با شدت کمتری تجربه می کنیم.

پس از تحقیقات اولیه، یک “طرح مداری” عصبی تهیه شد که در آن دو مسیر به مغز دیده می شود. همینطور که سیگنال سلولها به نخاع و در نتیجه مغز هدایت می شوند، آنها دریافتند که سلولهای انتقال دهنده و مهاری نیز برای رسیدن به مغز بای‌پس می‌شوند. بسته به وضعیت مغز، این سیگنال می تواند به نخاع بازگردانده شود که شدت درد تجربه شده را تعیین می کند. پس از این، رابطه بین اثرات جسمی و روان شناختی بطور کامل تغییر کرد و شناخت ما از پدیده درد تحول یافت.

سیگنالها

در تئوری کنترل دریچه ای، ما می توانیم تاثیر فیبرهای فاقد گیرنده درد را مشاهده کنیم. اساسا، آنها فیبرهایی هستند که سیگنال درد را در طول خود منتقل نمی کنند. با این حال، فعالسازی این عصب ها باعث ایجاد یک عکس العمل در فیبرهای درد می شود و این امر منجر به ایجاد درد می شود.

علاوه بر این، مراکزی در سیستم عصبی محیطی وجود دارند که در آنها تنظیم محرک های درد رخ می دهد. همراه با لامینا، این ناحیه‌ در شاخ خلفی نخاع می باشد که فیبرهای Aó و C و همینطور Aß را دریافت می کند. زمانی که فیبرهای درد توسط فیبرهای فاقد گیرنده درد مهار می شوند، این دریچه بسته می شود و انتقال محرک ها به آنها بلوکه می شود. در نقاط دیگر لامینا، این دریچه می تواند باز شود زیرا فیبرهای درد، فیبرهای فاقد گیرنده درد را مهار می کنند.

خلاصه

روی هم رفته، تئوری کنترل دریچه ای توضیح می دهد که چگونه درد می تواند تنها از طریق محرک هایی مهار شود که نورون های فاقد گیرنده درد را فعال می کنند. زمانی که بطور ذاتی یک ناحیه را پس از تجربه درد مالش می دهیم، این کار تا حدی درد را تسکین می دهد زیرا همین فیبرها باعث تحریک نورون های فاقد گیرنده درد در لامینا می شوند.

در ابتدا، این تئوری برای سالهای بسیاری مورد تردید بود. علیرغم این امر، فرض قبلی همچنان به قوت خود باقی است اگرچه در این سالها برخی اصلاحات انجام شده است. امروزه، متخصصان به این تئوری به عنوان توضیح ساده انگارانه نگاه می کنند که کاستی بسیاری مختلفی دارد. گفته می شود، این تئوری الهام بخش تعدادی از آزمایشات مهم و سرفصل های تحقیقاتی بوده است و باعث افزایش درک ما از چگونگی مواجه بدن با درد از لحاظ جسمی و روانی را شده استش

برچسب ها: , , , ,

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 353 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1396 ساعت: 14:50

میکرونیدلینگ و تاثیر آن بر پوست مردم آسیا و ایران

میکرونیدلینگ و تاثیر آن بر پوست مردم آسیا و ایران

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

 
۵ (۱۰۰%) ۱ vote
 

میکرونیدلینگ و تاثیر آن بر پوست مردم آسیا و ایران : پوست افراد در مناطق مختلف از جهان متفاوت است این تفاوت در تعداد رنگدانه ها است در برخی نقاط تعداد رنگ دانه های پوست مردم کم و در برخی نقاط تعداد بیشتری دارد. به همین دلیل مردمان آسیا معمولا بیشتر از سفیدپوستان اروپایی یا سیاه پوستان آفریقایی، جوش می زنند. جوش های سرسیاه و لکه های قهوه ای هم معضل دیگری به دلیل تابش خورشید پرحرارت برای مردمان آسیا هستند.

میکرونیدلینگ و تاثیر آن بر پوست

باد و سرمای خشک پاییزی و زمستانی و گرمای خشک تر تابستانی، باعث شده که پوست آسیایی ها بسیار خشک و حساس شود و در نتیجه خیلی زود چروک بخورد . به خاطر این دلایل است که خیلی از خانم ها در سن های پایین اقدام به تزریق بوتاکس یا چربی می کنند تا چین و چروک موجود در صورتشان مانند چین و چروک های اطراف چشم یا خط لبخندشان را ازبین ببرند همچنین این افراد از خشکی پوست مخصوصا بعد از حمام کردن رنج می برند.

تغذیه هم تاثیر زیادی در به وجود امدن عارضه های پوستی دارد. مثلا در پوست اسیایی ها به دلیل خوردن غذاهای تند و پرادویه و آلرژی زا مانند بادمجان یا گوجه فرنگی قرمزی و خارش به وجود می اید.البته دلایل زیادی وجود دارد که استرس بیش از اندازه یکی از ان ها است نگرانی دیگر مردمان قاره پهناور آسیا این است که بیشتر اوقات، پوست صورتشان خسته و تیره به نظر می رسد. اغلب کشورهای آسیایی، آب و هوای آلوده ای دارند. پس، اگر تیرگی پوست مردم آسیا ژنتیکی نباشد، حتما در اثر آلودگی هوا است.

تاثیر گذار بودن درمارولر و میکرونیدلینگ

در مورد تاثیر گذار بودن درمارولر و میکرونیدلینگ بر درمان مشکلات پوستی مردم آسیا تحقیقاتی صورت گرفت. در این تحقیقات، ۳۶ آسیایی از سن ۱۸ تا ۴۰ سال داوطلب شدند تا ببینند میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر میتواند جای زخم و جای جوش روی صورت شان را برطرف کند. آن ها در طول یک ماه، پنج دوره درمانی را با درمارولر گذراندند. جای زخم و جای جوش حدود ۷۵% داوطلبان از بین رفته بود.

هنگام مقایسه عکس های قبل و بعد داوطلبان حدود ۵۰ تا ۷۵% عارضه های پوستی آنان بهبود یافته بود. بعد از پایان دوره درمانی و تحقیق همگی آن ها از نتیجه کار راضی بودند. میکرونیدلینگ هیچ گونه عوارضی نداشته، در همه آن ها قرمزی و سفتی پوست مشاهده شده بود که این امری طبیعی بوده و بعد از چند ساعت اثر آن از بین رفته است. درمارولر یا میکرونیدلینگ عارضه ها و آسیب های انواع پوست با انواع رنگ ها را بدون هیچ گونه عوارضی درمان می کند.

آیا میکرونیدلینگ واقعا تاثیرگذار است؟

میکرونیدلینگ و تاثیر آن بر پوست


برای درمان مشکلات و عارضه های پوستی روش های متعددی وجود دارد. اغلب مردمان آسیا و ایران برای درمان و بهبود مشکلات پوستی خود از روش های لیزر و لایه برداری های شیمیایی استفاده می کنند. که با توجه به حساسیت پوست شان احتمال تغییر رنگدانه های پوستی و ایجاد زخم بعد از درمان وجود دارد. میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر بدون هیچ گونه تغییر رنگ پوست و ایجاد زخم، عارضه پوستی مردم ایران و آسیا را درمان می کند.

میکرونیدلینگ در مقایسه با دیگر روش های درمانی بسیار ایمن تر و باصرفه تر از نظر هزینه و وقت می باشد. امروزه از میکرونیدلینگ و درمارولر برای درمان جای زخم و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی و زیبایی استفاده می شود. بسیاری از متخصصین پوست ومو به مراجعه کنندگان خود روش میکرونیدلینگ را پیشنهاد می دهند زیرا این روش به نتایج بسیار درخشانی در درمان و بهبود آسیب ها و عارضه های پوستی دست یافته است. تمامی کسانی که از این روش استفاده کرده اند از نتیجه کار و انتخابشان راضی بوده اند. شما می توانید از میکرونیدلینگ و درمارولر در خانه استفاده کنید و روش درمانی خود را داشته باشید. بعد از استفاده از درمارولر به راحتی می توانید به انجام فعالیت های روزانه خود برسید.

برای درمان جای زخم های بسیار وخیم و بد میتوان از ترکیب روش میکرونیدلینگ و ساب سیژن استفاده کرد. ساب سیژن روشی است ساده و سر پایی و بی خطر که در درمان جای جوش، جای بخیه و آبله مرغان و … استفاده می شود. عامل اصلى فرورفتگى پوست، در محل ایجاد آکنه و جوش، چسبندگى و فیبروز زیر آن است که موجب کشیده شدن پوست به داخل و فرورفتن آن میگردد. آزادسازى این چسبندگى ها بخش مهم و ضرورى براى درمان اینگونه ضایعات پوستى می باشد. ساب سیژن سطح اسکار را از اتصال زیرین آزاد می کند و منجر به ایجاد بافت همبند جدید در نزدیکی اسکار می شود. استفاده از درمارولر و ساب سیژن با هم جای جوش و اسکارهای بسیار وخیم و عمیق را از بین می برد.

میکرونیدلینگ و نقش آن در درمان انواع اسکار

درمارولر و میکرونیدلینگ نتیجه بسیار خوبی را در پایان دوره درمانی ارائه می دهد. بسیار ارزان و بدون هیچ گونه عارضه ای است. بلافاصله بعد از استفاده از درمارولر می توانید به کارهای روزانه خود برسید. می توانید از درمارولر برای گرفتن نتایج بهتر در موارد خاص و حاد همزمان با دیگر روش های درمانی استفاده کنید. میکرونیدلینگ بر روی انواع پوست با انواع رنگ مانند پوست مردم آسیا و ایران اثر دارد و عارضه های پوستی آن ها را درمان می کند. این روش یک روش نوین و جدید برای بهبود مشکلات پوستی است که توسط خیلی از متخصصین و مراجعه کنندگان آن ها انتخاب می شود. هیچگونه تغییر رنگی در هر نوع پوستی ایجاد نمی کند و کاملا ایمن و مطمئن است.

برچسب ها: , , , , ,

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 346 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1396 ساعت: 14:47

رفع تیرگی واژن و درمان تیرگی ناحیه تناسلی

رفع تیرگی واژن و درمان تیرگی ناحیه تناسلی

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

 
۵ (۱۰۰%) ۱ vote
 

رفع تیرگی واژن و درمان تیرگی ناحیه تناسلی : رفع تیرگی واژن یا به عبارتی درمان تیرگی ناحیه تناسلی به عنوان یکی از موضوعات بسیار مهم در بین زنان به شمار می رود . با گذشت زمان و به دلایل مختلفی واژن دچار تیرگی شده و تغییر رنگ می دهد .تیرگی واژن به دلایل مختلفی رخ می دهد ، و این موضوع برای بانوان بسیار ناخوشایند بوده و نگران کننده است.

رفع تیرگی واژن

باید بگوییم که رفع تیرگی واژن و روشن شدن پوست ناحیه ی تناسلی امروزه قابل انجام است .در ابتدا توصیه بر این است که علت تیرگی واژن روشن شود ، سپس اقداماتی برای رفع تیرگی و کاهش تیرگی انجام شود . یکی از علت های اصلی تیرگی واژن استفاده از ژیلت به عنوان ارزان ترین راه برای از بین بردن موهای زائد می باشد .

علاوه بر آن عوامل ژنتیکی ، اصطکاک منظم بین افراد چاق ، بیماری پوستی ، اصلاح مرتب موهای زائد و قرار گیری بیش از اندازه در معرض نور آفتاب از دیگر عوامل تیرگی واژن و ناحیه ی تناسلی می باشد . با پیدا کردن علل تیرگی واژن می توان از بروز تیرگی پیشگیری کرد . در ادامه ی این مقاله به معرفی کلیه ی اقدامات و راهکارهای موثر برای رفع تیرگی واژن و درمان تیرگی ناحیه ی تناسلی خواهیم پرداخت .

روش های مختلف درمانی برای رفع تیرگی واژن

این سوال که چکونه می توان واژن سفیدی داشت ؟ سوال اکثر بانوان از پزشک معالج یا بزرگ تر ها می باشد . ممکن است این سوال برای شما هم پیش آمده باشد ، و تاکنون نتوانسته باشید جواب قانع کننده ای نسبت به این سوال پیدا کنید ، و با جواب هایی همچون ارثی بودن تیرگی واژن و یا جواب هایی مشابه دست به سر شده باشید . در ادامه ی این مقاله راهکارهای رفع تیرگی واژن را به شما معرفی می کنیم . و نیز بهترین روش رفع تیرگی واژن را به شما خواهیم گفت. مطمئن باشید این مقاله راهکارهای بسیار موثری را به شما پیشنهاد می دهد .

درمان خانگی تیرگی واژن

در اکثر مواقع تیرگی واژن در منزل و به کمک روش های خانگی قابل درمان است و نیازی به مراجعه به پزشک نمی باشد. در ادامع بع معرفی انواع درمان خانگی تیرگی واژن می پردازیم .

صابون پاپایا. یکی از راهکارهای درمان خانگی تیرگی واژن استفاده از صابون پاپایا به عنوان یک بمحصول اورگانیک و طبیعی است که با استفاده مرتب از آن می توانید تیرگی واژن را از بین برده و پوست ناحیه ی تناسلی را روشن کنید . برای کسب نتیجه از این روش می توانید در هر شبانه روز ۲ بار صبح و شب از آن استفاده کنید. همیشه بعد از استفاده از صابون پاپایا استفاده از مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی پوست توصیه می شود .

شما همچنین می توانید از خود میوهی پاپایا استفاده کنید . به این منظور شما می توانید یک تکه پاپایای رسیده را پوست کنده و بزرگترین تکه آن را روی واژن تان بمالید. به مدت ۳۰ دقیقه منتظر بمانید و سپس موضع را با آب به خوبی شسته و پاک کنید . رنگ واژن در عرض چند هفته تغییر یافته و روشن تر می شود .

مخلوط آب لیمو و ماست. یکی از ترکیبات موثر و یکی از روش های موثر درمان خانگی رفع تیرگی واژن استفاده از مخلوط آب لیمو و ماست می باشد . برای تهیه ی این ترکیب ¼ پیمانه اب لیمو را با یک قاشق غذاخوری از ماست مخلوط کرده و روی ناحیه تناسلی خود بمالید. استفاده از این ترکیب در طولانی مدت تیرگی واژن را از بین برده و آن را درمان می کند . البته لازم به ذکر است که با یکی دو بار استفاده از این مخلوط نمی توانید به نتیجه ی دلخواه دست پیدا کنید ، استفاده از این مخلوط نیازمند صبر و حوصله است . استفاده از ژل آلئورا بعد از استفاده از این تمیز کردن توصیه می شود . نکته قابل ذکر این است که ، از این مخلوط بلافاصله بعد از اصلاح استفاده نکنید ، چرا که باعث تحریک ناحیه ی تناسلی می شود .

استفاده از خمیر بادام. یکی دیگر از راه های رفع تیرگی واژن و ناحیه ی تناسلی استفاده از خمیر بادام است . برای تهیه ی این خمیر می توانید ، تعدادی مغز بادام را به مدت ۲۴ ساعت خیس کرده ، سپس پوست آن را کنده و چند قطره شیر به آن اضافه کنید اضافه کنید.خمیر تهیه شده را به مدت ۱ ساعت روی ناحیه ی تیرگی واژن خود مالیده و سپس آن را با آب ولرم بشویید. استفاده از این خمیر به مرور زمان تیرگی ناحیه ی واژن را برطرف می کند .

استفاده از شیر برای رفع سیاهی واژن. شیر خواص زیادی دارد ، و به عنوان یک نرم کننده و سفید کننده کاربرد دارد . شیر باعث طراوت و تازگی پوست می شود . می توانید از شیر به عنوان راه درمان برای رفع تیرگی واژن و ناحیه ی تناسلی استفاده کنید . انتظار شما باید از سفیدی و رفع تیرگی واژن بایستی معقول باشد . ولی با استفاده ی مداوم می توانید به نتیجه ی مطلوب برسید .

پراکسید را به مدت ۱۵ دقیقه روی موضع و قسمت تیرگی واژن بمالید . برای کسب نتیجه ی دلخواه می توانید این کار را دو بار در روز انجام دهید . پراکسید یک ماده با خاصیت اسیدی است . استفاده از روغن بادام و یا نارگیل بعد از شستن آن برای خنکی توصیه می شود . استفاده از پراکسید نیز همانند مخلوط آبلیمو و ماست بلافاصله بعد از اپیلاسیون توصیه نمی شود . چرا که ممکن است پوست را تحریک کرده و جوش بزند .

در ابتدای این مقاله به معرفی روش های خانگی برای درمان تیرگی واژن پرداختیم . در ادامه روش ها و درمان دارویی تیرگی واژن را به شما معرفی می کنیم .

درمان دارویی تیرگی واژن

استفاده از کرم های سفید کننده حاوی هیدروکینون یکی از روش های درمان دارویی تیرگی واژن می باشد . این کرم با ممانعت از تولید ملانین در پوست ، به عنوان یک روش پرطرفدار برای رفع تیرگی واژن به شمار می رود . ولی استفاده از آن بایستی در حد معمول وو غلطت آن نیز با مشورت پزشک معالج باشد ، چرا که مصرف طولانی مدت آن نتیجه را برعکس خواهد کرد . این روش درمانی یکسری عوارضی را هم در پی خواهد داشت ، بیماری کبدی جز عوارض مصرف طولانی مدت این روش می باشد.

شما می توانید در مورد درمان با استفاده از سفید کننده ملایم پوست با متخصص پوست خود صحبت کنید . کرم های گیاهی موجود در بازار از جمله کرم رفع تیرگی بدن هربادرم که از عصاره های طبیعی گیاهی در تولید آن استفاده شده است ، روش مناسبی برای رفع تیرگی واژن و بدن می باشد . دوره ی استفاده از این کرم ۶۰ الی ۹۰ روز است . و افرادی که از این کرم برای رفع تیرگی زیر بغل و ناحیه ی تناسلی استفاده کرده اند ، راضی بوده اند .

یکی دیگر از روش های درمان دارویی رفع تیرگی واژن استفاده از سفید کننده کلر است . ولی استفاده از این روش بایستی تحت نظر متخصص پوست و با مشورت با وی باشد . این روش خود سرانه نباید برای درمان انتخاب شود ، بلکه بایستی غلظت مصرف آن ، طول دوره ی درمان آن با تجویز متخصص پوست برای روشن کردن پوست ناحیه ی تناسلی استفاده شود .

اگر ناحیه ی واژن و ناحیه ی تناسلی شما به دلیل استفاده از اپیلاسیون، ژیلت، و یا …. تیره شده باشد . شما می توانید از روش لیزر درمانی به جای اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنید . استفاده از لیزر درمانی به عنوان یک روش طولانی مدت و تقریبا دائمی برای از بین بردن موهای زائد می باشد .و این روش رشد موها را کندتر کرده و شما می توانید به مدت طولانی از شر موهای زائد خلاص شوید . نکته ی قابل ذکر اسن اشت که جلسات لیزر درمانی بایستی به طور کامل انجام شود .

روش های پیشگیری از تیرگی واژن

تیرگی واژن و ناحیه ی تناسلی مشکلی است که اکثر افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند . ما در این مقاله روش های درمان و رفع تیرگی واژن را به شما معرفی کردیم. ولی یکسری روش هایی هم وجود دارد که شما می توانید با رعایت آن ها از تیرگی واژن پیشگیری کنید . این روش ها عبارتند از :

لایه برداری :

تجمع بیش از حد سلول های مرده عامل تیرگی پوست می باشد و این تیرگی فقط مختص آرنج و زانو نمی باشد . برای درمان این تیرگی می توانید از روش لایه برداری استفاده کنید . برای این کار قبل از اقدام به اصلاح ، ناحیه ی مورد نظر را با استفاده از لیف، اسکراب یا برس لایه برداری کنید. این کار خشکی پوست را برطرف کرده و مانع از تحریک پوست و رشد موهای زیر پوستی در ناحیه ی بیکینی می شود .

استفاده از کرم ضد آفتاب

استفاده از کرم ضد آفتاب هنگام حمام آفتاب مانع از نفوذ تشعشعات مضر خورشید به پوست ناحیه بیکینی می شود . شما می توانید برای محافظت از پوست ناحیه ی تناسلی خود از کرم ضد آفتاب با یک شماره SPF بالا (فاکتور حفاظت از آفتاب) مانند SPF 45 استفاده کنید . استفاده از یک نرم کننده طبیعی مانند روغن زیتون بعد از حمام آفتاب مفید است .

پوشیدن لباس نخی گشاد و راحت

علت دیگر تیرگی واژن عرق سوختگی ناحیه ی تناسلی در پی پوشیدن لباس های پلاستیکی و تنگ در روز های گرم تابستان می باشد . پوشیدن لباس هایی با پارچه های مصنوعی و پلی استر از رسیدن هوا به پوست مانع شده و باعث خستگی زودرس شما خواهد شد .

استفاده از تیغ با کیفیت

اصلاح مو با تحریک پوست ، منجر به تیرگی پوست می شود . تحریکات پی در پی پوست منجر به بروز لکه هایی روی پوست خواهد شد . یکی دیگر از عوامل ایجاد لکه های پوستی وجود هرگونه زخم و آسیب پوستی است . برای جلوگیری از وقوع این مورد شما می توانید از تیغ های با کیفیت برای اصلاح موها استفاده کنید و موها را در جهت رشد تیغ بزنید . از تیغه های با کیفیت استفاده کنید و به آرامی در جهت رشد مو تیغ را بکشید. اگر اپیلاسیون روزانه انجام شود ، پوست در برابر آن واکنش نشان داده و با محافظت از خود باعث تیرگی پوست می شود .

مصرف میوه و سبزیجات بیشتر

میوه ها و سبزیجات مانند پرتقال ، و انواع توت ها به دلیل داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان باعث روشنی پوست می شوند . آب آشامیدنی نیز به عنوان ماده ی موثر در حذف سموم از بدن است .

آب بیشتری بنوشید مصرف زیاد آب کمک شایانی به پاکسازی سموم از بدن می کند . برای میزان مصرف روزانه آب آشامیدنی هیچ قانون خاصی وجود ندارد ، ولی در حالت کلی زنان و مردان بایستی روزانه ۸ لیوان آب مصرف کنند .

موارد ذکر شده در بالا برای رفع تیرگی زیر بغل نیز صدق می کن .

روشی موثر برای رفع تیرگی واژن

کرم حاوی هربادرم برای رفع تیرگی واژن و زیربغل موثر است . استفاده ی مرتب از این کرم تیرگی واژن و زیر بغل را درمان خواهد کردو شما می توانید آثار آن را بعد از یک هفته استفاده مشاهده کنید .

با استفاده از راهکارهای پیشنهادی در این مقاله شما می توانید تیرگی واژن و ناحیه ی تناسلی را درمان کنید . درمان تیرگی واژن و ناحیه ی تناسلی آسان است ، و نیازمند داشتن نظم و ادامه در استفاده از یکی از راهکارهای پیشنهادی می باشد . ش

برچسب ها: , , , ,

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 336 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1396 ساعت: 14:44

لابیاپلاستی | جراحی زیبایی واژن

لابیاپلاستی | جراحی زیبایی واژن

 

لابیاپلاستی | جراحی زیبایی واژن , قیمت و هزینه جراحی لابیاپلاستی , متخصص جراحی زیبایی واژن , سن مناسب برای جراحی زیبایی واژن , کلینیک تخصصی لابیاپلاستی و جراحی واژن

لابیاپلاستی


جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست؟

جراحی زیبایی واژن از عمل هایی است که اکثر خانم ها برای زیبایی ناحیه تناسلی انجام می دهند و به وسیله جراحی شکل ظاهری لبه های داخلی و بیرونی واژن را نسبت به اول بهبود می بخشندکاهش هورمون های پروژسترون و استروژن باعث تغییرات ظاهری در واژن می شود. که این موضوع نه تنها بر زیبایی واژن تاثیر گذاشته بلکه باعث تضعیف روحیه در فرد هم می شود.

جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن

بیشتر خانم هایی که داوطلب انجام این عمل زیبایی هستند از عواملی که باعث انجام این عمل شده بسیاری از مشکلات ظاهری ایجاد شده بر اثر عوامل مختلف ژنتیکی و یا چاقی و لاغری عواملی مثل انجام عمل های باز، زایمان های طبیعی زیاد، این گونه موارد را علل این عمل زیبایی می دانند؛ و با انجام این عمل دوست دارند که اندازه لبه های داخلی واژن کوچک شود. بسیاری از خانم ها که از ظاهر افتاده و بزرگ لبیه ها در ناحیه تناسلی اذیت می شوند با انجام جراحی لابیاپلاستی می توانند بافت های اضافی این ناحیه را به طورکامل از بین ببرند، ناگفته نماند که تا به امروز اندازه نرمالی برای واژن خانم ها بیان نشده است اما شکل ایده ال به این شکل است که لبه های داخلی واژن از داخل واژن بیرون نزده باشد. امروزه با ایجاد روش های نوین و جراحی های زیبایی متنوع روش های مختلفی برای زیبایی واژن به وجود آمده است.

چرا زنان به دنبال لابیاپلاستی هستند؟

همانگونه که در شرح جراحی لابیاپلاستی برایتان گفتیم که لابیاپلاستی یک جراحی زیبایی برای لبه های اطراف واژن انجام می شود و جراحی زیبایی لابیاپلاستی ظاهر افتاده و نامناسب ناحیه تناسلی را اصلاح می کند و این جراحی که بر روی لب بزرگ یا لب کوچک اندام تناسلی خانم ها انجام می شود و اندازه و شکل لابیا را تغییر می دهد. امروزه نسبت به گذشته جراحی زیبایی لابیاپلاستی جایگاه ویژه ای بین خانم ها پیدا کرده است.

خانم ها با انجام این جراحی زیبایی می خواهند واژن زیبا داشته باشند همانطور که گفتیم برای واژن زیبا هیچ تعریفی نیست ولی از نظر خانم ها ظاهر زیبای واژن با جراحی بهتر می شود و با برش لبه ها و کوچک کردن آن یعنی جراحی لابیاپلاستی این واژن یک ظاهر خوب نسبت به قبل پیدا می کند. بعضی خانم ها هم بخاطر اذیت شدن هنگام فعالیت های ورزشی یا انجام رابطه جنسی دچار مشکلاتی می شوند که با جراحی دنبال بهبود مشکلات خود هستند. کسانی که این عمل را انجام داده اند احساس بهتری نسبت به رابطه جنسی و کیفیت زندگی خودشان پیدا کرده اند.

از مهم ترین دلایلی که خانم برای این جراحی دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوانسازی واژن
  • واژن از لحاظ ظاهری زیبا و تمیز باشد
  • قرینه بودن لبه های واژن با هم
  • کم شدن درد حین رابطه جنسی
  • درد هنگام فعالیت ورزشی مثل دوچرخه سواری
  • راحت نبودن هنگام پوشیدن شلوار تنگ
  • تقویت بافت واژن

آشنایی با روش های جراحی زیبایی واژن

برای انجام جراحی لابیاپلاستی ۲ روش بین اکثر جراحان در اولویت است

(trim,wedge)

TRIM

در این روش لبه داخلی واژن بریده شده و دو لبه با بخیه به هم دوخته می شوند. حداکثر زمانی که برای این عمل لازم است ۱ ساعت است و بخاطر سریع بودن این عمل استقبال خوبی از این روش می شود

WEDGE

این روش جراحی برای ایجاد تغییرات زیاد در واژن انجام می شود در این روش قسمت زیادی از لبه واژن را به شکل v برش می دهند در این نوع جراحی بافت زیادی ازواژن برداشته می شود این روش بهتر از روش اول است چون در روش اول احتمال این وجود دارد که لبه واژن زیاد بریده شود و جای زخم باقی بماند اما در این روش مرز لبه با واژن حفظ می شود این روش نیاز به زمان بیشتری است و مثل روش trim در عرض ۱ ساعت انجام نمی شود.

کوچک سازی کلاهک کلیتوریس حین عمل لابیاپلاستی

از آن جا که در جراحی زیبایی لابیاپلاستی لبه های واژن را کوچک می کند ممکن است در بعضی از خانم ها این عمل شکل کلاهک کلیتوریس کمی غیر طبیعی نشان داده شود و اغلب خانم ها بخاطر پوست کلفت و افتاده آن قسمت و ظاهر نامناسبی که به وجود می آید، از پزشک جراح بخواهند که این ۲ عمل را با هم انجام دهد و پزشک برای رفع این عیب حین جراحی لابیو می تواند کلیتوریس را هم کوچک کند؛ اما جراحی کلیتوریس از پیچیدگی و حساسیت زیادی برخوردار است و شما باید زیر نظر یک متخصص این عمل را انجام دهید. عمل کوچک کردن کلیتوریس هم به صورت همزمان و هم به صورت جدا جراحی می شود اگر همزمان این دو عمل با هم عمل شوند نیاز به بررسی و زمان زیادی است.

هزینه لابیاپلاستی

عمل جراحی پلاستیک واژن (لابیاپلاستی) چقدر طول می کشد؟

مثل سایر جراحی ها عمل لابیاپلاستی هم نیاز دارد که حتما شما یک جلسه با مشاور داشته باشید مشاور در این جلسه از شما علت انتخاب این عمل و تمام مواردی که راجب این عمل زیبایی نیاز دارید را با شما مطرح می کند مشاور به شما کمک می کند که بفهمید قبل از عمل، در حین جراحی و پس از آن، باید انتظار چه چیزهایی را داشته باشید. از آن جایی که اکثر عمل های لابیاپلاستی تحت بی حسی موضعی بدون تزریق وریدی انجام می شوند. عمل معمولا حدود ۲۰ دقیقه الی یک ساعت به طول می انجامدو سرپایی انجام می شود و در صورتی که خود بیمار بخواهد از بیهوشی موضعی استفاده می شود در این شریط هم نیاز به بستری نیست.

عوارض لابیاپلاستی

جراحی زیبایی واژن هم مثل اکثر عمل‌های جراحی زیبایی که انجام می شود با عوارضی عمومی همراه است.

از ان جایی که لابیاپلاستی امروزه یکی از عمل های بسیار متداول در بین خانم ها است خوشبختانه جراحی لابیاپلاستی در بین جراحی های ایمن و بی خطر محسوب می شود و عوارض آن بسیار کم است.

شما باید در انتخاب پزشک جراح تمام تحقیق ها را انجام دهید تا یک جراح متخصص و معتبر را برای انجام عمل خودتان پیدا کنید این عمل اگر توسط جراحی مجرب در کلینیک یا مطب معتبر انجام شود، کاملا بی خطر خواهد بود و تجربه شیرینی را برای شما رقم خواهد زد.

تعداد کسانی که این عمل را انجام داده اند بسیار زیاد هستند و اکثریت عوارضی را مشاهده نکردند ولی از عوارض خاص جراحی کوچک کردن لابیا که بارعایت نکردن نکاتی به وجود می آید می‌توان به خونریزی، عفونت و پاره شدن بخیه‌ها و باز شدن زخم اشاره کرد معمولا از این عمل، بدلیل بخیه های زده شده، معمولا افراد نیاز دارند تا یک روز از کمپرس یخ استفاده کنند؛ و تا سه روز امکان دارد دچار درد و ورم در ناحیه واژن خود شوند که این درد ها با مسکن ها قابل رفع است.

دوره نقاهت جراحی واژن خیلی کمی دارد و بعد از حداکثر یک هفته بعد از انجام این عمل به سر کار خود برمی گردند و بهبودی کامل دست پیدا می کنند. در پایان هم بعد از حداکثر یک ماه شخص می تواند رابطه جنسی خود را از سر بگیرد اما در برخی از اشخاص که حساس می باشند ممکن است کمی تورم وحساسیت در زمان نزدیکی ایجاد نماید که جای نگرانی خاصی وجود ندارد و پس از گذشت مدت زمانی برطرف می شود. همانطور که گفته شد این جراحی از کم عوارض ترین جراحی های در بین سایر جراحی های زیبایی است.

ویزیت های پس از عمل زیبایی واژن

در جراحی لابیاپلاستی پزشک برای شما ۲ وقت ویزیت تعیین می نماید و توصیه هایی را به شما ارائه می دهد ویزیت های پس از عمل معمولا بصورت زیر می باشند. یک هفته پس از جراحی: معمولا این ویزیت برای بررسی بخیه ها صورت می گیرد و دکتر از محل بخیه و نداشتن عفونت در محل اطمینان پیدا می کند و در ویزیت بعدی که یک ماه پس از عمل صورت می گیرد پزشک بررسی های نهایی و نتیجه نهایی عمل را اعلام می کند و بعد از اخرین ویزیت بیمار می تواند رابطه جنسی را انجام دهد و خطری تهدید نمی کند.

مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی

برای گرفتن نتیجه خوب و مطلوب از این عمل لازم است که مراقبت هایی صورت گیرد:

  • برای اینکه بعد از انجام جراحی احساس درد کمتری داشته باشید شما باید مسکن های که پزشکتان تجویز کرده را مصرف کنید.
  • از آنجایی که بعد از عمل راه رفتن برای شما کمی دشوار می شود و ممکن است نتوانید خوب راه بروید حتما شما نیاز به یک همراه کنار خودتان هستید.
  • برای رفع تورم شما حتما بعد از آمدن به خانه از کمپرس یخ به مدت ۲ روز استفاده نمایید.
  • شما بعد از جراحی باید یک هفته استراحت در منزل داشته باشید.
  • تا یک ماه و طبق گفته پزشکتان از انجام رابطه جنسی جلوگیری کنید.
  • از انجام ورزش و فعالیت های سنگین به مدت یک الی دو ماه بپرهیزید تا وقتی که وضعیت تان بهبود یابد.
  • دکتر داروهایی را که برای شما تجویز خواهد نمود را حتما باید طبق دستور متخصص زنان استفاده شود.
  • از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید.
  • حمام طولانی، نشستن در وان و یا رفتن به استخر تا بهبودی کامل ممنوع هستند.

جذب کامل بخیه ها کمی زمان بر است ولی در عرض ۲ هفته کامل جوش می خورد. بررای اینکه در محل بخیه شما خارش نداشته باشید پزشک برای شما پماد های را تجویز می کند که حتما لازم است شما استفاده کنید.

به این نکته هم باید توجه داشته باشید که ذوره نقاهت و روند بهبودی بسته به هر شخص کاملا متفاوت است و از بیماری با یک بیمار دیگر کاملا فرق دارد شما علاوه بر رعایت توصیه های ما حتما با پزشک جراح خودتان در ارتباط باشید و مراتب را زیر نظر او دنبال کنید و برای انجام هر فعالیتی اول نظر پزشکتان را بدانید.

چه سنی برای انجام عمل زیبایی واژن مناسب است؟

همان طور که دانستید جراحی زیبایی لابیاپلاستی از عمل های آسان و بدون کمترین عارضه ای است که در سال های جدید در بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار شده است لابیاپلاستی یکی از جراحی زیبایی واژن است که بسیار طرفدار داردبا جراحی لابیاپلاستی می توان به رفع بدفرمی و چروک های لابیا ها، زیبایی دستگاه تناسلی زنان بهبود بخشید.

حداقل و حداکثر سن انجام این عمل: این جراحی می تواند برای دختران بالای ۲۰ سال تا خانمهای ۶۰ ساله بدون هیچ مشکلی انجام شود. ولی از انجا که هر چقدر سن بالا باشد بهبود زخم و بخیه هم دیر دتر انجام میشود و به همین دلیل در سن بالای ۵۰ انجام عمل زیبایی واژن پیشنهاد نمی شود؛ و از انجایی که رشد بلوغ دختر خانم ها تا ۱۸ سال است و رشد جنسی خانم ها و لابیا هم به بلوغ جنسی مربوط است سایز لابیاها و سینه ها پس از سن بلوغ تغییر می کند و فرم و شکل بالغین را به خودش می گیرد ما به شما سن ۲۰ سال را برای انجام این جراحی پیشنهاد می کنیم. پس دختر خانم ها تا بلوغ کامل از انجام این عمل خودداری کنند بنابراین اگر اگر تقاضای جراحی لابیاپلاستی دارید بهتر است که حتما سن ۱۸ سال شما به اتمام برسد و پس از این سن جراحی لابیاپلاستی انجام شود

هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟

هزینه لابیاپلاستی : در ابتدا لازم است بدانیدکه عمل زیبایی واژن مانند سایر جراحی های زیبایی تحت پوشش هیچ بیمه ای نمی باشد. بیشترین سوالی که از ما پرسیده می شود این است که هزینه این عمل زیبایی، چقدر است؟ بسته به عوامل مختلف این هزینه ها متفاوت است و هزینه ثابتی نمی توان گفت در جراحی واژن عوامل مختلفی نظیر تعداد جلسات، انتخاب روش درمانی و …

با این حال می توان گفت هزینه تقریبی عمل زیبایی واژن عموما بین یک میلیون و هشتصد هزار تومان تا دو و نیم میلیون تومان است. البته همان طور که گفتیم این قیمت می تواند با توجه به عوامل مختلف کمتر یا زیادتر شود بنابراین به شکل قطعی نمی توان بیان کرد که هزینه جراحی واژن چقدر می باشد پس در جلسه مشاوره از پزشکتان با توجه به شرایطتان از هزینه جراحی مطلع شوید.

آیا دختران باکره هم می توانند لابیاپلاستی انجام دهند؟

این سوال که آیا این جراحی برای دختران باکره ممانعت دارد یا نه؟ سوال بسیاری از دختر خانم ها می باشد شما اینجا با خواندن این مقاله جواب سوالتان را می گیرید. در ابتدا همان طور که می دانید باید بیان کرد که جراحی زیبایی لابیاپلاستی خارج از پرده بکارت انجام می شود و ربطی به پرده بکارت ندارد و یک نوع جراحی زیبایی خارجی واژن است پس این عمل برای دختران باکره منعی ندارد.

لابیاپلاستی جراحی است که لبه های واژن را تغییر می دهد در حالیکه پرده بکارت داخل دستگاه تناسلی قرار دارد؛ بنابراین درجراحی زیبایی لابیاپلاستی هیچ آسیبی به پرده بکارت دختر خانم ها وارد نمی شود و کاملا بی خطر است. معمولا دخترخانم ها پس از سن بلوغشان لابیاهایشان رشد می کند در برخی دخترها به گونه ای رشد می کند با پوشیدن لباس تنگ ظاهر بد شکلی دیده می شود که باعث خجالت دختر خانم ه می شود پس با انجام لابیاپلاستی می توانند ظاهر لابیاها را به شکل قبل از دوران بلوغ بازگرداند، با انجام لابیاپلاستی دیگر ظاهر آزار دهنده برای شخص وجود ندارد؛ و اعتماد به نفس از دست رفته فرد به راحتی با این عمل باز می گردد. در نتیجه توسط جراحی لابیاپلاستی، این مشکل برطرف می شود.

آیا می توان عمل زیبایی لابیا را هنگام زایمان انجام داد؟

جراحی زیبایی لابیاپلاستی نیاز به حساسیت و دقت است از آن جایی که در زایمان حجم خونریزی در واژن زیاد است وانجام این جراحی یک جراحی زیبایی است بعد از زایمان امکان این عمل کمی امکان پدیر نیست و بهتر است که در صورت درخواست این عمل را باید به وقت دیگری موکول کرد. پس از گذشت سه ماه بعد ازبدون نگرانی و استرسی می توان بارداری تنگ کردن واژن را انجام داد.

آیا لابیاپلاستی درد دارد؟

خب این کاملا طبیعی است که وقتی اسم جراحی را می شنوید ترس از درد های حین عمل و بعد آن را دارید. بی تردید این ترس و استرس در بیشتر خانم هایی که می خواهند این عمل را انجام بدهند وجود دارد اما از آنجا که نقش پزشک شما در این عمل زیبایی خیلی پررنگ است شما باید با انتخاب یک پزشک حاذق هیچ نگرانی و استرسی نداشته باشید البته به خانم هایی که ترس از عمل را دارند کا ملا حق می دهیم و می دانیم که علت این طرز تفکر و ترس ها به خاطر تعداد بالای عصبهای حسی در لبه های واژن و حساسیت شدید آن است؛ اما لازم است بدانید که این عمل هم اکنون درکلینیک های پزشک های حاذق با جدیدترین متدهای بی حسی و طی چندین مرحله بی حسی انجام می شود. خیال شما از این بابت کاملا آسوده خواهد بود و هیچ جای نگرانی نخواهید داشت.

آیا لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی می شود؟

متداول ترین سوالی که برای اکثر خانم ها پیش می آید این مورد است که آیا با انجام این عمل میل جنسی آن ها کم می شود؟ در جواب باید بگوییم که از آنجایی که اعصاب جنسی در قسمت لابیاها وجود ندارند، عمل زیبایی لابیا هیچ آسیبی به روابط جنسی خانم نمی زند مشخص است که با زیبا شدن واژن، اعتماد بنفس خانم در روابط جنسی بسیار بالاتر می رود و این مورد باعث بهبود روابط جنسی آن ها می شود؛ و یکی از اصلی ترین دلایل گرایش خانمها به عمل های زیبایی واژن در سراسر دنیا همین موضوع بهبود روابط جنسی بین آن ها است.

پس با انجام این جراحی لذت جنسی افزایش یافته و زندگی زناشویی بهتری خواهید داشت؛ بنابراین، به طور کلی با تحقیقاتی که در کشورهای مختلف آمریکا و اروپا انجام شده است و نتیجه اسی که حاصل شده است نتیجه حاصله نشان دهنده این موضوع است که جراحی زیبایی واژن با تغییراتی که در دستگاه تناسلی ایجاد می کند سبب افزایش میل جنسی می شود. پس نگرانی برخی از خانمها این است که مبادا لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی بشود. کاملا بی مورد است.

چند روز بعد از انجام عمل لابیاپلاستی می توان روابط جنسی را از سر گرفت؟

اگر با دقت این مقاله را مطاله کرده باشید ما در مراقبت های بععد از جراجی زیبایی لابیاپلاستی به شرح این موردد هم پرداختیم برای شروع رابطه جنسی بعد از انجام جراحی لابیاپلاستی باید مطمئن شوید که بخیه ها کاملا خوب شده باشند معمولا زشک بعد از ویزیت اول به شما راجب بخیه ها توضبحاتی می دهد و در ویزیت دوم که درست ۱ ماه بعد از جراحی صورت می گیرد به شما اجازه برقراری رابطه جنسی را می دهد.

برچسب ها: , , , , , ,

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 266 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1396 ساعت: 14:39

تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

 
۵ (۱۰۰%) ۱ vote
 

تزریق چربی به واژن , هزینه تزریق چربی به واژن , متخصص لابیاپلاستی برای تزریق چربی به واژن : زیبایی و طراوت واژن از مهم ترین دغدغه های حال حاضر میان برخی از خانم ها است، واژن بخاطر دلایل خاصی مثل افزایش سن، یائسگی، زایمان های طبیعی، تغییرات هورمونی و عوامل ژنتیکی از نظر شکل و ظاهر دستخوش تغییراتی می شود افتادگی پوست و چروک شدن پوست از عمده مشکلات است و وجود این تغییرات باعث از بین رفتن زیبایی و شادابی واژن، کاهش اعتماد به نفس بین خانم ها و تاثیرات منفی بر روابط جنسی فرد می شود.

تزریق چربی به واژن

با پیشرفت متد های جراحی زیبایی و تکنیک های نوین پزشکی، روش های برای جوان سازی ناحیه تناسلی وجود دارد که ما اینجا به شرح آن ها می پردازیم در این مقاله برای شما زیبایی و جوانسازی واژن با تزریق ژل را به طور کامل توضیح می دهیم.

تزریق چربی: یکی از راه کارهای جوانسازی ناحیه تناسلی در خانم ها تزریق چربی است سوالی که برایتان پیش می آید این مورد است که این چربی که تزریق می شود از کجا تهیه می شود یا از کذام قسمت بدن برداشته می شود همانطور که قبلا راجب لیپوماتیک گفتیم می توان با کمک لیپوماتیک و لوله کانولا مقداری چربی از نواحی که نیاز به تخلیه چربی دارد بیرون کشید بدون اینکه به سایر بافت های مجاور آسیبی وارد شود و چربی های گرفته شده را بعد از پاکسازی در ناحیه تناسلی تزریق کرد. این روش که به رفع عمده مشکلات خانم ها کمک می کند و منجر به تغییراتی در واژن، می شود.

تزریق چربی به لابیا ماژور است که باعث رفع چین و چروک واژن و روشن سازی واژن می شود. با تزریق چربی در این ناحیه می توان زیبایی واژن را برگرداند و باعث افزایش میل جنسی شد. در روش تزریق چربی به واژن ، با گذشت زمان چربی های تزریق شده جذب بدن می شود در نتیجه بعد از گذشت مدتی تزریق مجدد چربی برای جوانسازی واژن باید صورت گیرد پس این روش نیاز به تزریق مجدد دارد؛ که این خصوصیات باعث شده است که این عمل زیبایی واژن به یکی از پرطرفدارترین روش های جوانسازی واژن تبدیل شده است.

مزایای تزریق چربی به واژن

  • نسبت به جراحی های دیگر کم خطر است و عوارض انجام این جراحی بسیار اندک است
  • این عمل صدرصد طبیعی است و بروز آلرژی در حداقل است
  • هزینه های درمانی آن نسبت به نتیجه کار مناسب است
  • ماندگاری بالای این عمل
  • بدون برش و بخیه این جراحی صورت می گیرد
  • روشن سازی پوست واژن و روشن تر شدن واژن
  • بازگشت سریع فرد به زندگی روزمره پس از درمان
  • سرپایی است و نیازی به بستری شدن نیست
  • نتایج درمانی آن سریع خود را نشان می دهند
  • میل جنسی و لذت جنسی را در فرد زیاد می کند .
  • انجام زایمان طبیعی بعد از تزریق چربی
  • امکان تکرار در صورت نیاز
  • انجام تزریق در حداکثر ۱۵ دقیقه
  • عوارضی مانند زخم و ایجاد محدودیت در رابطه جنسی را به دنبال ندارد
  • عدم احتیاج به بیهوشی فرد
  • عدم ایجاد درد به هنگام تزریق
  • چربی کافی برای عمل، حدود ۲۴ میلی لیتر، از قبل استخراج و آماده شده باشد

کاربردهای تزریق چربی به واژن

بسیاری از افراد همیشه دنبال راه های برای جوانسازی واژن خود هستند که ما اینجا تزریق چربی را پیشنهاد دادیم که این چربی هم از بدن خود بیمار برداشته میشود و بخاطر اینکه در این روش از چربی های خود شخص استفاده می شود نه تنها بدن نسبت به چربی ها حساسیت نشان نمی دهد بلکه به دلیل اینکه از چربی های خود بدن استفاده می شود با بدن کاملا سازگار هستند.

هم اکنون اکثر جراح های زیبایی در مطب های خودشان بدون محدودیت این عمل را در با استفاده از پیشرفته ترین دستگاههای موجود انجام می دهند.

کاربردهای تزریق چربی به واژن :

  • حفظ ظاهر زیبایی واژن
  • از بین بردن چین و چروک
  • رفع افتادگی پوست واژن
  • تغییر سایز
  • حجم دار کردن لابیا ماژور
  • روشن سازی واژن
  • تنگ شدن واژن
  • سفت شدن پوست واژن
  • رفع بی تقارنی و بی تناسبی دو طرف واژن
  • رفع خشکی واژن

عمل تزریق چربی به لابیا برای چه کسانی مناسب است؟

  • کسانی که زایمان های طبیعی متعدد داشته اند
  • کسانی که به دلایل ژنتیکی نواحی تناسل آن ها شکل طبیعی نداشته باشد
  • کسانی که در واژن آن ها لابیای آن ها متقارن نباشد
  • کسانی که ناحیه تناسلی آن ها به هر دلیلی چروک شده باشد
  • کسانی که از افتادگی لابیا رنج می برند

و تمام کسانی که بدون داشتن هیچ مشکلی خودشان دوست دارند چربی تزریق کنند و این زیبایی ظاهر واژن برایشان خیلی اهمیت دارد.

چه کسانی نباید عمل تزریق چربی انجام دهند؟

درست است که تزریق چربی در واژن یکی از روش های زیبایی است اما افرادی که دارای محدودیت هستند نمی توانند این تزریق را انجام دهند کسانی که این محدودیت را دارند عبارتند:

  • کسانی که بیماری خود ایمنی دارند روماتیسم، یا هر نوع آلرژی
  • خانم های باردار و خانم هایی که شیر می دهند
  • بیمارانی که سابقه سکته قلبی و مغزی داشته باشند
  • بیمارانی که انسولین مصرف می کنند و دیابت دارند
  • کسانی که بیماری خاص دارند و داروهای خاصی انجام می دهند
  • برخی افرادی که سابقه لخته شدن خون دارند
  • کسانی که دارای زگیل تناسلی هستند
  • کسانی که عفونت ناحیه واژن دارند

و کسانی که ضعف سیستم ایمنی بدنی دارند از جمله کسانی هستند که تزریق چربی در واژن نباید انجام دهند مواردی که ذکر شد بعضی از موارد بعد از درمان می تواند این روش زیبایی واژن را امتحان کند مثلا فردی که در آلت تناسلی خودش دچار زگیل تناسلی شده باشد ابتدا فرد باید آن مشکل را حل کند و سپس بعد از بهبودی کامل می تواند تزریق چربی در لابیا را انجام دهد.

چه آمادگی هایی قبل از تزریق چربی در واژن موردنیاز است؟

*انجام تمام آزمایشاتی که متخصص برای شما تجویز می کند
*پرهیز از استفاده از داروهایی که باعث رقیق شدن خونتان میشود مثل قرص آسپرین
*حتما اگر دچار بیماری خاصی هستید یا داروی خاصی مصرف می کنید آن را به اطلاع پزشک خودتان قرار دهید
*مصرف سیگار را حداقل ۲ الی ۳ هفته قبل از تزریق چربی قطع کنید
* مصرف الکل و نوشیدنی های حاوی الکل حتی با دوز کم را هم قطع کنید
*تا ۸ ساعت قبل تزریق چیزی میل نکنید
*عفونت های ناحیه تناسلی را حتما از بین ببرید و به طور کامل باید درمان شوید
*از مصرف مایعات زیاد پرهیز کنید
*نظافت و بهداشتی بودن محل تزریق را رعایت کنید محل تزریق باید عاری از هرگونه موی زائدی باشد

روش تزریق چربی به واژن

امروزه از راههای جوانسازی واژن تزریق چربی است. در گذشته تزریق چربی در قسمت های مختلف بدن مثل صورت، سینه و… تزریق صورت می گرفت اما با تکنیک های مدرن و نوین با تزریق چربی در واژن برخی از مشکلات ان قسمت از بدن رفع شد. از بارزترین مزیت تزریق چربی عدم نیاز به بیهوش کردن فرد در حین انجام تزریق است. روش تزریق چربی بدین صورت است که چربی برداشته شده از یک قسمت بدن را در واژن تزریق می کنند. این چربی باید از نواحی که چربی خوبی دارند کشیده شود مثل شکم و پهلو

روش برداشتن چربی که به لیپوماتیک معروف است در این روش با دستگاه چربی های قسمت های مختلف بدن را تخلیه می کنند این روش هم بدون بیهوشی و درد انجام می شود.

مراحل تزریق چربی معمولا در سه مرحله انجام می شود که این مراحل عبارتند از

مرحله اول :

مهم ترین کار در برداشت چربی ضدعفونی کردن منطقه ای که چربی آن قسمت برداشته خواهد شد بعد از ضدعفونی کردن در آن قسمت یک بی حسی موضعی انجام می شود وسپس با استفاده از سرنگ های مخصوصی که سر آنها کانولاهای مناسب وصل شده است و از طریق سوراخ های کوچکی که در پوست ایجاد شده چربی های زیر پوست با فشار کم برداشته می شوند.

مرحله دوم :

درمرحله دوم چربی های که برداشته شده است را برای استریل کردن وجدا کردن خون و بافت های که به چربی چسبیده است چند بار شستشو می دهند. سپس چربی های که آماده تزریق شده اند را به سررنگ هایی که به بافت واژن قرار است تزریق شود می کشند.

مرحله سوم :

در این مرحله که مرحله سوم و مرحله آخر است منطقه ای که باید تزریق انجام شود دوباره کامل ضدعفونی می شود و سپس بی حسی موضعی انجام می شود و پس از آن سرنگی که حاوی چربی است تزریق چربی انجام می شود.

حداکثر زمانی که برای این کار یعنی تزریق چربی لازم است ۲۰ الی ۳۰ دقیقه است. همانطور که گفتیم تزریق ژل بدون درد انجام می شود وانجام تزریق نیاز به بیهوشی عمومی ندارد و فقط با یک بی حسی موضعی تزریق قابل انجام است. انجام تزریق نیاز به بستری شدن ندارد و فرد بعد از انجام پروتز می تواند ترخیص شود وبه فعالیت روزمره خودش بپردازد.

مراقبت های پس از عمل تزریق چربی به واژن

  • برای جلوگیری از بروز هر گونه عفونتی باید داروهای که پزشک تجویز کرده است به طور مرتب مصرف شود.
  • به مدت یک هفته باید از خوردن غذاهای چرب و پر نمک پرهیز کنید.
  • به مدت ۴ هفته از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  • عدم برقرای رابطه جنسی تا زمان تعیین شده توسط متخصص
  • عدم ماساژ ناحیه درمانی
  • رفتن به استخر یا استفاده از وان حمام تا ۱ هفته ممنوع است.
  • برای تسکین درد استفاده از استامینوفن کافی است.
  • پرهیز از مصرف الکل و دخانیات تا ۲ هفته
  • اجتناب از هر گونه انجام ورزش
  • نوشیدن زیاد مایعات

عوارض احتمالی تزریق چربی به واژن

همان طور که در قسمت های قبلی گفتیم سهولت این عمل بسیار است و به همین خاطر از محبوبیت خاصی بین بانوان برخوردار استو عوارض خاص و سنگینی ندارد و عوارض ناشی از تزریق معمولا پس از گذشت یک دوره به حالت اولیه خود باز می گردند؛ و همه چیز برای فرد عادی می شود.

عوارض کوتاه مدت این عمل عبارتند از

  • ایجاد تورم در محل تزریق چربی
  • التهاب
  • کبودی
  • و درد خفیف عفونت

توجه داشته باشید که تمامی این عوارضی که گفته شد به صورت کاملا جزئی بوده و حداکثر تا دو روز بعد از تزریق به طور کامل رفع می شوند ولی اگر شما احساس درد بیشتری داشتید پیشنهاد ما به شما این است که حتما به پزشک متخصص خود مراجعه کنید

برچسب ها: , , , ,

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 316 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1396 ساعت: 14:31

دستگاه لیزر اس اچ آر

دستگاه لیزر اس اچ آر , لیزر موهای زائد با دستگاه shr , هزینه لیزر با اس اچ آر

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

 
5 (100%) 1 vote
 

دستگاه لیزر اس اچ آر , لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر shr , هزینه لیزر با اس اچ آر  , قیمت دستگاه لیزر مو shr ,  لیزر موی زائد با اس اچ آر , عوارض و مزایای لیزر موهای زائد بدن و صورت با لیزر SHR : امروزه یکی از بزرگترین معضلات مهم در زندگی زنان که از دیرباز هم بوده است داشتن موهای زائد است، با پیشرفت علم پزشکی راه های گوناگونی برای از بین بردن این موها بکار گرفته می شود و شما با درمان نیمه دائمی تا حدودی می توانید رشد موهای زائد را کنترلش کنید. اگر شما هم از داشتن این موها رنج می برید بهتر است بدانید که لیزر بهترین درمان برای رفع این موها است و بهترین فصل برای از بین بردن موهای زائد فصل زمستان است.

دستگاه لیزر shr


همه ما شنیده ایم که لیزر درمانی بدون درد و سریع است ؛ که این روش برای از بین بردن و سوزاندن ریشه مو های بدن استفاده می شود. ما در اینجا برایتان به شرح لیزر موهای زائد با دستگاه اس اچ آر می پردازیم در ادامه مطلب شما با مطالعه دقیق این مقاله اطلاعات مفیدی از لیزر مو با اس اچ آر به دست خواهید آورد.

دستگاه لیزر موی زائد اس اچ آر | shr

این روش یک روش جدید و یک گام بزرگ در زیبایی و از بین بردن موهای زائد موجود بدن است. اشعه این لیزر که حاوی فرکانس الکساندریت با سرعت دایود و بدون سوختگی است و شما با اطمینان خاطر می توانید برای خلاصی از شر ایم موهای زائد به سراغ این روش لیزر بروید.

درست است که لیزر کاملا یک دستگاه پیچیده و یک مکانیسم خاص دارد و وقتی اسم لیزر را می شنویم اولین چیزی که به ذهنمان می رسد سوزاندن و ذوب کردن است بله کاملا درست است ولی از هر لیزری با یک دمای خاص برای کارها استفاده می کنند. تمامی لیزر ها گرمای خاصی دارند که شدت آن بستگی به نوع استفاده ان دارد. پس دانستید که لیزر فقط باعث ایجاد گرما می شود.

و تمام دستگاه های لیزری که برای درمان یا امور زیبایی در کلینیک ها و مراکز درمانی دیگر استفاده می شوند نیز همگی همین خاصیت را دارا هستند به شکلی تنظیم شده اند که فقط به آن محدوده که اشعه تابانده میشود اثر بخشی داشته باشد و به بافت های دیگر تاثیر نداشته باشد.

مثلا در روش لیزر ککردن موهای زائد لیزری که در این روش استفاده می شود فقط برای از بین بردن و سوختن ریشه مو است و آسیب جدی به پوست شما وارد نمی کند و چون اثر گرمایی دارد شاید پوستتان را سوختگی خفیف جزیی که مشکل خاصی هم ایجاد نمی کند و این عوارض لیزر نیست و زود رفع می شود. در لیزر موهای زائد بعضی ها گمان می کنند که اشعه ممکن رو پوست آن ها لک بیندازد اما لیزر اچ اس آر هیچ لک و اسکاری به جایی نمی گذارد. برای اینکه خیالتان راحت باشد وتنها چیزی که شما باید دقت کنید این است که در نزد پزشکی متخصص و مجرب لیزر خودتان را انجام دهید و میزان تعیین انرژی لیزر در طول لیزر درمانی بسیار مهم و ضروری است.

انواع دستگاه های اس اچ آر (SHR)

لیزر موهای زائد با اس اچ آر


امروزه با پیشرفت صنعت پزشکی و با به روز شدن تجهیزات پزشکی و آمدن نسل جدید دستگاه های لیزر مزیت های زیادی به اضافه شده است که دستگاه اس اچ آر هم مزیت های زیادی نسبت به مدل قدیمی خودش دارا شده است که تمامی این مزیت ها را برایتان شرح می دهیم:

الکساندرایت یا همان اس اچ آر قوی ترین و از موثرترین روش های حذف دائمی رفع موهای زائد در دنیا است.

سرعت بالا :

دارا بودن سرعت زیاد در نسل جدید سرعت بالای این دستگاه به نسبت دستگاه های دیگر و قبلی چندین برابر شده است و می توان گفت که در نیم ساعت کل بدن را می توان لیزر زد.

بدون درد :

به شما اطمینان می دهیم که با این دستگاه لیزر شما یک لیزر بدون دویای یک لیزر بدون درد و هیچ سوزشی رو پوست را تجربه خواهید کرد، اشعه بدون سوزش و گرمای لیزر همراه با خنک کنندگی بی نظیر، یک لیزر کاملا خنک و بدون درد را به شما ارائه می کند.

تعداد جلسات کمتر :

با استفاده از دستگاه لیزر اس اچ آر ، شما می توانید به نسبت دستگاه های دیگر و روش های دیگر در کمترین زمان به نتیجه ایده ال خود برسید

قیمت مناسب :

معمولا مراکز زیبایی بخاطر رقابتی که میان این دستگاه با دستگاه های لیزر دیگری هست همیشه برای جذب مشتری تخفیف هایی مناسب ارائه می دهند.

جلسات مورد نیاز برای درمان با لیزر اس اچ آر

در تایین تعداد دفعات لیزر برای رفع موهای زائد این جلسات بسته به جنس نوع موی زائد در هر شخص متفاوت است و نمی توان به فرد تعداد جلسه معین و مشخصی گفت چون درمان در او تا رسیدن به نتیجه ادامه خواهد داشت و باتوجه به این مسئله که رشد موهای زائد در ناحیه بدن بسیار سریع و عمیق است اما به طور متوسط، این تعداد جلسات مورد نیاز برای ریشه کنی موی زائد، ۶ جلسه می باشد که با توجه به شرایط افراد و نوع موی زائد بین ۵ تا ۷ جلسه متغیر است.

مشاهده کرده اید که در بسیاری از افراد که جلسات آخر لیزر را تجربه کرده اند، بعد از اتمام این دوره موی زائد در ناحیه رشد نکرده است ولی اگر از آن ها سوال کنید که موی زائدی دوباره رشد کرده است در بدنشان یا نه؟ خواهند گفت که به‌طور پراکنده موهای نازک و روشن در آن مواضع که لیزر شده دیده شوند کاملا طبیعی است چون که رشد مو ممکن است به‌دلیل مشکلات هورمونی مثل کم‌کاری تیروئید یا بالا بودن میزان هورمون‌های مردانه آندروژنیک باشد که در این موارد علاوه بر درمان دارویی برای تثبیت اثر لیزر به فواصل ۶ تا ١٢ماه نیاز به تکرار لیزر وجود دارد. پس جای نگرانی برای بازگشت موهای ضخیم و زائد نیست.

بنا به نوع ضخامت مو و قسمت های متفاوتی که رشد می کند معمولا فواصل جلسات، بین ۴ تا ۵ هفته متغیر می باشد. اگر این فاصله بیش از ۴ هفته باشد، امکان بازسازی و تقویت مجدد موهای لیزر شده وجود دارد. باید توجه کنید که باید برای نوبت بعدی لیزر موهای در حال رشد از پوست بیرون زده باشد پس در فاصله کمتر از ۳ هفته، ممکن است تعدادی موی در حال رشد وجود داشته باشد که از پوست خارج نشده است واشعه لیزر به آن ها اصابت نخواهد کرد ومطمئن باشید در این صورت انجام لیزر مو بی فایده خواهد بود. پس در زمانی که گفته شده است مراجعه کنید. در مورد تمام جلسات لیزر درمانی در دستگاه های جدید تا حدی سوختن پوست های برنزه و تیره که قبلا سوختگی خفیفی صورت می گرفت حل شده اما کماکان این ریسک وجود دارد. توجه به این نکته هم لازم است که تبحر لیزر کار و کیفیت دستگاه لیزر در تعداد جلسات موثر است.

آغاز درمان با استفاده از لیز موهای زائد با لیزر shr

در لیزر درمانی و هنگام مراجعه برای رفع موی زائد به این نکته باید توجه داشته باشید که شما برای دستیابی به بهترین نتیجه درمان با لیزر ابتدا تمام موهایی که قرار است لیزر شوند خوب رشدکرده و از پوست بیرون آمده باشند؛ بنابراین لازم است حداقل ٢ هفته از زدن موها با تیغ یا هر روشی خودداری شود و برای افرادی که سرعت رشد موهایشان خیلی زیاد است یک روز و برای افرادی که موهایی با رشد کمتری دارند، حداکثر چهار روز پس از اصلاح با تیغ، زمان مناسبی برای لیزر موهای زائد آنها می باشد.

توجه داشته باشید که طول مویی که قرار است لیزر شود بهتراست که کمتراز ١ میلیمتر باشد چون که برای موی هم سطح با پوست احتمال عدم اصابت لیزر و برای بلندتر از٢ میلیمتر احتمال هدر رفتن اشعه یا سوختن ساقه مو و بوی بد حاصل از سوختن مو که آزار دهنده هم خواهد بود و به دنبال آن سوختن خفیف پوست وجود دارد. برخی افراد وقتی بعد از لیزر موهای که رشد می کنند را می بینند مشغول به کندنش میشوند باید بدانید که به هیچ وجه نباید با هیچ ابزاری کند مثلا دفعات قبل از تیغ برای زدن موهای رشد کرده استفاده کنید در زمان لیزر فقط برای حذف موهای زائد از تیغ استفاده نماید.

همانطور که گفتیم انجام لیزر با توجه به این مسئله که به زمان کمی نیاز دارد بسیار راحت و ساده است. بسیاری از اشخاص بعد از اینکه لیزر را انجام می دهند یک حسی مانند یک بند انداختن دارند چون با اس اچ آر آن ها در طول زمان لیزر هیچ دردی را احساس نمی کنند. امروزه در بیشتر کلینیک های زیبایی برای کسانی که دارای پوست حساسی هستند قبل از شروع لیزر از ژل های بی حسی استفاده می شود.

لازم به ذکر است برای موفقیت بیشتر در جلسات لیزر درمانی، باید تمام موهایی که قصد لیزر آن ها را دارید، رشد کرده و از پوست بیرون آمده باشند؛ و حداقل ۲ تا ۳ هفته قبل از درمان، از کندن موها به هر نحوی خودداری شود و تنها در صورت نیاز آن ها را با تیغ می توان تراشید

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 336 تاريخ : چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت: 13:50

درمان چاقی با عمل حراجی بای پس معده

درمان چاقی با عمل حراجی بای پس معده , هزینه , عوارض و مزایای بای پس معده

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

 
5 (100%) 2 votes
 

درمان چاقی با عمل حراجی بای پس معده , هزینه , عوارض و مزایای بای پس معده : بای پس معده مختص این دسته از بیمارانی که بارها رژیم های غذایی مختلف را تجربه کرده ولی متاسفانه هیچ وقت نتوانسته اند موفق به کاهش وزن درحد وزن ایده آل خود باشند و حتی بعد از پس از پایان دوره ی رژیم درمانی های سخت و تحمل گرسنگی های زیاد به وزنی به مراتب بیشتر از وزن اولیه ی خود بازگشته اند.

جراحی بای پس معده


برخی از افرادی كه شیرینی دوست دارند و استفاده از روش های محدود كننده معده درآنها چندان تاثیری ندارد بیمارانی که بندینگ شده اند ولی كاهش وزن، بدلیل شیرینی خوردن بیمار با شكست یا توقف مواجه گردیده است، این عمل یعنی جراحی پس معده بهترین روش درمانی برای اینگونه بیمار ها جایگزین میباشد.

بیمارانی که ریفلاکس معده شدید دارند و از چاقی مفرط رنج میبرند ایجاب می كند كه روش بای پس معده برای بیمار انتخاب شود.

عمل پای پس معده , این جراحی برای لاغری انجام می‌شود و در این عمل کلا دو هدف عمده مدنظر است

  1. هدف اول از این عمل این مورد است که فرد دیگر غذای زیادی نتواند بخورد و کمتر نسبت گذشته میل کند
  2. هدف دوم اینکه مواد غذایی خورده شده فرد کمتر جذب بدن وی شود.

(کوچک کردن معده و کوتاه کردن روده مواردی است که در این جراحی صورت می‌گیرد)

روش کوچک کردن معده یعنی اینکه معده را به ۲ قسمت تقسیم می‌کنند و می‌برند سپس می‌دوزند بخش کوچک‌تر مسئول نگه‌داری غذا را بر عهده می‌گیرد. بعضی‌ها تصور می‌کنند که قسمت بزرگ‌تر از معده از شکم خارج می‌شود اما این‌گونه نیست و در بدن باقی می‌ماند درست است که غذا وارد آن قسمت نمی شود ولی آن قسمت از بدن خارج نمی شود. کوتاه کردن روده که از کل روده به اندازه ۱۲۰ سانتی متر برش می دهند و به معده کوچک شده وصل می کنند. مابقی روده هم از بدن خارج نمی شود و در بدن می ماند.

فرد در هنگام خوردن غذا و بلع آن غذا پس از ورود به معده کوچک وارد روده باریک کوتاه شده و اعمال هضم و جذب صورت می‌گیرد و به این ترتیب فرد مواد کمتری دریافت می‌کند و لاغر می‌شود و نتیجه ای که در کاهش وزن می تواند بگیرد این است که فرد جراحی شده در عرض ۵/۱ ماه تا ۲ سال بیش از ۸۰ درصد اضافه وزنش را از دست می‌دهد.

با شرح مختصری از جراحی بای پس معده دانستید که این جراحی یک درمان مؤثر و قابل قبولی برای چاقی مرضی است. با پیشرفت کردن روش های جراحی و پیدا شدن هنوز هیچ کدام از آن‌ روش جراحی ها در طولانی مدت، نتایج بسیار عالی و ایمن ناشی از بای‌ پس معده را ندارند.

امروزه جراحی لاپاروسکوپی بای پس معده سالیانه بین صدها و هزاران بیماری که از بیماری چاقی مرضی رنج میبرد انجام میشود.

و با توجه به کم بودن خطرها و داشتن فواید و رضایت بخش بودن بیماران از نتیجه آن، جراحی بای‌ پس معده تبدیل به یک راه‌حل کاهش وزن بسیار عالی شده است و باید به طور جدی توسط هر کسی که علاقه‌مند به انجام جراحی چاقی است، در نظر گرفته شود.

با این وجود هم فقط برخی از افراد از این روش راضی و عده‌ای ممکن است با شکست مواجه شوند؛ که در بعضی مواقع بیمه در هزینه عمل کمک می کند و بیمار را تحت پوشش قرار می دهد.

مزایای جراحی بای پس معده

امروزه جراحی بای پس معده به یکی از محبوب ترین روش های جراحی در دنیا تبدیل شده است که شروع این عمل از سال ۲۰۱۱ بود که به صورت در سرتاسر دنیا انجام شد و با توجه به نتیجه گیری خوب و استقبال بالا از این عمل در سال ۲۰۱۵ به یکی از برترین جراحی های سال برای از بین بردن چاقی در دنیا نام گرفت.

ما برای شما اینجا از شاخص ترین دلایلی که این جراحی را بین جراحی های دیگر مطرح کرد اشاره می کنیم:

  • سرعت از دست دادن وزن مطلوب به قدری بالا است که به طور متوسط فرد بعد از گذشت نزدیک به ۵/۱ سال از گذشت زمان جراحی چیزی حدود ۷۰% وزن خود را راحت از دست می دهد.
  • بخاطر کوچک شدن سایز معده اش تغذیه کمتری هم مصرف می کند.
  • دیابت نوع ۲ فرد به طور کامل از بین می رود.
  • کالری سوزی و سوخت و ساز بدنش بیشتر میشود.
  • این عمل را افراد ۱۸ سال تا ۷۰ سال هم می توانند انجام دهند.
  • بخاطر اینکه این جراحی به صورت لاپارسکوپی انجام می شود و نیازی به برش ندارد بیمار درد کمتری را در این جراحی احساس می کند به نسبت عمل های دیگر
  • قسمت های که دوخته یا کوتاه شده معده و روده به هر دلیلی که لازم باشد می توانند به حالت قبل بازگردند

با کاهش وزن و متقابل آن کم شدن دوز یا تعداد داروهای مصرفی برای بیماری‌های مرتبط با چاقی، امکان ورزش برای فرد مهیا می‌شود؛ و در این صورت و با انجام فعالیت های ورزش منظم و در کنار آن رعایت کردن رژیم مناسب، فرد می‌تواند میزان وزن بیشتری را از دست دهد.

آمادگی قبل از عمل جراحی بای پس معده

همانگونه که فهمیدید این عمل جراحی در زندگی شما تغییرات بزرگی را ترتیب خواهد داد.

نگران نباشید زیرا این عمل جراحی کاملا دائمی بوده و نتایج آن برگشت‌ناپذیر است٬ بنابراین بهتر است که هم به لحاظ فیزیکی و هم ذهنی پیش از عمل خود را آماده کنید.

  • خودتان را از نظر سلامت روحی شارژ کنید به جلسات مشاوره بروید و مشاوره های لازم راجب این جراحی و انگیزه ی قوی بگیرید.
  • چند هفته قبل از انجام این جراحی حتما با مشورت پزشکتان و با تجویز او قرص ویتامین مصرف کنید.
  • به هیچ وجه سیگار نکشید و نباید در بدنتان نیکوتین باشد چون منجر به عوارض ناگواری می شود.
  • قبل از عمل زیر نظر پزشک تغذیه باشید و یک رژیم غذایی جراحی بای پس معده را آغاز کنید.
  • به طور حتم بعداز عمل٬ حرکت کردن و خم شدن یا انجام کارهایی از این دست برایتان کمی دشوار باشد٬ بنابراین سعی کنید پیش از آن لباس‌هایی بپوشید که چندان آسیبی به بخیه‌ها و زخم‌هایتان وارد نکند تا حدالامکان لباس گشاد بپوشید.
  • روزانه با نظر پزشک ۲ لیتر اب بنوشید و مصرف مایعات را کم نکنید

نحوه جراحی بای پس معده

مثل جراحی های دیگر قبل از عمل آزمایشات گرفته شده فرد برای بار اخر چک می کنند و پس از انجام کارهای لازم فرد را به اتاق عمل منتقل می کنندو با روش بیهوشی از رگ باز بیمار تا ۱۰ ثانیه کاملا بیهوش میشود.

بای پس معده

همانطور که به طور خلاصه در ابتدا برایتان شرح دادیم معدع را به ۲ قسمت تقسیم می کنند، جراح در این روش قسمتی از معده با حجم ۲۰ سی سی در زیر ناحیه ای که مری به معده متصل میشود، به کمک دستگاه استپلر (دوخت و منگنه) جدا می کند و به این ترتیب بن بستی شكل می گیرد که این بن بست تقریبا چند سانتی متر پایین تر از دریچه تحتانی مری است.

از فاصله ۵۰ سانتی متری ابتدای روده باریک، قوسی ازآن جداو سپس با استپلر قطع میشود؛ که یک انتها به سمت بالا و معده میرود را نگه میداریم و انتهای دیگررا که به سمت پایین و قسمت انتهای روده میرود به معده کوچک بالایی دوخته و با استپلر به آن متصل میکنیم. به این روش دوخت و دوز در این جراحی آناستاموز می گویند. در جراحی بای‌پس معده با جدا کردن قسمت‌ بزرگتری از معده و بخشی ابتدایی روده کوچک از مسیر گوارشی منجر به کوچک‌تر شدن معده خواهند شد. عدم عبور مواد غذایی از قسمت‌های نام‌ برده شده باعث می‌شود تا تحت تأثیر آنزیم‌های ترشحی از این نواحی نیز قرار نگیرد و در نتیجه تجزیه نشده و کمتر جذب شوند.

اقدامات پس از جراحی بای پس معده

در عمل جراحی بای پس معده زمان خوب شدن به نوع جراحی که روی فرد صورت گرفته می باشد اگر جراحی با روش لاپاراسکوپی انجام گرفته باشد بیمار نهایت ۲ روز بعد از جراحی از بیمارستان مرخص میشود اما اگر با روش عمل باز جراحی شده باشد ممکن است تا ۱ هفته در بیمارستان بستری باشد جای نگرانی وجود ندارد چون در عمل باز درد که کمی نسبت ببه لاپاراسکوپی زیاد است با دارو کنترل می شود. مثل عمل های دیگر جراح به کمی قدم زدن هرچند که مشکل هم باشد اصرار می کند و شما باید حداقل بعد از عمل ۲ بار چند قدم راه بروید. مصرف مسکن های ضد درد در فرد ایجاد یبوست می کند برای همین فرد حتما بعد از ترخیص شدن از بیمارستان هم باید برای خلاصی از این مشکل چند مرتبه راه برود.

حتما در نوشیدن اب باید دقت کنید که آب را یک دفعه ننوشید و جرعه جرعه میل کنید.

در هفته ابتدایی پس از عمل بیمار فقط باید استراحت داشت و از انجام تمام کارها، فعالیت بدنی و امور منزل مطلقا پرهیز کرد. باید مواظب باشید که سرما نخورید چون مجبور میشوید سرفه مداوم داشته باشید سرفه ممکن است بعد از عمل جراحی به محل جراحی لطمه بزند و شما حین سرفه هم احساس درد زیادی در معده کنید. بسیاری از پزشکان هم به بیمارانشان این توصیه را می‌کنند که هنگام سرفه با یک بالشت نرم و فشار به شکم مانع از تکان‌های بزرگ در ناحیه جراحی شوید.

با دستور پزشک و جلوگیری از بروز هر گونه خطری شما باید برای ۱ الی ۲ ماه باید از بلند کردن اجسام سنگین‌تر از ۵ کیلو خودداری کرد و حتی برای بالا رفتن از پله یا فعالیت خاص فشار آوردن به خودتان حتما پرهیز کنید.

اگر از جای عملل جراحی شما ترشحات بد بو و رنگی خارج شد حتما به پزشک خود اطلاع دهیدسرخ شدن اطراف زخم تا حدی طبیعی است ولی اگر زیاد بود و همراه سوزش بود به پیگیری نیاز دارد. برای جلوگیری از هرگونه عفونت یا قرمزی و تورم خاصی در این مدت پانسمان زخم باید به صورت مرتب تعویض گردد.

هفته اول بعد از مرخص شدن از بیمارستان اولین ویزیت باید صورت بگیرد و ویزیت دوم و سوم ماه اول و ماه دوم پس با رعایت نکات بهداشتی مجبور نیستید که هر هفته به ویزیت بروید.

حتما باید در رعایت رژیم بعد از عمل دقت کرد :

چند روز پس از عمل نوشیدن مایعات مشکلی ندارد اما باید آرام ارام صورت بگیرد و به معده فشار وارد نشود، مایعات صاف شده‌ای چون ژله بدون قند، آبگوشت فاقد چربی و شیر کم چرب مصرف شود

غذاهای پوره شده و پروتئینی‌ای :

پس از گذشت ۱۰ روز از عمل باید با نظر پزشک جراح خود ازغذاهای پوره‌ شده و با حجم کم و فاصله زمانی شروع کرد. پزشک به شما در این مرحله مصرف روزانه ۶۰ الی ۷۰ گرم پروتئین و حدود ۱٫۵ لیتر از انواع مایعات توصیه می‌کند.

مصرف چربی ها وقند های مصنوعی برای بیمار اکیدا ممنوع است. برای مصرف مایعات باید حداقل سی دقیقه قبل و بعد از مصرف مواد غذایی فاصله انداخته شود و معده را با این برنامه غذایی سرحال نگه دارید.

رعایت توصیه های پزشکتان می تواند کمک بزرگی به شما بکند معمولا ۲ هفته بعد از عمل بیمار باید به تدریج شروع به استفاده از مواد غذایی با بافت نرم کند، بسته به توصیه‌های جراح یا متخصص تغذیه خود در این مرحله شما قادر به مصرف گوشت بدون چربی و برخی سبزیجات کاملا له شده خواهید بود. با نظر پزشک ممکن است کمی چربی به مواد غذایی مصرفی نیز افزوده شود. غذاهای نرم توصیه شده پزشک برای شما ماهی، سفیده تخم مرغ، سویا، پنیر بدون چربی، مرغ تازه و نرم پخته شده خواهد بود؛ و سبزیجات پیشنهادی دکتر لوبیا سبز له شده، هویج بخار پز و کدو است. با رعایت این رژیم غذایی بدن شما کم کم به حالت اول برمی گردد و معده می تواند راحت تر هضم کند. میزان کالری دریافتی نباید بیشتر از ۱۱۰۰ باشد.

به دلیل ممنوعیت مصرف بعضی غذاها بعد از جراحی بای پس معده و دریافت نکردن ویتامین های موجود در آن میوه و غذاها و برای جبران آن پزشک برای شما انواع مکمل‌های غذایی و مولتی ویتامین‌هایی تجویز خواهد شد. این مولتی ویتامین‌ها باید همراه غذا مصرف شود و ممکن است تا اخر عمرتان مجبور به استفاده از این ویتامین ها به صورت قرص شوید.

این ویتامین ها عبارتند از ب ۱۲، د ۳، سیترات کلسیم و قرص آهن که تمام این ویتامین ها باید طبق دستور پزشک استفاده شود.

جلوگیری از کشش بیش از حد معده

خیلی آهسته و آرام غذا بخورید و چند مرتبه لقمه را بجوید.

همیشه قبل از اینکه به طور کامل احساس سیری کنید دست از غذا خوردن بکشید.

مقدار غذای موجود درون بشقاب غذای‌تان را طبق گفته پزشکتان میل کنید.

قبل و بعد از غذا حداقل تا نیم ساعت هیچ مایعاتی ننوشید

مشخص است که بعد از تحمل و گذراندن دوران نقاهت و رسیدن به وزن مطلوب باید خیلی مراقب بود تا دوباره وزنمان بالا نرودبای پس معده یک ابزار مفید برای رسیدن به وزن پایین و در یک سطح سالم است برای حفظ وزن ایده ال آنیاز به یک برنامه‌ریزی صحیح برای تغییر سبک زندگی خود انجام دهید.

این برنامه شامل خوردن سه وعده‌ی غذایی متراکم حاوی مواد مغذی کم حجم در روز و ورزش ۳ تا ۵ بار در هفته است. معمولا بعد از آن همه کم کردن وزن شل شدن پوست مشکل بسیار بدی است از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست واقعیتی است وقتی یک مرتبه وزن زیادی کم کنیم به ان عارضه دچار می شویم.

با انجام اقدامات زیر می توانید از شل شدن بیش از حد پوستتان جلوگیری کنید

  • مایعات بهترین دوست برای پوست هستند مصرف مایعات را زیاد کنید
  • پوست خودتان را همیشه مرطوب نگه دارید
  • یوگا
  • ورزش های سبک عضله ساز انجام دهید
  • مصرف میوه و سبزیجات تازه

خوشبختانه امروزه روش‌هایی برای برداشتن پوست اضافه پس از عمل جراحی بای پس معده نیز روی کار آمده است که در بعضی مواقع بخاطر هزینه بالا توسط بیمه نیز پوشش داده می‌شود.

خطرات و عوارض عمل جراحی بای پس معده

  • از شایع ترین عوارض پس از جراحی بای پس معده تهوع و استفراغ است که با رعایت رژیم و مصرف ویتامین ا به طور منظم معمولا بعد از مدتی کم می شود.
  • اگر ویتامین و مکمل رژیم غذایی به درستی مصرف شود نیز کمبودهای تغذیه‌ای بسیار نادر می‌شود.
  • آمبولی که در این شرایط یک لخته خون بعد از عمل جراحی از طریق گردش خون به ریه ها می رسد و منجر به مرگ می شود.
  • انسداد روده یا چسبندگی روده کوچک در مدت کوتاهی پس از عمل جراحی و ممکن است سال بعد از عمل رخ دهد؛ که عمده علائم آن شامل درد شکم، تورم و همچنین استفراغ است
  • عفونت و زخم و سوهاضمه، تنگی نفس یا سوزش سر معده هم عوارض دیگری است که با رعایت نکردن هر کدام از مواردی که در مطالب بالا گفته شد امکان بروز این عوارض در بدن بعد از عمل بای پس معده است.

برچسب ها: , , , ,

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 349 تاريخ : چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت: 13:49

میکرونیدلینگ می تواند باعث تغییر رنگ ‍ پوست شود؟

میکرونیدلینگ می تواند باعث تغییر رنگ ‍ پوست شود؟

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

 
5 (100%) 1 vote
 

میکرونیدلینگ می تواند باعث تغییر رنگ ‍ پوست شود؟ : افراد زیادی نگران این موضوع هستند که اگر میکرونیدلینگ انجام دهند امکان دارد رنگ پوست ان ها تغییر کند زیرا خیلی از روش هایی که برای درمان عارضه های پوستی انجام می شود رنگ پوست را تغییر می دهند مانند لیزر و لایه برداری شیمیایی که باعث تغییر رنگ پوست می شوند.با وجود این که در پوست های طبیعی (زرد پوستان؛ مثل مردم آسیا و ایران) نسبت به پوست های روشن درصد تغییر رنگدانه های پوست بیشتر است اما اما میکرونیدلینگ و درما رولر برای پوست های طبیعی بسیار مناسب است و درصد تغییر رنگدانه های پوست را کاهش می دهد.

میکرونیدلینگ می تواند باعث تغییر رنگ ‍ پوست شود


آیا میکرونیدلینگ واقعا تاثیرگذار است؟

می توان گفت که امروزه یکی از موثر ترین و ایمن ترین روش برای درمان عارضه های پوستی میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر است . از میکرونیدلینگ برای درمان و بهبود جای جوش، لک صورت، جای زخم، چین و چروک، ترک های پوستی، جوان سازی پوست و ازبین بردن خط خنده استفاده می شود. در مورد میکرونیدلینگ و عوارض جانبی آن تحقیقاتی بسیار زیادی انجام گرفته است.

با توجه به نتیجه تحقیقات، درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ برای درمان انواع مشکلات پوستی مناسب است و بر روی انواع رنگ پوست ها و نژاد ها تاثیرگذار می باشد. بعد از مدتی هیچ گونه عوارض یا تغییر رنگدانه پوستی در داوطلبان مشاهده نشد. در این روش احتمال تغییر رنگ پوست بسیار کم می باشد. میکرونیدلینگ در مقایسه با دیگر روش های درمانی بسیار ایمن تر و بدون هیچ گونه عارضه ای برای پوست می باشد. امروزه درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ ایمن ترین روش برای درمان پوست های طبیعی بدون هیچ گونه تغییری در رنگدانه ها است.

میکرونیدلینگ مزیت های زیادی دارد که یکی از مهم ترین ویژگی های ان این است که از نظر هزینه و وقت با صرفه است . بیماران می توانند بعد از انجام درمان و استفاده از درمارولر به محل کار خود بازگشته و فعالیت های روزانه خود را انجام دهند. امروزه بسیاری از متخصصین در کلینیک های خود برای درمان مشکلات پوستی از میکرونیدلینگ و درمارولر استفاده می کنند. زیرا معتقدند که میکرونیدلینگ بسیار تاثیرگذارتر و ایمن تر از دیگر روش ها است.

بسیاری از متخصصین نظر مثبتی در مورد میکرونیدلینگ و درمارولر داشته اند. همچنین آن ها نتایج درخشانی را در درمان پوست های تیره تر و طبیعی بدست آورده اند. متخصصین معتقدند استفاده از میکرونیدلینگ برای درمان عارضه های پوستی یک نژاد خاص مانند مردم آسیا و ایران بسیار خوب جواب داده و احتمال تغییر رنگدانه های پوست بسیار کم است. هرچند تغییر رنگ دانه پوست درطول درمان یک اتفاق نرمال بوده و ممکن است پیش بیاید.

چرا پوست های طبیعی بیشتر مستعد التهاب و تغییر رنگ هستند؟

پوست های طبیعی نسبت به دیگر پوست ها بیشتر جوش می زند و کک مک و لک صورت خیلی بیشتر در آن ها دیده می شود. هنگامی که ملانین بیشتر در پوست تولید شود از پوست در برابر آفتاب و آسیب های محیطی مراقبت می کند و اجازه نمی دهد که پیر شده و آسیب ببیند. اما در پوست های طبیعی ملانین خیلی کم ترشح می شود. ملانین بیشتر در پوست، پوست را تیره تر می کند.

گاهی ممکن است قسمتی از پوست آسیب دیده و سطح ترشح ملانین یکسان نباشد در این صورت کک مک به وجود می آید و قسمت هایی از پوست تیره تر و قسمت های دیگر روشن تر است. در این صورت ناهمگونی رنگ دانه ها اتفاق می افتد و پوست از نقطه های تیره و روشن پر می شود همچنین یکی از مشکلات رایجی که بین مردم ایران، آسیا و آمریکای لاتین وجود دارد این است که تجمع رنگ دانه ها در پوستشان بسیار زیاد است.

چگونه میکرونیدلینگ به حل این مشکل کمک می کند؟

ابتدا باید به این نکته توجه کنیم که درمارولر و میکرونیدلینگ یک راه ایمن و مطمئن برای درمان انواع بیماری های پوستی و همچنین برای انجام انواع زیبایی های پوستی است این روش مزیت های زیادی دارد اول اینکه همان طور که گفته شد بسیار با صرفه است دوم اینکه احتمال عوارض و ایجاد زخم و ایجاد تغییر رنگدانه در پوست در این روش بسیار کم است.میکرونیدلینگ و درمارولر برای انواع پوست های روشن و تیره بسیار مفید است همچنین این روش برای درمان مشکلات پوستی مردم ایران، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین بسیار موثر و کمک کننده بوده است.

درمارولر و میکرونیدلینگ تنها عارضه ای که دارد این است که بعد از استفاده از درمارولر قرمزی و سفتی پوست است که بعد از چند ساعت یا چند روز خود به خود برطرف شده و هیچ اثری از آن باقی نمی ماند.

برچسب ها: , , , ,

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 437 تاريخ : چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت: 13:47

جراحی بینی

جراحی بینی , رینوپلاستی , جراحی زیبایی بینی , عمل بینی , عمل زیبا سازی بینی , زیبایی بینی , عمل زیبایی بینی , هزینه جراحی بینی , روشهای عمل بینی , متخصص جراحی زیبایی بینی : ما انسان ها ذاتا طرفدار زیبایی هستیم . زیبایی تاثیر مستقیمی در اعتماد به نفس فرد دارد . در این میان داشتن چهره ای جذاب و زیبا باعث حضور با اعتماد فر در اجتماع می شود . بینی به عنوان یکی از اجزای اصلی زیبایی در چهره به شمار می رود . برخی افراد از داشتن بینی بزرگ و استخوانی و نافرم نگران هستند . و خواهان داشتن بینی زیبا هستند .

جراحی بینی


برای حل این مشکل ازگذشته تا امروزه افراد از عمل بینی یا رینوپلاستی استفاده کرده اند . رینوپلاستی یا همان عمل جراحی زیبایی بینی امروزه بسیار رایج شده است . در طی این عمل جراحی غضروف بینی تغییر حالت داده شده و بینی کوچک تر می شود . در حالت کلی خدف از جراحی رینوپلاستی زیبا شدن ظاهر بینی و هماهنگی با دیگر اجزای صورت می باشد .

جراحی بینی یا همان رینوپلاستی یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی برای تناسب بینی با چهره و زیبایی است . شما می توانید برای اناج جراحی بینی به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید . متخصصین و جراحان در کلینیک اطلاعات کافی در مورد عمل جراحی زیبایی بینی را در اختیار شما قرار می دهند ، و شما با آگاهی می توانید نسبت به این عمل جراحی اقدام کنید . و همچنین مدل مناسب برای چهره ی شما را به شما پیشنهاد می دهند .

نتیجه ی حاصل از عمل جراحی زیبایی بینی به جراح و متخصص بسیار وابسته است . توصیه ی ما به شما این است که برای عمل جراحی بینی حتما به یک متخصص و جراح حاذق مراجعه کنید .

عمل جراحی بینی با زیباتر شدن و متناسب شدن بینی با چهره منجر به زیبایی و افزایش اعتماد به نفس فرد می شود . این عمل یک عمل جراحی زیبایی ساده است که با سرعت بیشتر قابل انجام می باشد .

عمل جراحی بینی یا رینوپلاستی چیست ؟

عمل جراحی بینی به عنوان یکی از عمل های جراحی زیبایی ، با هدف زیبایی انجام می شود . با انجام عمل جراحی زیبایی بینی و تغییر حالت غضروف و استخوان ها ، بافت های اضافه به منظور زیبایی ظاهری بینی برداشته می شود . در طی عمل جراحی بینی با تغییر حالت استخوان های زیرین ، پوست شکل تازه ای به خود می گید و باعث زیبایی بینی می شود .

عمل زیبایی بینی با ایجاد تغییر در شکل بینی باعث کوچک شدن بینی ، باریک شدن آن و تغییر زاویه آن می شود و همچنین مشکلات مربوط به برآمدگی و دیگر مشکلات بینی را برطرف می کند .

کدام یک از مشکلات بینی می توانند با جراحی زیبایی بینی اصلاح گردند؟

عمل جراحی زیبایی بینی به منظور حل و اصلاح مشکلات زیر انجام می شود .

  • شکستگی بینی
  • انحراف بینی
  • قوز بینی
  • گرفتگی بینی
  • پولیپ بینی
  • کاهش اندازه بینی
  • اختلالات تنفسی بینی
  • آسیب دیدگی های بینی
  • نقص های مادر زادی بینی که می تواند با کارکرد بینی تاثیر پذیر باشد
  • و …

چه کسانی کاندید مناسبی برای عمل جراحی زیبایی بینی هستند

امروزه عمل جراحی زیبایی بین افراد بسیار رایج شده است ، ولی در حالت کلی افراد متقاضی برای عمل جراحی زیبایی بینی بایستی شرایط زیر را دارا باشند :

  • فرد متقاضی عمل جراحی زیبایی بینی بایستی در صحت و سلامت کامل باشد و هیچ گونه مشکل فیزیکی نداشته باشد .
  • فرد متقاضی عمل جراحی زیبایی بینی بایستی انتظار معقولی از نتیجه ی عمل جراحی زیبایی بینی داشته باشد .
  • فرد متقاضی عمل جراحی زیبایی بینی بایستی ۱۸ سال تمام داشته باشد و رشد وی تکمیل شده باشد .

مزایای جراحی بینی یا رینوپلاستی ؟

جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی دارای یکسری مزایایی است ، از مزایای جراحی زیبایی بینی افزایش اعتماد به نفس می ، زیرا فرد به شکل دلخواه ی از بینی رسیده و و با تغییر شکل چهره اعتماد به نفس وی افزایش می یابد و فرد خوشحال تر و راضی تر خواهد بود . با عمل جراحی زیبایی بینی اعتماد به نفستان بیشتر شده و دید بهتر و مثبت تری خواهید داشت .

مشاوره برای عمل رینوپلاستی ( جراحی بینی )

توصیه ی ما به شما این است که حتما قبل از اقدام به عمل جراحی زیبایی بینی ، جلسه ی مشاوره ای را داشته باشید ، در طی جلسه ی مشاوره پزشک و جراح مربوطه به هرگونه سوال شما در مورد جراحی زیبایی بینی پاسخ داده و اطلاعات جامع و کافی در اختیار شما قرار می دهد . جراح اطلاعاتی در مورد سایز کلی ، عرض و یا ناحیه کالوملای در اختیار شما قرار می دهد .

در مرحله ی بعدی پزشک بینی شما را از قسمت بیرونی و جلو و طرفین و با زاویه ۴۵ درجه معاینه می کند . پزشک بایستی در طی معاینه ی داخلی به تغییر شکل تیغه بینی و انحراف ، دریچه های بینی ، توربینات و دریچه های خارجی بینی توجه ویژه ای داشته باشد . بعد از انجام معاینات پزشک در مورد روش جراحی با شما مشورت کرده و اطلاعات کافی در اختیار شما قرار می دهد .

روش‌های عمل جراحی بینی یا رینوپلاستی

عمل جراحی بسته بینی

در عمل جراحی بسته بینی جراح با استفاده از یک ابزار برای دسترسی به غضروف بینی و استخوان ها شکافی در بینی ایجاد می کند . جراح با ایجاد شکاف و جدا کردن پوست از ساختار بینی ، استخوان و غضروف آن را برمی دارد . و با برداشتن استوان و غضروف بینی را به شکل مطلوب در می آورد . سپس بافت بینی بر روی ساختار جدید قرار گفته و شکاف درونی را می بندد و عمل جراحی را به اتمام می رساند .

جراحی بینی بسته

عمل جراحی باز بینی

در عمل جراحی باز بینی جراح برای دسترسی به غضرو و استخوان های بینی روی بینی شکافی ایجاد می کند ، با این کار نوستریل ها یا سوراخ های بینی از هم جدا می شوند و جراح کار خود را انجام می دهد . این روش نسبت به روش عمل جراحی بسته بینی پیچیده تر است و در مواقعی که بینی نیازمند تغییرات اساسی است آ از این روش استفاده می شود .

جراحی بینی باز

در هر دو روش عمل جراحی باز و بسته بینی ، با بازسازی بینی به حالت دلخواه در می آید . و سپس در مرحله ی بعدی با استفاده از مواد ابری و اسفنجی مسیر عبور هوا قرار داده می شود . برای بهبودی بهتر بینی و حفظ شکل جدید بینی از از ایسپلیت های خارجی روی بینی استفاده می شود .

مراقبت‌های پس از درمان ( پس از رینوپلاستی )

مانند هز عمل جراحی دیگر عمل جراحی زیبایی بینی نیز خالی از عوارض نیست ، بایستی بعد از انجام عمل جراحی زیبایی بینی برای کسب نتیجه ی رضایت بخش باید یکسری مراقبت هایی انجام شود . امکان تورم صورت بعد از انجام عمل وجود دارد . برای مراقبت فرد بایستی در رختخواب استراحت کرده و به مدت یک روز سر خود بالا نگه دارد . درد کردن سر در طی این عمل جراحی طبیعی است . جراح برای کاهش درد یکسری داروهایی را به بیمار تجویز می کند . کبودی و تورم دور چشم تا چند روز نرمال است و خود به خود برطرف می شود .

بسته به گستردگی عمل جراحی ، گرفتگی عضلات و خونریزی های جزئی وجود دارد . در اکثر موارد فرد می تواند بعد از دو روز از جای خود بلند شده و بعد از گذشت یک هفته به کار خود بر گردد . ااز انجام فعالیت های ورزشی به مدت ۲ الی ۳ هفته خوددرای کنید .

جراح بعد از انجام عمل جراحی یکسری مراقبت هایی را به بیمار توصیه می کند . بیمار بایستی برای کسب نتیجه ی مطلوب این دستورالعمل ها و مراقبت ها را رعایت کند . از جمله ی این ها می توان به رعایت موارد بهداشتی ، نطافتی و انجام ویزیت های پی درپی می باشد . در هفته ی اول توصیه بر این است که برای جلوگیری تز آسیب رسیدن به بینی و ترمیم بهتر بینی ، بیمار نباید از طریق بینی نفس بکشد . پانسمان های جراحی بایستی به صورت خشک نگه داری شود تا بعد از طی ۱ الی دو هفته بخیه ها و پانسمان و اسپلینت برداشته شود . بیمار بایستی انتظار معقولی از نتیجه ی عمل داشته باشد ، و به این نکته توجه کند که نتیجه ی نهایی عمل بعد از گذشت یک سال مشخص می شود . بعد از انجام عمل جراحی بینی ، نوک بینی به مدت چند ماه متورم خواهد بود .

عوارض بعد از عمل جراحی بینی

مثل هر عمل جراحی دیگر عمل جراحی بینی نیز خالی از عوارض نمی باشد . و یکسری خطرات احتمالی در پی آن وجود دارد ، نکته ای که وجود دارد این است که فرد بایستی آگاهی کامل در این زمینه داشته باشد و سپس نسبت به عمل جراحی بینی اقدام کند . برخی از عوارض جانبی ناشی از عمل جراحی بینی عبارتند از :

  • ایجاد سوراخ در سپتوم (ایجاد سوراخ در دیواره داخلی بینی)
  • عفونت
  • اپیستاکسی (خونریزی از دماغ) – نیاز به جراحی ثانویه بینی
  • عوارض بیهوشی
  • عدم تقارن ( ممکن است شکل دو طرف بینی با یکدیگر متفاوت باشد )
  • برداشتن مقدار کم بافت ها
  • انسداد و احتقان بینی
  • ظاهر و نتایج نامطلوب ( برداشته شدن بیش از اندازه بافت ها )

عمل جراحی ثانویه بینی

در برخی موارد ممکن است ، بیمار از نتیجه ی عمل جراحی راضی نباشد و در این شرایط ممکن است دوباره عمل جراحی بینی را انجام دهد . عمل جراحی ثانویه بینی به منظور کسب نتیجه ی دلخواه انجام می شود . در مواردی هم که بینی به جراحت و آسیب دیدگی دچار شده باشد ، باز هم عمل جراحی ثانویه بینی انجام می شود . عمل جراحی ثانویه بینی در مقایسه با عمل جراحی اولیه بینی مشکل تر و سخت تر است .

هزینه جراحی بینی

هزینه ی انجام جراحی بینی متفاوت است و این هزینه به عوامل مختلفی بستیگی دارد ، این موارد عبارتند از :

  • آزمایش های طبی
  • هزینه های امکانات بیمارستانی یا اتاق عمل
  • داروهای تجویز شده
  • پوشش های بعد از جراحی زیبایی بینی
  • هزینه های بیهوشی
  • دستمزد جراح
کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 308 تاريخ : چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت: 13:47

آیا استرس باعث ریزش مو می شود؟

آیا استرس باعث ریزش مو می شود؟

آیا استرس باعث ریزش مو می شود : مشکل ریزش مو ، در میان خیلی از افراد رایج می باشد . ریزش مو نگران کننده است . چرا که مو تاثیر زیادی در زیبایی دارد ، و همه ی ما ذاتا خواهان و طرفدار زیبایی هستیم . امروز ه با وجود روش های درمانی مختلف برای ریزش مو ، دیگر جای نگرانی وجود ندارد و می توان این مشکل را حل کرد .

آیا استرس باعث ریزش مو می شود


ریزش مو ، علت ها و دلایل مختلفی دارد . یکی از دلایل ریزش مو استرس می باشد . در این مقاله قصد داریم در مورد تاثیر استرس و اینکه آیا استرس باعث ریزش مو می شود یا نه بیشتر صحبت کنیم .

دسته بندی ریزش مو

ریزش مو به دو دسته تقسیم می شود :

  • ریزش مو برگشت پذیر
  • ریزش مو بازگشت ناپذیر

نوع برگشت ناپذیر ریزش مو، چندان رایج نیست .

نوع برگشت پذیر ریزش مو ، رایج تر است ، و معمولا با آغاز سن بلوغ در اشخاص قابل مشاهده می باشد ، و این موضوع در بین آقایان رایج تر می باشد . به این نوع ریزش مو که ریزش هورمونی (آندروژنی) هم گفته می شود . و معمولا درصد کمتری از زنان به این نوع ریزش مو مبتلا می شوند . این نوع ریزش مو بیشتر در افراد با پوست سر چرب قابل مشاهده می باشد .

این نوع ریزش مو در مردان در قسمت جلو و در وسط سر قابل رویت است ، و زنان در این نوع ریزش در جلوی سر و به طور یکنواخت دچار ریزش مو می شوند ، و ریزش مو با نازک تر شدن موها همراه است.

در ریزش مو عوامل هورمونی و ژنتیکی دخالت دارند.

ریزش مو معمولا در بین افرادی که ورزش‌های قدرتی انجام می‌دهند و از مکمل‌ها نیز استفاده می‌کنند، بیشتر اتفاق می افتد .
استرس‌های روحی نیز ریزش مو را تشدید می کنند ، علاوه بر آن رژیم‌های غذایی سخت ، کم خونی، بیماری‌های غده تیروئید و… نیز باعث تشدید ریزش مو می شوند .

چه میزان از ریزش مو طبیعی است ؟

اگر ریزش مو روزانه ۶۰ تا ۱۰۰ تار مو باشد ، طبیعی بوده و قابل جایگزین است . در بیشتر افراد مبتلا به ریزش مو تا زمانی که ۳۰ تا ۴۰ درصد حجم موی خود را از دست ندهند متوجه ریزش مو نخواهند شد .

توصیه های برای پیشگیری از ریزش مو

  • برای پیشگیری از ریزش مو ، توصیه ی ما به افراد با موهای چرب این است که ، روزانه موهای خود را بشویند .
  • ما به افراد توصیه می کنیم که از شامپوهای مناسب موی خود استفاده کنند .
  • درسته که نوع شامپو تاثیر زیادی بر ریزش مو ندارد ، اما شامپوی خوب نیز دارای یکسری ویژگی هایی است. شامپوی خوب شامپویی است که فرد پس از شست و شوی موهای خود احساس خوشایندی داشته باشد.

لینک های مفید برای مطالعه :

برچسب ها: , , , , , ,

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 363 تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت: 15:12

موهای کاشته شده کی رشد می کنند

موهای کاشته شده کی رشد می کنند

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

 
۵ (۱۰۰%) ۱ vote
 

رشد موی کاشته شده , موهای کاشته شده کی رشد می کنند :  یک سوال مهمی که در ذهن اشخاص بعد از کاشت مو بوجود می آید این است که موهای کاشته شده کی رشد می کنند؟

رشد موی کاشته شده

روز صفر : منظور همان روز انجام عمل کاشت مو می‌باشد.

روزهای ۱ – ۵ : مهم ترین زمان برای مراقبت از موهای کاشت شده در هفته اول پس از عمل کاشت مو می باشد. در ۵ روز اول بعد از انجام عمل، بیمار در قسمت پیشانی و پشت سر گرفتار ورم خواهد شد چون موهایی که پیوند زده شده از این قسمت ها برداشته شده است. همچنین پوست سر در ناحیه ای که جهت کاشت موهای تازه ،بریدگی های ریزی وکوچکی در آن ایجاد می شود قرمز و گاهی متورم می‌شود. این قرمزی غالبا یک تا دو هفته پس از عمل از بین می رود .حساسیت ناحیه ای که از آنجا مو جهت کاشت برداشته شده هم پس از گذشت چند روز کاملاً برطرف می‌شود.

روزهای ۶ – ۱۰ : در این برهه زمانی، در سطح سر بیمار آثاری از ورم نخواهد بود و قرمزی پوست هم باید کاملاً برطرف شده یا خیلی ناچیز باشد . در ناحیه هر یک از واحدهای فاماکاما (حاوی ۱ تا ۴ تار مو)کاشته شده، پوسته ریزی تشکیل می‌شود که در واقع لایه پوست خشک شده در محل عمل است. در طول این مدت، پزشکان متخصص با شستشوی کامل گرافت‌های مو و سپس مالش ملایم آن‌ها با نوک انگشت، این پوسته‌های ریز را از سطح سر خارج می کنند .با انجام مداوم این کاردر نهایت تا روز دهم پس از عمل، همه این پوسته‌ها برطرف شده و موهای کاشته شده تقریبا ظاهری شبیه به موی کوتاه شده خواهد داشت. درنهایت در حدود روز دهم، بخیه‌های ناحیه زخم‌ها کشیده می‌شود و سر تقریبا به حالت عادی برمی گردد.

هفته ۲ – ۳ :  دقت کنید که تار موهای کاشته شده بر روی سر به صورت همیشگی نمی مانند پس از مدت حدود دو یا سه هفته این تار موها می ریزد ریزش این موها تا اوایل هفته سوم وچهارم ادامه پیدا می کند .باید توجه کرد که ریزش این موها از مراحل طبیعی از فرایند بهبودی موهاست و اتفاق غیر قابل پیش بینی نیست. دلیل ریزش موهای ‌تازه کاشته شده آن است که تار اصلی مو از درون فاماکول رها می‌شود، اما خود واحد فاماکاما و پیاز مو کاملاً سالم و بدون تغییر می باشند و یک تار موی تازه از درون آن‌ها رشد می‌کند. درواقع این مراحل قسمتی از چرخه طبیعی رشد موها می باشد .

موهای کاشته شده کی رشد می کنند؟

آخر ماه ۱ – اول ماه ۲: اواخر ماه اول و اوایل ماه دوم فاماکول‌های مو بر طبق چرخه طبیعی رشد مو، وارد مرحله استراحت می‌شوند ومیزان ریزش و رشد مو متوقف می شود . طول مرحله استراحت موها قبل از آنکه دوباره مرحله رشد موهاآغاز شود، می‌تواند خیلی متفاوت باشد. در این مرحله مقدار موهای موجود در سطح سر، دقیقاً مانند زمانی است که هنوز اقدام به کاشت مو نشده بودو اشخاص می‌توانند طبق همان وضعیت ظاهری که قبل از عمل داشته‌اند در اجتماع حضور یابند به سر کارشان بروند وبه کارهای عمومی خود بپردازند . همچنین در این زمان از مرحله کاشت مو فرد می تواند موهای خود را به هر حالت که می خواهد فرم داده ورنگ کند .

رشد موی کاشته شده در دو تا ۹  ماه

ماه‌های ۲ – ۴ :

رشد موها در این برهه زمانی بیشتر می شود وموهایی که که تازه می رویند دیده می شوندمیزان وزمان رشد موها در افراد مختلف متفاوت است . در برخی از بیمارها، رشد موهای تازه به فاصله کوتاهی پس از رویش اولیه مو آغاز می‌شود،این حالتی است که سرعت رشد مو زیاد است اما در برخی دیگر موها دیرتر آغاز به رشد می‌کند. موهای تازه را در این مرحله می‌توان دید اما به خاطر آنکه هنوز از زیر پوست سر خارج نمی شود ، به‌صورت نازک و کم‌پشت دیده می‌شود. قسمت عمده موهای طبیعی نیز در این زمان دوباره رشد می‌کنند. ناحیه از پوست سر که موهای کاشته شده از آنجا برداشته شده یا به اصطلاح ناحیه دهنده مو نیز کاملاً بهبود پیدا می‌کند و قرمزی وتورم آن به صورت کامل از بین می رود .

ماه‌های ۵ – ۹ :

فاصله بین ماه های پنجم تا نهم پس از عمل کاشت مو مرحله شدت یافتن رشد مو در ناحیه کاشته شده است .موهای کاشته شده نسبت به بقیه تارموها کم پشت تر هستند وطول تارموهای کاشته شده در این فاصله زمانی از عمل به طور متوسط ۸ سانتی متر است در این زمان در صورت تمایل می توان آنهارا کوتاه کرد. پس از گذشت این فاصله زمانی یعنی تقریبا در اواخر ماه نهم تغییرات مهمی درموهای کاشت شده ایجاد شده و شروع به پرپشت شدن وضخیم شدن می کنند .همچنین ناحیه دهنده مو نیز در پایان ماه ششم به صورت کامل بهبود می یابد و حالت انعطاف پذیریش را باز می یابد .

رشد موی کاشته شده در سال اول

سال اول : در اولین سالی که از کاشت مو می گذرد تقریبا در این مدت ۸۰ درصد از موهای کاشته شده رشد می کنند. اغلب این موها از پوست سر بیرون می‌آید وبه دلیل انکه هنوز تعدادی زخم کوچک ناشی از کاشت مو در سطح پوست سر باقی می ماند ممکن است موهای رشد کرده قدری پیچ دار و فر خورده باشند. در طول سال بعد، این حالت موها ب حالت قبلی خود برگشته و موها ظاهر طبیعی خود را به دست می‌آورد.

رشد موی کاشته شده در سال دوم

سال دوم : یک سال که از کاشت مو گذشت بعد از این مدت ظاهر نهایی موهای کاشته شده خود را نشان می دهد. در برخی از اشخاص ظاهر کامل مو در پایان سال اول ایجاد می شود، اما در برخی دیگر طی شدن مراحل بیرون آمدن موها و افزایش تراکم و ضخامت آن‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد. علاوه بر آن، همزمان با بلندتر شدن موها، تراکم و پرپشتی آن‌ها نیز بیشتر می‌شود، به این دلیل که حجم موها در ناحیه کاشته شده بیشتر می شود .

برچسب ها: , , , , , , , ,

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 367 تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت: 15:09

جوش بعد از کاشت مو

جوش بعد از کاشت مو

 
۵ (۱۰۰%) ۱ vote
 

جوش بعد از کاشت مو : بعد از کاشت مو در پوست سر ودر ناحیه پیوند زده شده احتمال دارد جوش هایی ایجاد شوند .البته بروز جوش در حد یکی یا دوتا از دوماه بعد از کاشت مو طبیعی است ولی اگر بلافاصله بعد از عمل کاشت مو جوش ها پدید آیند یا تعدادشان بیشتر باشد خطرناک بوده و برای درمان فورا باید به پزشک معالجتان مراجعه کنید.

در طی زمان رشد موها در ناحیه از سر که کاشت مو انجام گرفته و تارهای مو شروع به رشد می کنند،جوش التهابی قرمز رنگی ایجاد می شود. در صورت بروز، این جوش ها خودبه خود درمان می شوند و از بین می روند اما در موارد نادری امکان دارد به کمک پزشک متخصص نیاز داشته باشد.

جوش بعد از کاشت مو

نوع دیگری از جوش ها هستند که زمانی در سطح پوست سر به وجود می آیند که بالای ۵۰ درصد از تراکم موها هنوز مانده باشد در این صورت بدلیل کم بودن فضای (خالی ازمو) ،ایجاد شکاف در مابین موهای کاشته شده امکان پذیر نیست واگر فرد به زور در بین موهایش شکاف ایجاد کند هم به ریشه های مو آسیب می زند وهم ریشه موهای اطراف بر ریشه موهای کاشته شده فشار وارد می کنند و کیست مویی یا جوش های چرکی بوجود می آورند . زخم های شدید موجب عدم رشد موهای کاشته شده می شود و نتیجه عمل را خراب می کند .

جوش بعد از کاشت مو  ایجاد می شود

به بیانی دیگر برای اینکه نتیجه موفقیت آمیزی از فرایند کاشت مو بگیرید و در طی روند درمان وبهبودی پس از درمان مشکلی پیش نیاید و از نتیجه عمل لذت برده و راضی وخشنود گردید باید عمل کاشت موی طبیعی را زمانی انجام دهید که حداقل نیمی از از موهای یک ناحیه از سرتان دچار ریزش شود .

در فرایند کاشت مو ، از قسمتی از سرکه تارموهای هدف پیوند برداشته می شود برای بهبودی سریع زخم های این ناحیه و معلوم نشدن ناحیه اسکار بعد از برداشت مو ،به مدت دو هفته ناحیه برداشت مو در پشت سر را بطور مرتب در طول روز و شب گرم و مرطوب نگه دارید. کمپرس با حوله گرم و خیس و یا اسفنج مرطوب و گرم برای این منظور مناسب می باشد. در دو هفته اول پس از FUT برای اینکه پوست سر دچار کشش نشود و ناحیه اسکار یا جوشگاه در پشت سر آثاری از خود بر جای نگذارد، می بایست فرد از خم کردن سر خود در جهت رو به جلو خودداری نماید .

برای اینکه بیمار از بیماری هایی مانند جوش هایی چرکی وکیست مویی در ناحیه پوست سر در امان بماند و احتمال آسیب دیدگی موهای کاشته شده هم به صفر برسد باید بیمارشستشوی کافی در سطح سرش را داشته باشد به این منظور بیمار باید هر سه روز یکبار سرش را خوب بشویدو کاملاً تمیز کند تا ناحیه سرش پر از پوسته، شوره و چربی نشود .

تعدادی ازجوش چرکی همیشه در ناحیه عمل کرده بوجود می آید اما این جوش ها اهمیت چندانی ندارند. زمان ایجاد این ضایعات پوستی ازحدود ماه دوم تا ماه چهارم بعد از عمل کاشت مو است . برای جوش نزدن ناحیه کاشت مو بایست خوب، تمیز و مرتب با شامپو شسته شود. استفاده ازکمپرس گرم و مرطوب ودر درجه اول آنتی بیوتیک های خوراکی در صورت عدم جوابدهی آنتی بیوتیک موضعی به باز شدن وتخلیه این جوش ها کمک می کند .

برچسب ها: , , , , , ,

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 334 تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت: 15:07

اپیلاسیون موهای زائد با وکس , عوارض وکس , هزینه و قیمت وکس

اپیلاسیون موهای زائد با وکس , عوارض وکس , هزینه و قیمت وکس

 

اپیلاسیون موهای زائد با وکس , عوارض وکس :  موهای زائد مشکل همه ی افراد است . داشتم موهای زائد ناخوشایند است و از بین بردن آن ها یک موضوع بسیار مهم است . برای از بین بردن موهای زائد روش های مختلفی وجود دارد . یکی از تکنیک های موثر برای از بین بردن موهای زائد ، اپیلاسیون با وکس می باشد . وکس به دلیل اینکه ساقه ی مو را از زیر سطح پوست بیرون می کشد ، جز یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد به شمار می رود . خود وکس به شیوه های مختلفی قبل انجام است ، که یکی از آن ها وکس گرم می باشد . در ادامه ی این مقاله در مورد انواع مختلف وکس ، روش های انجام وکس و عوارض ناشی از آن بیشتر صحبت می کنیم .

وکس

بعد از انجام وکس رویش مجدد موها نازک تر خواهد بود و به مدت سه تا هشت هفته خبری از موهای زائد نخواهد بود . در روش اپیلاسیون با وکس موهای زائد ، نیاز بر این است که موها چند میلی متر رشد کنند ، تا به راحتی از ساقه و ریشه کنده شوند . همچنین اپیلاسیون با وکس روش دردناکی است . این در حالی است که رفع موهای زائد با لیزر دردناک نیست و عوارض ناشی از اپیلاسیون با وکس را ندارد . و در روش لیزر نیازی به بلند شدن موها وجود ندارد .

برای از بین بردن موهای زائد روش های مختلفی وجود دارد ، که در میان این روش ها لیزر مو روشی بدون درد است و عوارض جانبی بسیار ناچیزی دارد . و نتایج حاصل از لیزر درمانی دائمی و طولانی مدت خواهد بود . امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی لیزر درمانی عوارض کمتر و نتایج ماندگار تری را دارد . و همچنین لیزر موهای زائد روشی امن و مطمئن در مقایسه با روش هایی همچون وکس می باشد . در لیزر درمانی عوارضی همچون سوختگی ب تیغ ، و رشد موهای درون روییده وجود ندارد .

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که داشتن موهای زائد و رشد مداوم آن ها شما را آزار می دهد ، و می خواهید این موهای زائد را از بین برده و پوستی صاف و شفاف داشته باشید ، می توانید به کلینیک لیزر مو مراجعه کنید . متخصصین ما در کلینیک لیزر مو با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی لیزر موهای زائد آماده ی ارائه ی خدمات به شما مشتریان عزیز می باشند . خود لیزر درمانی به روش های مختلفی قابل انجام است .متخصصین ما بعد از برگزاری جلسه ی مشاوره با شما ، بر حسب نوع پوست و موی شما ، بهترین روش لیزر درمانی را به شما پیشنهاد می دهند .

وکس موهای زائد

همانگونه که در قبلا نیز اشاره کردیم ، وکس جز موثرترین روش های از بین بردن موهای ازئد می باشد و در این روش وکس یا موم به نواز آغشته می شود و سپس این نوارها بر روی موهای زائد چسبانده می شود . و سپس در خلاف جهت رویش موها این نوارها به سرعت از سطح پوست جدا می شود . میزان موفقیت در از بین بردن موهای زائد در روش اپپلاسیون با وکس موهای زائد به سرعت جداکردن نوارهای آغشته به موم از روی سطح پوست بستگی دارد ، و این روش به مدت ماندن موم روی پوست بستگی ندارد .

برای کسب نتیجه ی رضایت بخش از وکس ، بایستی بلندی موها در حد چند میلی متر و بیشتر از نیم سانتی متر باشد ،این کار به جدا شدن سریع موها از ریشه کمک می کند و مانع از گیر کردن موم به موها می شود . بعد از انجام اپیلاسیون ریختن پودر روی پوست برای جذب رطوبت اضافی موثر است و همچنین این روش همانند مانع روی پوست عمل می کند .

امروزه وکس با کیفیت های مختلفی توسط شرکت‌های مختلفی تولید می شود . بعضی وکس‌ها بر پایه عسل بوده و برخی کرمی مانند هستند . همچینین در ساخت وکس از مواد دیگری چون روغن درخت چای، گیلاس، شکلات و لاوندر (اسطوخودوس) نیزاستفاده می‌شود.

انواع وکس

همانگونه که پیشتر نیز گفتیم ، وکس جز یکی از روش های بسیار رایج از بین بردن موهای زائد در کشئر ما است و خود وکس انواع مختلفی دارد ، که در ادامه به آن می پردازیم .

وکس گرم

وکس گرم که معمولا به صورت سرد در قوطی به فروش می‌رسد ، جز روش های رایج اپیلاسیون و رفع موهای زائد می باشد . برای استفاده از وکس گرم بایستی آن را با ماکروویو نرم کنید. یکی از بهترین روش های موجود برای رفع موهای زائد وکس گرم است . وکس گرم به راحتی روی پوست پخش شده و موها در طی حرارت گرم و نرم می شود . درد ناشی از وکس خیلی کم است .

وکس سرد

یکی از انواع وکس ، وکس سرد است . وکس سرد به گرم کردن نیازی ندارد . و این وکس بلافاصله بعد از خارج شدن از ظرف به طور مستقیم روی پوست قابل استفاده است .استفاده از وکس سرد بسیار آسان است ، ولی به دلیل اینکه وکس نرم سفت است ، به مدت زمان بیشتری برای مالیدن وکس روی پوست نیاز است . برای اینکه موها به طور کامل از سطح پوست جدا شود ، بایستی وکس به خوبی در سطحپوست پخش شود . عیب دیگری که وکس سرد دارد ، این است که این وکس در مقایسه با وکس گرم دردناک تر می باشد .

نوارهای موبر آماده

روش دیگر که در وکس برای از بین بردن موهای زائد است ، استفاده از نوارهای موبر آماده می باشد . در این روش وکس از قبل روی نوارهای آماده مالیده می شود . شما می توانید این نوارهای آماده را روی سطح پوست چسبانیده و سپس به سرعت از روی پوست جدا کرده و به این ترتیب موهای زائد را از بین ببرید . مزیتی که این نوع وکس دارد این است که استفاده از آن آسان است وهمچنین وکس در این روش هدر داده نمی شود و به اندازه مورد نیاز قابل استفاده است .

در صورتی که یک ناحیه پر مو باشد ، شما می توانید چندین باز از توارهای موبر آماده استفاده کنید ، تا موها به طور کامل از بین برود . برای استفاده از نوارهای موبر آماده قبل از استفاده آن را گرم کنید ، برای این کار می توانید نوارها را بین دو کف دست مالش دهید ، سپس روی موها چسبانیده و سریعا آن را روی پوست بکشید و با یک حرکت از روی پوست جدا کنید . نوارهای موبر مرغوب با نوارهای صددر صد طبیعی نخی روش مناسبی برای از بین بردن موهای زائد است.

وکس بدون نوار

این نوع وکس به دلیل عدم نیاز به نوار به عنوان یکی از روش های محبوب و پرطرفدار اپیلاسیون به شمار می رود . برای استفاده از این وکس کافی است ، مقداری از آن را گرم کنید . البته می توانید این وکس را در دمای اتاق به صورت گرم یا سرد استفاده کنید . این نوع وکس در جهت رویش مو استفاده می شود ، البته باید لایه ی ضخیمی از وکس را روی پوست بمالید . استفاده از وکس سخت در نواحی کوچک و حساس قابل استفاده است . استفاده از این وکس برای موهای ضخیم و پرپشت نتیجه ی مطلوبی خواهد داشت .

عوارض وکس ناحیه تناسلی

اپیلاسیون موهای زائد ناحیه ی تناسلی و نقاط دیگر بدن با استفاده از وکس یکی از روش های سریع برای از بین بردن موهای زائد است ، ولی با این حال این روش یکسری عوارض جانبی دارد ، که در ادامه در مورد این عوارض بیشتر صحبت می کنیم. توصیه ما به شما این است که قبل از اینکه به وکس اقدام کنید ، در مورد عوارض جانبی آن اطلاعات کافی داشته باشید . از عوارض جانبی وکس عبارتند از :

قرمزی

قرمزی پوست بعد از وکس بیکینی و ناحیه تناسلی طبیعی می باشد ، و این موضوع ربطی به محکم بودن موهای زائد، ندارد . شدت قرمزی پوست متفاوت بوده و از صورتی شدن ملایم که تا چند ساعت برطرف می شود ، تا راش و برآمدگی‌های قرمز رنگ و حتی خونریزی و کبودی چند روزه متغیر است . این موضوع در بین همه ی افراد طبیعی بوده و ربطی به استفاده ی مجدد از وکس ندارد و حتی افرادی که مرتبا عمل وکس را انجام می دهند ، باز هم ممکن است دچار قرمزی پوست شوند.

موهای درون روییده

رشد موهای درون روییده یکی دیگر از عوارض شایع وکس موهای زائد می باشد . انجام وکس در جهت رویش مو انجام می شود . ولی در ناحیه هایی مانند بیکینی و زیربغل که رویش موها در جهات مختلف است ، مشکل می باشد . موهای درون روییده ظاهری ناخوشایند به پوست می دهد و همچنین دردناک است .

راش، برآمدگی و خونریزی

راش، برآمدگی و خونریزی یکی دیگر از عوارض وکس موهای زائد می باشد . ین عارضه بیشتر در ناحیه ی تناسلی ظاهر می شود .

واکنش آلرژیک

حساسیت و آلرژیک یکی دیگر از عوارض وکس موهای زائد می باشد ، این عارضه به ندرت اتفاق می افتد . این عارضه بسیار آزاردهنده است و احتمال بروز آن در صورت حساس بودن پوست بیشتر است .

کاهش خاصیت کشسانی پوست

انجام دادن وکس در طی سال ها باعث بروز عوارض زیادی خواهد شد . حتی اگر وکس خیلی ملایم انجام شود ، با این حال پوست بدن در هنگام اپیلاسیون بیکینی و بدن کشیده می‌شود . انجام وکس و کشش پوست در طولانی مدت مقاومت پوست را کاهش داده و خاصیت کشسانی آن را از بین می برد و پوست ضعیف تر شده و چین وچروک زیادی بر روی آن ظاهر می شود . امکان بروز این عارضه در نواحی حساس مانند ابروها و ناحیه ی تناسلی بیشتر است . انجام وکس بتعث صافی پوست شده و آن را بدون مو می کند ولی انجام مداورم آن در طولانی مدت باعث پیری زودرس می شود .

لیزر جایگزینی بهتر برای رفع موهای زائد

بهترین و ایده آل ترین روش برای از بین بردن موهای زائد لیزر درمانی است . استفاده از وکس نتایج طولانی مدتی ندارد و شما می توانید برای از بین بردن دائمی و طولانی مدت موهای زائد از لیزر استفاده کنید . در لیزر درمانی نور لیزر فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد ، و با از بین بردن فولیکول های مو رشد موها را متوقف می کند و موهای زائد را به طور دائمی از بین می برد . لیزر درمانی تنها روشی است که نتایج طولانی مدتی را به همراه دارد .

با لیزر درمانی فولیکول های مو به طور کامل از بین می رود و دیگر نیازی به استفاده از وکس و سایر روش های از بین بردن موهای زائد نیازی نیست . نتایج حاصل از لیزر درمانی دائمی بوده و نیاز به تکرار درمان نیست . ولی به دلیل شکل گیری مجدد فولیکول های مو تکرار درمان هر چند سال یک بار توصیه می شود .

برچسب ها: , , ,

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 343 تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت: 15:04

درمان کم پشتی مو , چگونه موهای خود را تقویت و پرپشت کنیم؟

درمان کم پشتی مو , چگونه موهای خود را تقویت و پرپشت کنیم؟

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

 
5 (100%) 1 vote
 

درمان کم پشتی مو , چگونه موهای خود را تقویت و پرپشت کنیم؟ : در همه افراد ریزش مو وجود دارد ولی بیشتر از حد معمول باید درمان شود معمولا صدتار هر روز از مو های هر شخص کم میشود که اکثرا هنگام شستن و شانه زدن این اتفاق می افتد ولی ایم مقدار نگران کننده نیست و تاثیری بر پرپشتی کلی مو ندارد، چرا که فقط درصد ناچیزی از انبوه موهای سر را شامل می‌شود، جالب است بدانید که هر فرد بالغ بیش از ۱۵۰۰۰۰ تار مو دارد. به علاوه مقدار رویش مو بیشتر از ریزش مو است.و این باعث میشود که موی افراد با وجود کمی ریزش همچنان پرپشتی خود را حفظ کند.

درمان کم پشتی مو

ولی امروزه افراد زیادی از مشکل ریزش موی شدید یا الوپسی رنج میبرند در اینگونه افراد یا سرعت ریزش مو بر رشد مو غلبه میکند یا کلا رشد مو متوقف میشود.که مشکلات زیادی را در افراد ایجاد میکند.

مو در زیبایی تاثیر زیادی دارد و اگر فرد زیبایی خود را از دست بدهد اعتماد به نفس او هم نیز کم میشود که مشکلات زیادی را بوجود می اورد به همین دلیل مشکل ریزش مو بسیار نارحت کننده است. در این افراد به برخی درمان های تهاجمی روی می اورند که در بیشتر اوقات مناسب نیست.

در کلینیک تخصصی مو درمان‌های غیرجراحی و غیرتهاجمی زیر را برای ریزش مو پیشنهاد می‌شود که عبارت اند از:

  • ماینوکسیدیل
  • فیناستراید
  • مزوتراپی
  • درمان با پلاسمای سرشار از پلاکت (پی آر پی)
  • لیزرتراپی

متخصصین و پزشک های مجرب در این کلینیک پوست و مو در جلسه مشاوره بهترین روش درمان ریزش مو را به شما پیشنهاد می‌دهند

چنانچه متخصص تشخیص دهد که بهترین روش انجام جراحی کاشت مو است ، شما را به یکی از متخصصین برجسته کاشت موی کلینیک معرفی می‌کند تا در جلسه مشاوره به تفصیل انتظار خود از عمل را توضیح دهید و با روند درمان آشنا شوید. جراحان ما متناسب با شرایط شما از یکی از جدیدترین ابداعات در زمینه جراحی کاشت مو، روش استخراج واحد فولیکولی (بدون به جا گذاشتن جای زخم) یا تکنیک‌ های دیگر استفاده می‌ کنند.

کم پشتی موها و چرخه رشد مو

همان طور که در مطالب بالا توضیح داده شد ریزش مو به صورت طبیعی نیاز به درمان ندارد ولی اگر بیش از این حد باشد نگران کننده است و یعنی در چرخه مو مشکلی به وجود ماده است. هر فولیکول مو، یعنی بخشی از پوست که مو تولید می‌کند، چرخه‌ای سه مرحله‌ ای را طی می‌ کند. که به صورت زیر هستند.

  1. مرحله مرحله آناژن یا رشد زمانی است که مو واقعاً در حال رشد است و دو تا سه سال طول می‌کشد.
  2. مرحله مرحله استراحت یا کاتاژن است که مو دیگر در حالت رشد نیست، اما همچنان به سر متصل است.
  3. پس از مرحله صد روزه کاتاژن مرحله تلوژن یا ریزش مو است.

قبل از درمان

درمان مناسب کم پشتی مو با توجه به سابقه پزشکی بیمار و تشخیص تخصصی و دقیقی انتخاب می‌شود که بر مبنای معاینه بالینی و آزمایش‌های لازم انجام می‌ شود.
باید بدانیم که سابقه پزشکی اطلاعات ارزشمندی را درباره زمان شروع کم پشت شدن موها، سرعت پیشرفت آن، نوع و شدت کم پشتی، ابتلا به بیماری‌های دامن زننده به کم پشتی مو (مانند کم کاری تیروئید، بیماری‌های خودایمنی، کم خونی و…) در اختیار پزشک قرار می‌دهد، به علاوه سابقه خانوادگی ریزش مو نیز عامل مهمی به شمار می‌ رود.

درمان کم پشتی موها

درمان‌های مختلف کم پشتی مو به دو گروه اصلی نگهدارنده‌ ی غیرجراحی و جراحی تقسیم بندی می‌ شود. جای زخم دائمی همیشه پس از کاشت باریکه مو (FUT) باقی می‌ ماند، اما اگر کاشت مو به روش جدیدتر استخراج واحد فولیکولی (FUE) انجام شود، جای زخم باقی نمی‌ ماند. درمان‌های نگهدارنده‌ روش‌های غیرتهاجمی زیر را دربرمی‌گیرد:

  • پی آر پی (درمان با پلاسمای سرشار از پلاکت)
  • درمان دارویی
  • لیزر تراپی
  • درمان‌ های جانبی‌ با مکمل‌های مغذی، لوسیون‌ها، شامپوها و…
  • مزوتراپی

دارو درمانی

درمان دارویی کم پشتی موها معمولا بوسیله دو دارو اصلی انجام می‌ گیرد:

فیناستراید : این دارو کنش آنتی آندروژن دارد و بازدارنده مشتقات تستوسترون است که در شروع ریزش مو نقش دارد.
ماینوکسیدیل : این دارو مرحله آناژن مو را طولانی‌ تر می‌ کند.

داروی جدید دیگری به نام دوتاستراید نیز تجویز می‌شود که در مقایسه با فیناستراید اثرهای آندروژنیک قوی‌تری دارد. به حز داروهای خاص ریزش مو داروهای دیگری نیز مانند کورتیکواستروئید موضعی به منظور مقابله با التهاب تضعیف کننده فولیکول‌های مو روی پوست سر زده می‌شود. البته این داروهای غیراختصاصی زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دلیل ریزش مو مشخص نباشد و درمان قطعی یافت نشود؛ آلوپسی منتشر، آلوپسی سیکاتریسیل (ریزش موی جای زخم) یا ریزش موی سکه‌ای از این موارد به شمار می‌آید.

درمان‌های جانبی و مکمل

در کنار درمان ریزش مو کی توان از مواد دیگری برای درمان ریزش مو و تقویت مو ها برای رشد مجدد مو ها مانند شامپو، لوسیون یا آمپول‌های حاوی مواد مغذی، مکمل‌ های غذایی ویتامین‌ ها، مواد معدنی، آمینواسیدها و…استفاده کرد. مکمل‌ های غذایی ویتامین‌ ها، مواد معدنی، آمینواسیدها و… اشاره کرد. البته سودمندی این مواد و فراورده‌ها برای درمان ریزش مو هنوز به اثبات نرسیده است، اما شکی نیست که رعایت رژیم غذایی سالم و متعادل، سرشار از فیبر و ویتامین‌ها، به ویژه ویتامین‌های گروه B و عناصر کمیاب مانند روی به حفظ سلامت بدن و موها کمک می‌ کند. به علاوه به افراد دارای موهای حساس کم پشت و ضعیف که طاسی در خانواده آنها سابقه داشته است توصیه می‌ شود برای شستشوی روزانه از شامپوهای ملایم با pH خنثی استفاده کنند.

لیزرتراپی کاشت مو

استفاده از لیزر برای پرپشت کردن موها نتایج موفقیت آمیزی را در موارد ریزش موی مردانه در مرحله ابتدایی یا با شدت متوسط و همچنین آلوپسی منتشر به دست داده است. لیزر درمانی خون‌رسانی موضعی را در پوست سر بهبود می‌ دهد و با افزایش تولید انرژی سلول‌های فولیکول مو تغذیه مو را بهتر می‌ کند.

مزوتراپی

مزوتراپی به طور کلی درمانی است که با میکروتزریق‌های متعدد انجام می‌شود. کلینیک تخصصی مو از این روش موثر برای درمان ریزش مو بهره می‌ گیرد. متخصصین ما برای درمان ریزش مو و تقویت مو محلول به دقت تهیه شده‌ای از مواد حیاتی برای رشد مو را مستقیماً در ناحیه‌های کم پشت مو تزریق می‌ کند. مزوتراپی راهکاری دائمی است که در آن سرم احیا کننده رشد مجدد موها را موجب می‌شود و همزمان ریزش مو را کاهش می‌ دهد.

مزوتراپی به تمام افرادی توصیه می‌ شود که به دلایل مختلفی چون کمبود مواد مغذی، بیماری، تغییر مکان یا آب مورد استفاده برای شستشوی موها، نوسانات جوی، تحمل فشار و اضطراب به تازگی با مشکل ریزش مو روبرو شده‌اند یا مدت‌ها است از ریزش مو ناراحت هستند.

پی آر پی (PRP) کاشت مو

درمان با پلاسمای سرشار از پلاکت (پی آر پی) روش جدید و کارآمدی است که از نیروهای التیام بخشی و رشد بدن خود بیمار بهره می‌ گیرد. پلاسمای سرشار از پلاکت تهیه شده از خون خود بیمار به منظور تولید فاکتورهای رشد پروتئینی تحریک می‌شود که به نوبه خود سلول‌های بنیادی را به تولید سلول‌های جدید و رشد فولیکول‌های مو وادار می‌ کند.

کاشت مو

افرادی که دارای مو های کم پشت و ریزش موی شدید هستند جراحی کاشت مو انجام میدهند که این جراحی به روش های مختلف انجام میشود ولی در حال حاضر فقط به چهار روش در کلینیک تخصصی مو انجام می‌ شود که عبارت‌اند از: FUT یا تکنیک کاشت باریکه مو، روش جدیدتر FUE ، تکنیک BHT و تکنیک HRT.

در روش FUE چون فولیکول‌های مو به طور مجزا از ناحیه اهدا کننده گرفته می‌شود، جای زخمی باقی نمی‌ ماند.اما در روش FUT باریکه کاملی از پوست از ناحیه اهدا کننده، معمولاً پشت سر، جدا می‌شود که جای زخمی دائمی را باقی می‌گذاردتکنیک BHT که اصطاحا به آن برداشت مو از بدن گفته می شود.این تکنیک در مواقعی که فرد بانک موی مناسب روس سر خود ندارد اما در سایر نقاط بدن مانند پشت گردن و روی سینه ها،موهایی مناسب وجود دارد استفاده می شود.

جالب است بدانید در کاشت مو به روش HRT می توان از مو افراد دیگر نیز استفاده کرد برای افرادی که ریزش موی شدید دارند و بانک موی مناسب ندارند. بیماران اگر بعد از کاشت مراقب های لازم را انجام دهند مو های کاشت شده در سر باقی می مانند و دایمی خواهند بود

برچسب ها: , , , , , ,

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 331 تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت: 15:00

انتخاب میکرونیدلینگ یا درمارولر برای درمان برخی بیماری ها

انتخاب میکرونیدلینگ یا درمارولر برای درمان برخی بیماری ها

 

انتخاب میکرونیدلینگ یا درمارولر برای درمان برخی بیماری ها , چرا از بین انواع درمان های مختلف میکرونیدلینگ یا درمان با درمارولر را باید انتخاب کنیم؟ : ابتدا باید بدانیم که با درمارولینگ در مقایسه با روش های دیگر برای درمان عارضه های پوستی بسیار ایمن و راحت است و نتیجه بسیار مطلوبی دارد.

انتخاب میکرونیدلینگ یا درمارولر

شاید شما ابتدا وقتی به این فکر می کنید که قرار است هزاران سوزن ریز در صورت شما قرار گیرد تعجب کنید و احساس درد کنید ولی این کار بسیار راحت است و مزایای زیادی دارد مثلا چین و چروک و ترک های پوستی را کاهش میدهد همچنین ضخامت پوست را افزایش میدهد و باعث میشود شما پوستی جوان داشته باشد.

با درمارولینگ ، شما به التیام پوست خود کمک می کنید تا دوره جوان سازی طبیعی پوستی شما شروع به بهبود و تولید کلاژن کند . این دوره جوان سازی با ایجاد کانال های پوستی بسیار کوچک در لایه های سطحی و تحریک لایه های زیرین پوستی جهت تحریک کلاژن ها ، کلاژن سازی مجدد شروع می شود . با اولین استفاده از دکتر رولر و مشاهده نتایج آن ، برای استفاده مجدد نیز مشتاق خواهید شد .مطمئن باشید.

همان طور برخی از مزایای این روش در مطالب بالا گفته شد همچنین قیمت این روش باعث شده است که این به محصول به بهترین محصول درمانی پوست تبدیل شود.
برای اینکه کاملا از ویژگی های این دستگاه مطلع شوید بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

۱- درمان ، از بین بردن و صاف کردن ناملایمات پوستی ، چین و چروک ، منافذ باز، جای زخم و کشیدگی های پوستی با استفاده از سوزن ها و تحریک لایه های تحتانی پوست ، کلاژن سازی آغاز و باعث افزایش و تجمع کلاژن های تازه متولد شده در قسمت های چین و چروک ، جای زخم و جوش، آثارکشیدگی پوست ، رد بخیه ، و تحریک کلاژن های موی سر و … می شود و در نتیجه با تحت فشار گذاشتن بالاترین لایه پوستی از جهت لایه های تحتانی این آثار بین ۸۰% تا ۱۰۰% از بین می روند .

۲- آرایش دائمی پوست شما

با استفاده منظم این محصول و تحریک کلاژن های پوستی که باعث تولد دوباره انها میشود ، کک و جوش های چرک دار پوستی اصلا مشاهده نمی شود . با استفاده همزمان دکتر رولر و محصولات مراقبتی به وضوح تمام نرمی و صاف شدن و تسکین پوست خودتان را میتوانید عینا مشاهده کنید . و این کار بهترین عملی است که هر روز و به صورت ساده می توانید انجام بدهید تا روند پیری پوستی تان را عملا به صورت فوق العاده کاهش بدهید

۳- درما رولر دکتر رولر باعث افزایش جذب مواد مغذی ، سرم ها و مرطوب کننده ها و کرم های پوستی می شود :

بنابر آزمایشات انجام شده ، این محصول با ایجاد کانال های بیشماری(با قابلیت بسته شدن بعد از چند ساعت) در بالاترین و سطحی ترین لایه پوستی که رابط لایه سطحی و عمقی و میانی ( اپیدرم ) می باشد . قدرت جذب محصولات مراقبتی پوستی را تا ۴ برابر افزایش می دهد و باعث درمان عمیق تر ، سریع تر و در نتیجه موثر تر از طریق محصولات درمانی پوست می شود . نکته جالبتر این است که بهترین محصولات تغذیه کننده پوست جذب ۱ برابر( لایه سطحی پوست ) را دارند . تلفیق این قابلیت دکتر رولر به همراه ماینوکسیدیل به عنوان بهترین روش رشد مجدد مو شناخته شده است

برچسب ها: , , , ,

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 305 تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت: 14:57

درمارولر چینی

درمارولر چینی | چرا از درمارولر های چینی و دارای ۵۴۰ سوزن استفاده نکنید

 

درمارولر چینی | چرا از درمارولرهای چینی و دارای ۵۴۰ سوزن استفاده نباید کرد؟ امروزه در بازار درمارولر های زیادی وجود دارد و اکثر ان ها دارای ۵۴۰ سوزن می باشند . ولی این مدل درمارولر ها اصلا توصیه نمی شود که دلیل ان را با برخی از مطالب علمی بیان می کنیم .

درمارولر چینی

ألایل عدم استفاده از درمارولر چینی

  1. به دلیل تراکم شدید سوزن ها کنار هم پوست شما توسط این درمارولر دارای ۵۴۰ سوزن در اصل بر روی پوست ( به جای ایجاد کانال پوستی ) برش های ممتد و متوالی به دلیل تراکم زیاد) ایجاد می کند که این باعث ایجاد اسکار و زخم به جای ترمیم پوست و آسیب شدید به پوست و ریکاوری ( بهبود مجدد ) بسیار طولانی مدت پوست شما می گردد .
  2. با توجه به برش ۳ گوش این سوزن ها ، سوزن به صورت کامل در پوست فرو نمی رود و این نیز نتیجه را در بر نخواهد داشت و فقط منجربه سوراخ کردن پوست می شود نه تحریک کردن ، لذا تاثیری از درمارولینگ با استفاده این محصول دریافت نخواهد شد .
  3. تحریک پوست توسط ۵۴۰ عدد سوزن در اصل آسیب رساندن به پوست می باشد و هیچ مدرک بین المللی و تاییدیه ای توسط سازمان جهانی غدا و دارو (FDA) نسبت به درمارولر دارای ۵۴۰ سوزن وجود ندارد و صرفا به دلیل قیمت پایین آن در بازار های محلی موجود است .
  4. برای استفاده درمارولر ، از مدل های استاندارد با سوزن های پزشکی و دارای مدرک و تاییدیه بین المللی استفاده کنید تا در کنار مشاهده نتیجه درمان و بهبودی پوست تان از آسیب رساندن به پوست خود خودداری کنید .
  5. به دلیل قیمت پایین این درمارولر ها ، از مواد اولیه نامرغوب و نسبتا غیر بهداشتی استفاده شده و استریلیزه شده نیز نمیباشد ، هرچند این عیب باعث ایجاد مشکل پوستی نمی شود اما احتمال بسیار کم وقوع آن موجب عفونت های پوستی میشود،همچنین کیفیت نتیجه ای را در بر نخواهد داشت.
  6. به منظور استفاده اقتصادی ، تولید کنندگان این محصول از سوزن های پزشکی استفاده نکرده و همچنین براساس نتیجه گیری مصرف کننده و ترمیم پوستی تهیه و تولید نشده است (صرفا محصولی بازاری و برای فروش) و هیچ مدرک و تاییدیه بین المللی برای محتوی ۵۴۰ سوزن وجود ندارد .

شما اگر قصد دارید یک درمارولر بخرید حتما باید قبل از خرید اطالاعات زیادی نسبت به ان داشته باشید . جنس رولر بسیار حائز اهمیت است و همچنین استریلیزه شدن دستگاه در حین بسته بندی برای ایمن شدن دستگاه جهت استفاده سالم تر و بهداشتی و عدم انتقال هر نوع میکروبی برای انتقال به پوست را انجام میدهد . همچنین شما باید بدانید که تعداد بیشتر سوزن دلیلی جهت درمان سریع تر یا موثر تر نمی باشد . سوزن های مخصوص درمارولر حتما باید از جنس فولاد ضدزنگ و ضدخوردگی پزشکی به کار برده شود .

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 288 تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت: 14:54

درمان مشکلات پوستی با درمارولر |چه مشکلات پوستی با درمارولر قابل درمان است

درمان مشکلات پوستی با درمارولر |چه مشکلات پوستی با درمارولر قابل درمان است

 

درمان مشکلات پوستی با درمارولر |چه مشکلات پوستی با درمارولر قابل درمان است :  همه افراد حداقل به یک درمارولر نیاز دارند زیرا مکمل بسیاری از درمان های پوستی مانند انواع کرم ها می باشد و باعث می شود پوستی جوان و زیبا داشته باشیم در هر سنی که باشیم می توانیم از این دستگاه استفاده کنیم زیرا بسیاری از بیماری های پوستی را درمان می کند.

درمان مشکلات پوستی با درمارولر

درمارولر مزیت های زیادی دارد بر نمونه

  1. کلاژن را که یکی از موثر ترین ماده در پوست است تحریک می کند و باعث تولید مجدد ان می شود.
  2. افزایش قدرت جذب پوست درمقابل مواد مراقبت پوستی تا ۲۰۰ برابر(طبق آزمایشات سازمان غذا و دارو آمریکا)

از بین بردن چین و چروک ، اثر جوش ، سالک و زخم ، علامت کشیدگی و چربی زیر پوست (سلولیت) و بستن منافذ باز و افزایش سلامت و استحکام پوستی از ضمانت های استفاده از درما رولر میباشد که تا ۶-۸هفته نتیجه ان را حتما مشاهده میکنید

اکثرا خانم ها از درمارولر استفاده می کنند زیرا :

  1. این محصول چین و چروک های دور چشم، لب و گردن حاصل از بالا رفتن سن را از بین می برد.
  2. جای جوش و دمل و زخم را از بین می برد.
  3. باعث بهبود اثرات زخم ( آثار به جا مانده از جراحی پلاستیک و زایمان و سوختگی )می شود.
  4. نا همواری و تیرگی و خستگی پوست را از بین می برد.
  5. آثار و علامت های لک حاصل از پیری و سوختگی حاصل از آفتاب را درمان می کند.
  6. باعث جذب ۲۰۰ برابری کرم های درمانی می شود.
  7. این محصول باعث درمان سلولیت پا و شکم در اثر افزایش یا کاهش وزن و بارداری میشود همچنین منافذ باز پوست را درمان می کند.

اقایان در چه مواردی از درمارولر استفاده می کنند؟

  • درمارولر باعث رویش مجدد مو ( به همراه استفاده ماینوسیدیل) می شود.
  • اثرات آکنه و جوش صورت همچنین اثرات و علامت کشش پوست ( به علت افزایش وزن یا کاهش ناگهانی وزن ) از بین می برد.
  • نشانه های سوختگی و بخیه و نشانه های زخم و چروک پوستی را درمان می کند
  • و در اخر باعث بهبود اثرات سوختگی به علت آفتاب گرفتگی میشود و منافذ باز پوست از بین می برد.
کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 304 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1396 ساعت: 15:35

درمان تیرگی زیر چشم با درمارولر

درمان تیرگی زیر چشم با درمارولر

 

درمان تیرگی زیر چشم با درمارولر : امروزه مشکل بسیاری از افراد تبرگی ها و سیاهی هایی است که در دور چشم ان ها به وجود می اید که علل مختلفی دارد مثلا استرس و بی خوابی که . تیرگی زیر چشم شما را پیر و خسته نشان می دهد. خستگی و استرس باعث تغییر رنگ رنگدانه های زیر چشم و در نهایت تیرگی می شود. اما به راحتی از بین نمی رود ولی با درمارولر می توان ان را درمان کرد.

درمان تیرگی زیر چشم با درمارولر

. سیاهی و گودی زیر چشم، یکی از اولین مشکلاتی است که افراد با آن مواجه می‌شوند. ایجاد حلقه ای سیاه در اطراف چشم، به ویژه زیر چشم مشکل شایعی در خانم ها و آقایان است. روش های زیادی برای رفع تیرگی زیر چشم وجود دارد از جمله: کرم های روشن کننده، لیزر، تزریق ژل و… اما درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ یک روش کاملا جدید و نوین برای رفع تیرگی زیر چشم شناخته شده است.

تحقیقات نشان می دهد درمان با درمارولر باعث از بین رفتن کامل تیرگی زیر چشم می شود. از خانم های بین ۲۱ تا ۶۱ سال خواسته شد تا داوطلبانه در این تحقیقات شرکت کنند. در طول تحقیق برای از بین بردن تیرگی زیر چشم از روش میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر و ۱۰% از محلول موضعی اسید تری کلرواستیک (محلولی برای از بین بردن کک مک و لکه و تیرگی است) استفاده کردند. تقریبا همه داوطلبان بعد از استفاده از درمارولر نتایج قابل قبولی را بدست آوردند. بعد از اتمام استفاده از درمارولر همه داوطلبان در مورد این روش نظرات مثبتی داشتند از جمله:

  • درد بسیار کمی داشت
  • هیچ ورمی ایجاد نشد
  • التهاب و قرمزی پوست بسیار کم بود

بعد از این تحقیقات ثابت شد برای رفع تیرگی زیر چشم استفاده از روش میکرونیدلینگ و دستگاه درمارولر بسیار خوب وعالی جواب می دهد. روش های متعددی برای رفع تیرگی زیر چشم وجود دارد اما درمان با دستگاه میکرونیدلینگ نتایج بسیار قابل قبول تری را ارائه داده است همچنین این روش از نظر وقت و هزینه بسیار به صرفه تر از دیگر روش ها مانند لیزر، تزریق ژل، جراحی و غیره است.

چرا برای رفع تیرگی زیر چشم از درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ استفاده می شود؟

یکی از مهم ترین دلیل های که باید برای درمان تیرگی رود چشم از درمارولر استفاده کرد این است که این روش بسیار راحت و ساده است. شما برای استفاده از این روش نیازی به مراجعه به کلینیک ندارید و خیلی راحت می توانید آن را در خانه انجام دهید. میکرونیدلینگ یا درمان با درمارولر روشی کاملا آسان و راحت است و هیچ گونه عوارضی تاکنون نداشته است. این روش با کمترین هزینه سریع ترین و بهترین نتیجه را به شما می دهد.

میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر باعث افزایش چشمگیر فیبرهای الاستیک در پوست می شود و ضخامت پوست را افزایش می دهد. این اثر موجب نتایج چشمگیری در بهبود تیرگی زیر چشم می شود. میکرونیدلینگ به طور موضعی لک ها و تیرگی زیر چشم را درمان میکند. استفاده از یک دوره ی درمانی درمارولر به تحریک رشد کلاژن و الاستین کمک می کند و در نتیجه موجب تقویت و سفت شدن پوست و از بین رفتن سیاهی زیر چشم می شود.

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود ما از این روش استفاده کنیم برای مثال در استفاده از لیزر ، عمق نفوذ و تاثیر لیزر در حد لایه سطحی اپیدرم بوده اما در میکرونیدلینگ عمق نفوذ سوزن ها به لایه درم می باشد و روند کلاژن سازی و بازسازی پوست با افزایش جریان خون موضعی در این لایه عمقی تحریک می شود به دلیل داشتن چنین ویژگی هایی درمان به روش میکرونیدلینگ را اکثر متخصصان توصیه و انتخاب می کنند.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 346 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1396 ساعت: 15:31

درمان اسکارهای آتروفیک صورت با میکرونیدلینگ

درمان اسکارهای آتروفیک صورت با میکرونیدلینگ

 

درمان اسکار آتروفیک با میکرونیدلینگ , میکرونیدلینگ و درمان اسکارهای آتروفیک صورت , درمان اسکار آتروفیک با میکرو نیدلینگ و درمارولر , درمان اسکار آتروفیک صورت با درماپن  : ابتدا باید بدانیم که اسکار چیست؟ اسکار یا همان زخم یک واکنش طبیعی پوست در برابر بهبود آسیب وارده است.

درمان اسکار آتروفیک با میکرونیدلینگ

انواع مختلف اسکار صورت

۱- اسکار آتروفیک که فرورفتگی‌های پوست هستند.

اسکار آتروفیک از آسیب‌های پوستی ناشی از تخریب کلاژن است که در طول دوره بیماری‌های التهابی پوست مثل آکنه کیستیک یا آبله مرغان ایجاد می‌شود. اسکار آتروفیک اغلب منجر به از بین رفتن ناحیه وسیعی از بافت می‌شود. اسکار آتروفیک به شکل فرورفتگی همرنگ یا تیره تر یا روشنتر از سطح پوست بروز می کند.

۲- هایپرتروفیک

۳- کلوئید که موجب ایجاد برآمدگی بر روی پوست می‌شوند.

برخی مناطق بدن بیشتر مستعد بروز اسکار هستند، بخصوص سر و صورت، شانه ها، کتف ها و پشت یا سینه. برخی افراد نیز ذاتاً استعداد ابتلا به این عارضه را دارند، بخصوص افراد با پوست های تیره یا سیاه پوستان. آکنه ، آبله مرغان ، آبله ، برخی عفونت های ویروسی یا باکتریائی یا قارچی پوست، بیماری های پوستی از قبیل بیماری های تاولی در کنار انواع بریدگی ها و پارگی های نواحی مختلف پوست و سوختگی ها از عوامل مهم ایجاد اسکار محسوب می شوند.

با وارد شدن آسیب به پوست (چه در اثر سوختگی یا در اثر بریدگی یا پارگی) الیاف پوست ازهم گسیخته می شوند و شکل موازی و منظم خود را از دست می دهند و سلول های موسوم به فیبروبلاست به منطقه ی آسیب دیده فراخوانده می شوند این سلول ها باعث به هم رسیدن لبه های زخم یا ناحیه ی آسیب دیده می شوند، ولی گاهی عدم تنظیم کافی فعالیت آنها منجر به ایجاد بافتی غیرطبیعی می گردد که همان اسکار است.

یکی از جدیدترین و موثرترین روش برای درمان انواع اسکار به خصوص اسکار آتروفیک میکرونیدلینگ یا درمارولینگ تراپی است در تحقیقاتی که در مورد تاثیر میکرونیدلینگ بر درمان انواع اسکار صورت گرفت از ۳۷ داوطلب که اسکار آتروفیک روی صورتشان داشتند استفاده شد. بعد از گذشت دو ماه از شروع درمان و استفاده از میکرونیدلینگ نتایج اولیه درمان ظاهر شد. از داوطلبان خواسته شد با توجه به عکس قبل و بعد از درمان خود از ۱ تا ۱۰ میزان رضایت خود را اعلام کنند. ۳۵ نفر از ۳۷ نفر از نتیجه کار بسیار راضی بودند وزخم آن ها کاملا بهبود یافته بود. تقریبا ۸۰ درصد داوطلبان به میکرونیدلینگ و نتیجه درمان امتیاز ۱۰ داده بودند. همه ی داوطلبان از انتخاب میکرونیدلینگ راضی بوده و این روش را در درمان اسکار آتروفیک موثر دانستند.

همان طور که می توان از نتایج تحقیقات دریافت کرد میکرونیدلینگ در درمان اسکار آتروفیک بسیار موثر و ایمن بوده و نسبت به دیگر روش ها خیلی سریع تر و بهتر به نتیجه خواهید رسید. در بیشتر روش ها اسکار کاملا از بین نمی رود فقط جای آن کم رنگ شده و یا به بهبودی نسبی می رسد.

۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت قبل از میکرونیدلینگ و شروع درمان از کرم های بی حسی استفاده می شود. سوزن های نازک تر درد چندانی ندارند ولی برای سوزن های ضخیم تر حتما از کرم بی حسی استفاده می شود. اصولا برای درمان اسکار آتروفیک از سوزن ۱٫۵ میلی متری استفاده می شود. بعد از نفوذ سوزن به پوست ممکن است احساس گرمی و سوزش کنید که این کاملا طبیعی است.

حداقل دوره درمانی ۴ تا ۶ هفته است. برای گرفتن بهترین نتیجه و بهبود کامل اسکار حتما دوره درمانی خود را کامل کنید. بعد از استفاده از درمارولر و میکرونیدلینگ حتما از کرم های آنتی بیوتیک استفاده کنید البته سوراخ های ایجاد شده روی سطح پوست بعد از چند ساعت کاملا بسته می شوند و امکان هیچ گونه عفونتی وجود ندارد. در میکرونیدلینگ با تحریک تولید کلاژن به مرور باعث درمان وبهبود اسکار می شود. درمان اسکار چندین ماه به طول می انجامد و بهتر است درمان پس از چند ماه از ترمیم طبیعی بافت پوست شروع شود.

درمان اسکار با میکرو نیدلینگ

میکرونیدلینگ به راحتی می تواند جای جوش و انواع اسکار و دیگر عارضه ها و امراض پوستی را بدون عوارض درمان می کند.که امروزه میکرونیدلینگ به روش کلاژن سازی طبیعی در دنیا معروف است. در میکرونیدلینگ از وسیله ای به نام درمارولر استفاده می کنند. درمارولر از ۱۹۲ سوزن استیل با قطر ۰٫۱ میلی متر و طول ۰٫۵ تا ۲ میلی متری تشکیل شده است. این سوزن ها از جنس استیل بوده و به وسیله اشعه گاما کاملا استریل شده هستند. میکرونیدلینگ در مقایسه با لیزر بسیار ایمن تر و موثرتر است.

درمان اسکار با میکرونیدلینگ

در دیگر روش ها برای درمان انواع عارضه های پوستی مانند لیزر به لایه بیرونی پوست (اپیدرم) آسیب می رسد و پوست دچار سوختگی می شود. انتخاب بهترین روش برای درمان عارضه ی پوستی بسیارمهم است زیرا بعد از گذراندن چند دوره درمانی ممکن است نتیجه دلخواه ظاهر نشود. امروزه در سراسر دنیا میکرونیدلینگ توسط بسیاری از متخصصین انتخاب شده و در کلینیک ها از آن استفاده می شود. اگر شما وقت مراجعه به کلینیک را ندارید می توانید از درمارولر در خانه استفاده کنید. با توجه به نوع عارضه و شدت آن زمان دوره درمانی مشخص می شود. ممکن است از ۶ هفته تا دو سال درمان طول بکشد.

همان طور که گفته شد استفاده از درمارولر بسیار ایمن و بدون عارضه بوده و نسبت به دیگر روش های درمانی موجود بسیار به صرفه تر از نظر وقت و هزینه می باشد. با میکرونیدلینگ و درماورلر اسکارهای تمامی نواحی بدن قابل درمان می باشند. این روش برای تمام انواع پوست از جمله پوست های تیره مناسب است.میکرونیدلینگ در درمان اسکار آتروفیک صورت به نتایج بسیار درخشانی دست یافته است. درمان اسکار به روش میکرونیدلینگ باعث می شود اسکارها هموارتر و نرم تر شده و رنگ آن ها یکنواخت شود، اسکارهای قرمز و تیره محو خواهند شد و درد و التهاب ناشی از آن ها کاهش خواهد یافت.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 315 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1396 ساعت: 15:28

پروتز سینه , هزینه , مزایا و عوارض عمل پروتز سینه

پروتز سینه , هزینه , مزایا و عوارض عمل پروتز سینه

 

پروتز سینه , عمل زیبایی پروتز سینه , مزیایا انجام عمل پروتز سینه در بانوان , هزینه عمل پروتز سینه  : در دنیای امروزی، یکی از موفق ترین عمل های زیبایی ، جراحی زیبایی سینه است که از محبوبیت خاصی بین خانم ها برخوردار است این عمل زیبایی مخصوص کسانی است که سینه های بزرگ و خوش فرم میخواهند و بدون عمل جراحی این امر برایشان ممکن نمی شود پس رو به انجام این عمل می آورند.

پروتز سینه

خانوم ها همیشه در انجام عمل های زیبایی داوطلب هستند و استقبال خوبی از این نوع عمل ها می کنند. عمل های زیبایی به خصوص جراحی زیبایی سینه باعث بالا رفتن روحیه و اعتماد به نفس خانوم ها میشود آنها با انجام این عمل به خواسته ی ایده ال خود می رسند.

دلایلی برای جراحی زیبایی سینه در بین خانم ها

  1. از آنجایی که بعضی خانوم هااز سینه های خوش فرم و مناسب برخوردار هستند اما بعضی ها دوست دارند سینه های بزرگتری داشته باشند و با این عمل زیبایی سینه های خود را بزرگ می کنند.
  2. برخی اختلالات هم در بعضی خانوم باعث شده است که در انها رشد سینه به حالت نرمال نباشد و برای حل این مشکل رو به این عمل می آورند.
  3. اغلب مشکلات هم بعد از شیردهی و افزایش سن خانوم ها گریبان گیر آنها میشود که در ان حالت سینه شکل و حالت عادی خود را از دست می دهد و این امر ناخوشایند از نظر خانوم ها بسیار بد است و نیاز به جراحی سینه دارد.
  4. شایع ترین عمل هم برای کسانی است که از بیماری کانسر سینه رنج می برند خواهان این عمل زیبایی هستند.

تعریف کامل پروتز سینه

همان طور که شنیده ایم در این سالها تعداد عمل های زیبایی سینه مخصوصا پروتز در سرتاسر دنیا و ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است، که بلامانع این عمل جراحی پروتز سینه را انجام می دهند و در واقع جراحی پروتز شایعترین عمل جراحی زیبایی بر روی پستان ها می باشد که با استقبال خوبی رو به رو شده است و افراد بالای ۱۸ سال به بعد می توانند این عمل زیبایی را انجام دهند.

پروتز سینه که برای پر کردن سینه های خانوم ها کاربرد دارد (سیلیکونی، آب نمکی)

سیلیکونی : این پروتز موادش از سیلیکون تهیه شده است که داخل آن از ژل سیلیکونی پر شده است که از آن برای بزرگ کردن سینه و فرم دهی مناسب سینه استفاده میشود و به اندازه دلخواه بیمار پر میشود که اندازه های خاص دارد. جنس این پروتز ها نیز دارای انواع مختلفی بوده گاهی ممکن است صاف و یا زبر باشد. البته باید بدانیم که شکل آنها با هم فرق می کند؛ بعضی گرد است و بعضی نیز مانند یک قطره اشک بوده که قسمت بالایی آن باریک تر و پایین آن پهن تر و بزرگ تر است. و باز هم انتخاب نوع آن به عهده خود بیمار است.

سالین (آب نمکی) : در این روش پروتز های سالین (آب نمکی) که نسبت به پروتز های سیلیکونی دارای شکل سفت تری می باشند و خانم هایی زیادی تمایل به استفاده از این نوع پروتز را در عمل های زیبایی سینه دارند ان ها می خواهند سینه های آن بیشتر از حالت معمول حجیم شود در این نوع از پروتز سینه از محلول آب و نمک استریل شده پرشده اند. پروتز های آب نمکی در صورت پاره شدن مایع داخل ان جذب بدن می شود.

همانطور که قبلا هم گفتیم انتخاب جنس پروتز بر اساس تناسب بيمار و نظر شخصي او انجام مي شود و در جلسه مشاوره که قبل از عمل با بیمار انجام میشود مزايا و معايب هر كدام از روش ها به بيمار به طور کامل توضيح داده مي شود.

شناخت انواع پروتز سینه

حالا که پروتز سینه به یکی از زوش های مدرن و آسان در بزرگ کردن سینه ها تبدیل شده است بدانید که اشکال مختلفی از پروتزهای سینه  وجود دارد که بر اساس جنس و مواد پرکننده، اندازه، شکل و میزان برجستگی و سطح آن طراحی‌شده است که انتخاب آن‌ها بستگی به نظر جراح و بر اساس نیازها و خواسته‌های بیمار دارد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

پروتز سینه گرد

این‌ مدل پروتزها که به خاطر گرد بودنشان و خانم های که تمایل به ایجاد سینه توپرتری دارند انجام میشود باید و در جواب کسانی که نگران جا به جایی است باید بگوییم که اصلا نگرانی خاصی در مورد چرخش آن‌ها در داخل فضای قرارگیری‌ در سینه وجود ندارد و جای گذاشتن آن‌ها راحت‌تر از پروتزهای قطره اشکی است چون این پروتزها از همه طرف اندازه و شکل یکسان دارند.

پروتز سینه قطره اشکی

بعضی از خانم ها که می خواهند سینه های آن ها نمای طبیعی تری داشته باشد در جراحی پروتز سینه آن ها از پروتز های قطره اشکی استفاده می شود. در پروتز اشکی که از ژل سیلیکونی پر شده است قسمت پایین از ضخامت بیشتری نسبت به قسمت بالای سینه برخوردار است زیرا نمای سینه بعد از عمل شکل طبیعی تری دارد.

پروتز سینه نوع غیر قرینه

این روش هم برای بازسازی سینه و قرینه و یکسان کردن اندازه سینه انجام میشود

سرطان و پروتز

بعضی ها فکر می کنند با انجام پروتز به سرطان سینه دچار میشوند اما با تحقیقاتی که انجام شده است این عمل زیبایی باعث بروز چنین بیماری در فرد نمیشود .

هزینه انجام عمل پروتز سینه

هزینه عمل پروتز سینه به نوع انتخاب پروتز و جنس آن دارد و مهمترین معیار نیز برای کم یا زیاد شدن هزینه عمل پروتز سینه این مورد می باشد . یک معیار دیگر پزشک متخصص می باشد که بر اساس توانایی خود در انجام عمل زیبایی سینه می تواند هزینه بگیرد. لذا دقیقا هزینه مشخصی نمی توان برای عمل های زیبایی در نظر گرفت عوامل متعددی در این امر می توانند دخیل باشند .

لذا قبل از انجام هر عمل زیبایی بهتر است که اساسی تحقیق کنید و یک متخصص خوب را انتخاب کنید . همانطور که می دانیم تمامی متخصصان و پزشکان زیبایی توانایی انجام هر نوع عمل را به صورت عالی ندارند لذا هر کدام در برخی از جراحی های زیبایی واقعا تخصص بالا و تجربه زیادی دارند .

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 337 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1396 ساعت: 15:25

لینک دوستان

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :