کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو

ساخت وبلاگ

امکانات وب

معایب استفاده از روغن موتور غیر استاندارد

معایب استفاده از روغن موتور غیر استاندارد

معایب استفاده از روغن موتور غیر استاندارد , تاثیرات استفاده از روانکار صنعتی نامناسب در ماشین آلات : چه اتفاقی ممکن است برای اتومبیل شما در صورت استفاده کردن از روغن موتورهای نامناسب خواهد افتاد ؟ آیا این کار در بلند مدت آسیب جدی را وارد خواهد کرد؟

روغن موتور غیر استاندارد

اکثر مردم زمانی که بحث روان و روانکاری اتومبیل به میان می آید به روغن انتقالی و روغن موتورهای خودروهای خود می اندیشند . وظیفه ی کاهش اصطکاک , تمیزکاری و خنک نگه داشتن قطعات ماشین الات بر عهده ی هر دو این روانکارها را بزرعهده دارند . روغن های ایه ی با کیفیت و افزودن های آن تاثیر بسزایی در عملکرد روانکارها دارد . با این حال تا به اینجا تمامی شباهت های این دو روانکارها به اتمام می رسد . چون در فرمولاسیون ها مجموعه ای از تفاوت ها , خواص های فیزیکی و فواصل تخلیه موجود می باشد . حتی دراین دو نوع روانکارها نیز , برندها , نمره ها و نامگذاری های گوناگون و متفاوتی نیز موجود می باشد . ضروری است که شما به طور خلاصه به این نکته واقف باشید که اتومبیل شما نیاز به چه چیزی دارد و شما باید چه چیزی را خریداری بفرمایید .

انتقال مایعات بر اساس سازنده ی وسیله ی نقلیه , شرایط عملیاتی و نوع انتقال متفاوتی را باهم دارند . در این باره قانون طلایی که وجود دارد این است که به هیچ وجه این مایعات را باهم مخلوط نکنید . به این دلیل که هرگونه ناسازگاری , عوارض جانبی فاجعه آمیز و غثیر قابل کنترلی را می تواند بر روی انتقال داشته باشد . لغزش چرخ دنده ها و چرخ دنده ها , خسارات کوتاه مدت این انتقال نادرست محسوب می شود . این در حالی است که آسیب های این انتقال نادرست با آسیب های دراز مدت می تواند در انتقال باعث گردد که نارسایی فاجعه آمیزی به دنبال بیاورد .

گزینه های بسیار زیادی برای روغن موتور , در مقایسه با دیگر رونگارهای صنعتی که در بازار موجود است , وجود دارد . این تنوع گزینه ها می تواند باعث سردرگمی شما در امر خرید و آنچه خودروی شما نیاز دارد گردد . معمولا اغلب افراد همچون دیگر اقلام مصرفی , براساس قیمت , روغن را برای اتومبیل خود انتخاب مینمایند . ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که شما هزینه ای را که برای آن پرداخت می نمایید , براساس آن بازدهی دریافت خواهید کرد .

مهمترین و اصلی ترین ویژگی فیزیکی یک روغن صنعتی , ویسکوزیته ( غلظت ) آن می باشد . مقادیر گوناگون ویسکوزیته , برای روغن موتور قابل دسترس می باشد . شایع ترین علت عدم ناسازگاری یک روان کننده با یک ماشین , انتخاب غلظت غلط آن می باشد . به طور مثال اگر روغن انتخاب شده از غلظت کمتری برخوردار باشد می تواند باعث افزایش شدید فرسودگی قطعات را به دنبال داشته باشد . همچنین اگر روان کننده از گرانروی بالاتریث از نیاز برخوردار باشد , باعث کمبود جریان روغن و افزایش قطعات شده و در نهایت بازده ماشین الات کاهش چششمگیری می یابد . هر دو این شرایط موجب می شود که در آینده ای نزدیک و در دراز مدت تاثیر منفی زیادی را بر روی دستگاه داشته باشد .

طول عمر مفید تعیین گردیده برای روغن موتور , یکی از دلایلی که غالبا نادیده گرفته می شود . به این نکته توجه داشته باشید که مابین موتور های دیزلی و بنزین تفاوت های بی شمار و متفاوتی در فرمول بندی موجود است . این تفاوت ها عبارتند از ” ویسکوزیته , روغن پایه و مواد افزودنی هستند . مورد دیگری که نیاز به توجه بیشتری دارد , سازگار نبودن روغن های قدیمی با روغن های امروزی و مدرن می باشد . اغلب روغن هایی که فروخته می شود از موتورهای مدرن محافظت نکرده و منسوخ شده اند . این درحالی است که برای فروش این روغن های منسوخ شده هیچ قانونی مبنی بر ممنوعیت فروش وجود ندارد . در اینجا همه چیز به اطلاعات و آگاهی مصرف کنندگان بستگی دارد تا از روانکارهای نادرست و منسوخ شده در وسایل نقلیه و اتومبیل های خود استفاده نکنند .

روغن صنعتی

روغن صنعتی یکی از محصولات بسیار مهم و تجاری صنعت پتروشیمی و نفت می باشد . روغن صنعتی در کاربردهای متفاوت و با برندهای مختلفی در بازار موجود است . این محصول برتر و فراورده نفتی می توان گفت تمام مجموعه و گروه های روانکار را در بر میگیرد و کاربرد وسیعی در صنایع گوناگون دارد . شرکت های بزرگی در تولید روغن صنعتی و روانکارهای صنعتی فعال هستند و هر کدام محصولی را با کیفیت خاص روانه بازار می کنند و بخشی از بازار این محصول را به خود اختصاص داده اند . امروزه شرکت های داخلی کشورمون نیز با بکارگیری از متخصصان جوان و باهوش توانشته اند کیفیت محصولات خود را به مشابه خارجی به ویژه اروپای و آمریکایی برسانند . روغن صنعتی بهران , روغن صنعتی پارس و … نمونه ای از شرکت های داخلی موفق در این زمینه می باشند .

لینک کوتاه : (روغن صنعتی) bit.ly/2SufiwB , ( فروش روغن صنعتی) goo.gl/2SvW2i

شرکت های خارجی تولید کننده روغن صنعتی

اگر به بخش برند های برتر روغن صنعتی مراجعه کنید متوجه خواهید شد که تعداد شرکت های اروپایی و امریکایی زیادی در این زمینه فعال هستند به هر حال محصولات نفتی درآمد بالایی دارد و بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری است در این بین بیشتر شرکتهایی که با کشور ما همکاری زیادی از ابتدا داشته اند با هر نوع فراز و نشیبی ؛ بیشتر شرکت های انگلیسی , آلمانی و فرانسوی بوده اند .شرکت هایی مانند توتال و …

جهت خرید روغن صنعتی با کیفیت بالا و مشاوره می توانید با کارشناسان فروش ما در روانکار شیمی ماهان تماس برقرار کنید :

۰۹۱۲۳۱۷۸۳۷۷         ۰۲۱-۷۴۳۰۴
کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 320 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 14:54

آيا رنگ گريس تاثيري در روانکار دارد ؟

آیا رنگ گریس تاثیری در روانکار دارد ؟

آیا رنگ گریس تاثیری در روانکار دارد ؟ استفاده از گریس به منظور روان کاری از سابقه ی طولانی برخوردار می باشد که بنا به شواهد موجود در دوران مصر باستان و حتی پیشتر از آن زمان نیز مورد استفاده در روان کاری قرار می گرفت . پیشرفت ها و تحولات بزرگی که درباره ی انواع مختلف گریس , تا قرن نوزدهم که تا پیش از کشف نفت خام بود با دقت کافی مورد ثبت قرار نمی گرفت . گریس های روان کاری را بر مبنای زبری , نرمی و غیره …., در فضای ارزیابی و مورد آزمایش قرار می دادند .

تغییر رنگ گریس

در این دو قرن اخیر و علی الخصوص در این چند ده سال در زمینه ی توسعه و تحول عظیم انواع مختلف گریس ها از جمله گریس های پایه ی لیتیوم و یا گریس های لیتیوم کمیلکس – گریس آلومینیوم کمپلکس – گریس کلسیم سولفات – گریس باریم کمپلیکس – گریس پلی اوره و بسیاری از گریس های دیگر در این سالهای اخیر رشد و پیشرفت روز افزونی داشته است که واقعا قابل چشمگیر و ستودنی می باشند . جالب است که بدانید گریس های روان کاری امروزه هم در مبنای زبری و نرمی و یا بوی خود مورد قضاوت قرار دارد . با این حال تاثیر این عوامل بر سرویس دهی و کیفیت گریس ها تاثیر چندانی ندارد .

هر چند که عواملی که بر کاربرد گریس ها تاثیر فراوانی دارد اغلب نادیده گرفته می شوند . عواملی همچون قوام و دوام مکانیکی – توان تحمل فشار – مقاومت در برابر آب – پایداری در برابر اکسیداسیون و همچنین ماندگاری و مقاومت آتن در دماهای بالا و بیشتر که چنانکه گفته شد بر عملکرد مثبت گریس ها تاثیر منفی دارد , دیده نمی شود .

تاثیر رنگ بر عملکرد گریس های روان کاری

امروزه در بازار انواع مختلفی از گریس های رنگی وارد بازار شده اند که به راحتی قابل دسترسی می باشند . این گریس ها که در بازار در دسترس می باشند عبارتند از ” گریس های سفید – سیاه – آبی – سبز- بنفش – قرمز – شفاف – زرد و طلایی و گریس های غیره ….., در کل نظرات و تصورات مختلفی در مورد رنگ گریس های وجود دارد . اگر قصد داشته باشیم در باره ی رنگ گریس ها به طور خاص بحث کنیم , گریس سفید رنگ نتن می دهد که این رنگ گریس در ماشین آلات صنایع غذایی قابل استفاده می باد . این در حالی است که گریس های سیاه رنگ , گریس های مولی و یا گرافیتی می باشند که به منظور استفاده در شرایط کاری دشوار مورد استفاده قرار می گیرند .

گریس هایی که به رنگ قرمز هستند نشان دهنده ی این نکته می باشند که این گریس ها برای استفاده در مکان های با دماهای بالا مناسب می باشند . همچنین برای دماهای پایین نسبت به تناسب گریس ها , گریس آبی رنگ و برای سازگاری گری.س با محیط زیست از رنگ سبز استفاده می کنند . با این حال هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد .در باره ی تاثیر رنگ بر روی خصوصیت ها ی گریس ها نتایج جالبی به دست آمده است .

سفید کننده های گریس های صنعتی

امروزه سفید کننده های دی اکسید تیتانیوم (Tio2) و اکسید روی ( Zno) از رایج ترین سفید کننده هایی که به منظور سفید کرددن رنگ گریس های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد , به شمار می آید . معمولا این گریس ها به شکل پودرهای جامد به کار برده می شود در گریس های روان کاری , میزان این ترکیبات از نیم الی ۱۰ درصد و حتی بیتر می تواند در حال تغییر یابد . البته این متغییر بودن بودن میزان بستگی زیادی به نوع سایز و اندازه ی مواد اولیه که در ترکیب پایه ی گریس مورد استفاده قرار می گیرد دارد .

اخیرا با تحقیقاتی که صورت گرفته است , در گریس های پایه ی لیتیوم – لیتیوم کمپلکس و کلسیم سولفونات , درصد های متفاوتی از دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی , را مورد استفاده قرار می دهند . که این سفید کننده ها تاثیر زیادی را بر روی بعضی از ویژگی های گریس , همچون نقطه ی ریزش – قدرت نفوذ – پایداری مکانیکی – خصوصیات ضد فرسایشی – میزان جداسازی روغن و سفت شدن در انبار مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است .

نتایج این تحقیقات و پژوهش در جدول شماره ۱ نشان داده شده است . این جدول ثابت می کند که بر روی نقطه ی ریزش , افزایش دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی , تاثیر زیادی را ندارد . با این حال می توان افزایش قدرت نفوذ آن را با مقدار ۵ درصد مشاهده کرد . از نظر پایداری مکانیکی که به حالت آزمایشی قدرت نفوذ بعد از ۱۰۰۰۰ بار ترزیق دوگانه صورت گرفته , زمانی که به سفیدکننده ها به مقدار بیش از ۲ درصد اضافه شدند , در قیاس با میزان تغییر پس از ۱۰۰۰۰ بار ترزیق دوگانه , میزان متغییر بودن قدرت نفوذ آن پس از ۶۰ بار ترزیق دوگانه بیشتر بوده است .

تابش آفتاب , گرما و آب

یکی از مواردی که در نگهداری گریس به طور معمول مهم می باشد , محیطی که در آن گریس نگهداری می شود می باشد . مثلا قرار گرفتن در معرض تابش آفتاب – گرما و آب به مقتضای کاربردی که دارد , نگهداری گریس در ظروفی که در شرایط خوب و ایده آلی نگهداری نشده باشند .

زمانی که گریس در برابر تابش مستقیم نور قرار گرفته باشد , گریس مورد نظر تدریجا رنگ خود را از دست داده و بی رنگ می شود و جذابیت اولیه ی خود را که در موقع تولید و یا بسته بندی داشته است از بین می رود , آب نیز یکی از عواملی است که می تواند بر روی رنگ گریس تاثیر منفی داشته باشد . برای نمونه می توان بر گریسی اشاره داشت که به مدت ۲۴ ساعت بر روی آب شناور بوده است , این گریس علاوه بر اینکه حل نخواهد شد , بلکه رنگ آن نیز از قرمز به رنگ نارتجیی تغییر خواهد داشت رنگ گریس در عملکرد کلی آن تاثیر جزیی دارد .

روغن صنعتی

روغن صنعتی یکی از محصولات بسیار مهم و تجاری صنعت پتروشیمی و نفت می باشد . روغن صنعتی در کاربردهای متفاوت و با برندهای مختلفی در بازار موجود است . این محصول برتر و فراورده نفتی می توان گفت تمام مجموعه و گروه های روانکار را در بر میگیرد و کاربرد وسیعی در صنایع گوناگون دارد . شرکت های بزرگی در تولید روغن صنعتی و روانکارهای صنعتی فعال هستند و هر کدام محصولی را با کیفیت خاص روانه بازار می کنند و بخشی از بازار این محصول را به خود اختصاص داده اند . امروزه شرکت های داخلی کشورمون نیز با بکارگیری از متخصصان جوان و باهوش توانشته اند کیفیت محصولات خود را به مشابه خارجی به ویژه اروپای و آمریکایی برسانند . روغن صنعتی بهران , روغن صنعتی پارس و … نمونه ای از شرکت های داخلی موفق در این زمینه می باشند .

لینک کوتاه : (روغن صنعتی) bit.ly/2SufiwB , ( فروش روغن صنعتی) goo.gl/2SvW2i

شرکت های خارجی تولید کننده روغن صنعتی

اگر به بخش برند های برتر روغن صنعتی مراجعه کنید متوجه خواهید شد که تعداد شرکت های اروپایی و امریکایی زیادی در این زمینه فعال هستند به هر حال محصولات نفتی درآمد بالایی دارد و بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری است در این بین بیشتر شرکتهایی که با کشور ما همکاری زیادی از ابتدا داشته اند با هر نوع فراز و نشیبی ؛ بیشتر شرکت های انگلیسی , آلمانی و فرانسوی بوده اند .شرکت هایی مانند توتال و …

جهت خرید روغن صنعتی با کیفیت بالا و مشاوره می توانید با کارشناسان فروش ما در روانکار شیمی ماهان تماس برقرار کنید :

۰۹۱۲۳۱۷۸۳۷۷         ۰۲۱-۷۴۳۰۴
کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 327 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 14:49

فریت بار به کلگری

فریت بار به کلگری

فریت بار به کلگری ، ارسال بار هوایی به کلگری , هزینه و قیمت  ارسال بار با هواپیما به کلگری ، حمل بار هوایی ، شرکت هوایی آسان کارگو: شهر کلگری در استان آلبرتا قرار دارد . مساحت این شهر حدود ۸۲۰۰۰ کیلومتر مربع می باشد و به طور تقریبی ۱۱۰۰۰۰۰ نفر جمعیت دارد . در مورد این شهر می توان گفت که شهر کلگری یکی از مهمترین شهرهای اقتصادی کانادا و پرجمعیت ترین شهر استان آلبرتا می باشد.

 

موقعیت جغرافیایی شهر کلگری ، کانادا

این شهر در جنوب غربی کانادا و جنوب استان آلبرتا قرار دارد. کلگری در ۸۰ کیلومتری رشته کوه های راکی واقع شده است و در شمال قاره آمریکا یک شهر مهم از نظر فعالیت های نفتی می باشد. زبان مردمان این شهر انگلیسی می باشد ولی افرادی هم وجود دارند که به فرانسوی صحبت می کنند و نسبتا تعداد آنها نیز زیاد می باشد. این یک دلیلی می باشد که تمام کارمندان این شهر باید به زبان فرانسوی مسلط باشند.

جاذبه های گردشگری شهر کلگری ، کانادا

رودخانه بو مهمترین جاذبه گردشگری این شهر می باشد که از وسط آن رد شده و این شهر را بسیار زیبا کرده است دانشگاه کلگری نیز یکی از بهترین دانشگاه های کانادا می باشد .

مسافرت و مهاجرت به کلگری و نحوه فریت بار به این شهر

ان شهر بخاطر داشتن موقعیت اقتصادی بسیار مناسب یکی از شهرهای مهاجر پذیر کانادا می باشد . به همین دلیل افراد زیادی از سرتاسر دنیا به این شهر مهاجرت کرده و قصد اقامت دائم در این شهر را دارند . بعضی از افراد کشور ما هم این نظر را دارند که به این شهر مهاجرت یا مسافرت طولانی مدت داشته باشند ، اما افرادی که قصد مهاجرت به این شهر را دارند اطلاعات کافی در مورد مهاجرت و ارسال کردن لوازم شخصی و اثاث منزل خود را ندارند . مهاجرین و مسافرین محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به دفاتر خدمات شرکت هوایی آسان کارگو مراجعه کنند.

خدمات شرکت آسان کارگو در رابطه با فریت بار و ارسال بار هوایی به کلگری

مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمت های این شرکت برای ارسال بار به کلگری :

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به کلگری : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت حمل بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به شهر کلگری را برای شما تهیه می کند.

*** نکته :

همانطور که گفتیم کلگری یکی از شهر های کانادا می باشد پس امری طبیعی می باشد که قوانین فرودگاه این شهر با قوانین ارسال بار و فریت بار به کانادا یکی می باشد.

فرودگاه بین المللی کلگری ، ارسال بار هوایی به کلگری

فرودگاه بین المللی شهر کلگری ، مک کال نام دارد و یک فرودگاه عمومی می باشد. مک کال در ۱۷ کیلومتری شمال شرقی از مرکز شهر کلگری قرار گرفته است . طبق آماری که در سال ۲۰۱۴ در دست ما بود در حدود ۱۵۲۶۱۱۰۸ نفر مسافر از این فرودگاه تردد کرده اند . بهتر است بدانید که این فرودگاه دارای طولانی ترین باند فرود و بلندترین برج مراقبت در بین فرودگاه های کشور کانادا می باشد . کدهای سازمانی یاتا و ایکائو برای این فرودگاه به ترتیب YYC و CYYC می باشد .

نکات مهمی درباره ارسال بار  هوایی و اضافه بار مسافری به کانادا

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .

یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت .

اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

 

فریت بار  , حمل بار هوایی , ارسال بار هوایی , فریت بار مسافری , ارسال بار مسافری , فریت اضافه بار مسافری , ارسال بار

بسته بندی بار مسافری , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی بار جهت فریت

فریت بار به کلگری , فریت بار به ادمونتون , فریت بار به مونترال , فریت بار به آتاوا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو

فریت بار به استرالیا , فریت بار به کانادا , فریت بار به آمریکا

فریت بار به هالیفاکس , فریت بار به ولینگتون

 

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شدهع خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت حمل بار هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .

در اینجا می توانیم اضافه کنیم که اگر خود فرد وسیله ای برای حمل بار خود داشته باشد هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 325 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 14:41

هزینه ارسال بار به مونترال ، فریت بار به مونترال

هزینه ارسال بار به مونترال ، فریت بار به مونترال

ارسال بار به مونترال ، فریت بار به مونترال  , ارسال بار با هواپیما به مونترال ، آسان کارگو : مونترال یکی از شهر های کانادا می باشد که بعد از تورنتو بزرگترین شهر کانادا می باشد و همچنین پانزدهمین شهر بزرگ آمریکای شمالی نیز می باشد . این شهر در استان کبک قرار دارد. در سال ۲۰۱۱ آماری که در دست بود این شهر حدود ۱۶۵۰۰۰۰ نفر جمیعت داشت که تقریبا بیش از ۶۵ درصد مردم این شهر فرانسوی زبان می باشد. مونترال دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان است در رتبه اول پاریس وجود دارد. شهر مونترال یک شهر دانشجو پذیر می باشد که به طور کلی چهار دانشگاه اصلی دارد که دوتا از آنها فرانسوب زبان و دوتای دیگر انگلیسی زبان هستند.

فریت بار به مونترال

مونترال از نظر موقعیت جغرافیایی

مونترال در جنوب غرب استان کبک و شرق کانادا قرار دارد. این شهر در ۵۳۹ کیلومتری از شهر تورنتو ( بزرگترین شهر کانادا ) واقع شده است . مونترال بزرگترین مرکز تجاری ، اقتصادی و فرهنگی استان کبک واقع در کانادا می باشد .

فریت بار به مونترال و مسافرت به کشور کانادا

شهر مونترال بعد از تورنتو دومین شهر مهاجر پذیر و توریست پذیر کشور کانادا می باشد . این شهر با داشتن مراکز گردشگری بسیار زیبا و جالب هر ساله مسافران زیادی را از سرتاسر دنیا میزبانی می کند . هموطنان عزیزی که به کشور کانادا مسافرت می کنند عمدتا هدفشان بازدید از این شهر زیبا می باشد . اما بیشتر مسافران و مهاجران در رابطه با مسافرت و یا ارسال بار ، فریت بار به آین شهر اطلاعاتی ندارند و این باعث به وجود آمدن مشکلاتی در مسافرت می شود که در ادامه مطالب بیشتر در این مورد بحث خواهیم کرد . مسافران و مهاجران محترم می توانند برای کسب اطلاعانت بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایند.

 

فریت بار  , حمل بار هوایی , ارسال بار هوایی , فریت بار مسافری , ارسال بار مسافری , فریت اضافه بار مسافری , ارسال بار

بسته بندی بار مسافری , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی بار جهت فریت

فریت بار به کلگری , فریت بار به ادمونتون , فریت بار به مونترال , فریت بار به آتاوا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو

فریت بار به استرالیا , فریت بار به کانادا , فریت بار به آمریکا

فریت بار به هالیفاکس , فریت بار به ولینگتون

 

خدمات شرکت هوایی آسان کارگو برای ارسال بار به مونترال ، فریت بار به مونترال

مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمات شرکت هواپیمایی آسان کارگو برای ارسال بار به مونترال:

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به مونترال : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به کلانشهر مونترال را برای شما تهیه می کند.

***نکته

در اینجا نکته ای که وجود دارد این است که قوانین فریت بار به مونترال از قوانین فرودگاهی کشور کانادا پیروی می کند و تمام فرودگاه های این کشور از یک قانون پیروی می کنند.

فرودگاه بین‌المللی مونترال | فرودگاه پییر الیوت ترودو

فرودگاه بین المللی مونترال یک فرودگاه باربری عمومی بوده و یک باند فرود به طول ۳۳۵۳ متر دارد . این فرودگاه در ارتفاع ۳۶ متری از سطح آب های آزاد و در سال ۱۹۴۰ تاسیس شد . کد های سازمانی یاتا و ایکائو برای این فرودگاه به ترتیب YUL و CYUL میس باشد .

اطلاعاتی در رابطه با ارسال بار هوایی به کانادا و شهر های آن

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .
یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت . اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شدهع خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .

در اینجا می توانیم اضافه کنیم که اگر خود فرد وسیله ای برای حمل بار خود داشته باشد هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 329 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 14:39

ارسال بار هوایی به ونکوور

ارسال بار هوایی به ونکوور

ارسال بار هوایی به ونکوور ، فریت بار به ونکوور , حمل بار هوایی به ونکوور ، فریت بار به ونکوور ، ارسال کالا با هواپیما به ونکوور ، آسان کارگو : ونکوور یکی از شهرهای بندرگاهی کانادا می باشد که مهمترین آنها نیز است . ونکوور در استان بریتیش کلمبیا قرار دارد و بزرگترین کلانشهر غرب کانادا می باشد. این شهر دارای مساحتی حدود ۱۱۵ کیلومتر مربع و جمعیتی تقریبا ۶۰۰۰۰۰ نفر را دارد.

از نظر جغرافیایی می توان گفت این شهر در میان دلتای فریزر در جنوب و خلیج برووارد در شمال قرار دارد ، این شهر آب و هوایی معتدل دارد ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد ۱۶۷ متر می باشد.

فریت بار به ونکوور

مسافرت و یا مهاجرت به ونکوور کانادا

این شهر نیز یکی از شهر های توریستی و مهاجر پذیر می باشد که بعد از شهرهای تورنتو و مونترال در مقام سوم می باشد . این شهر جزو شهرهایی می باشد ایرانی ها بیشتر به این شهر مهاجرت می کنند . اکثر افرادی که قصد مسافرت به این کشور را دارند نگران فرستادن بارهای خود به این شهر می باشند که یا اطلاعاتی در باره ارسال بار هوایی ندارند و یا نگران آسیب دیدن لوازم خود هستند . شما مهاجرین محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت هوایی آسان کارگو تماس حاصل فرمایید.

 

فریت بار  , حمل بار هوایی , ارسال بار هوایی , فریت بار مسافری , ارسال بار مسافری , فریت اضافه بار مسافری , ارسال بار

بسته بندی بار مسافری , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی بار جهت فریت

فریت بار به کلگری , فریت بار به ادمونتون , فریت بار به مونترال , فریت بار به آتاوا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو

فریت بار به استرالیا , فریت بار به کانادا , فریت بار به آمریکا

فریت بار به هالیفاکس , فریت بار به ولینگتون

 

شرکت هوایی آسان کارگو چه خدماتی را برای ارسال بار هوایی به شهر ونکوور ارائه می دهد؟

مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمات شرکت فریت بار آسان کارگو برای ارسال بار به ونکوور

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به ونکوور : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت حمل بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به کلانشهر ونکوور را برای شما تهیه می کند.

***نکته

همانطور که می دانید ونکوور یکی از شهر های کانادا می باشد پس قوانین ارسال بار به این شهر همان قوانین ارسال بار به کانادا می باشد و قانون تمام فرودگاه های این کشور باهم برابر می باشد.

فرودگاه بین المللی ونکوور و فریت بار

این فرودگاه بین المللی یک فرودگاه عمومی می باشد . کد سازمانی یاتا برای این فرودگاه YVR می باشد . این فرودگاه تقریبا به بیشتر از ۶۰ شرکت هواپیمایی سرویس دهی می کند و طبق آماری که در سال ۲۰۱۱ در دست داشتیم حدود ۱۸ میلیون نفر از این فرودگاه تردد کرده بودند . ارتفاع این فرو.دگاه از سطح درای های آزاد ۴ متر می باشد و دارای یک باند فرود به طول ۳۰۰۰ متر می باشد . اضافه می کنیم که این فرودگاه یکی از زیباتترین فرودگاه های دنیا به شمار می آید .

اطلاعاتی در رابطه با ارسال بار هوایی به کانادا و شهر های آن :

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .

یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت .

اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شده خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .
کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 368 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 14:34

فریت بار به تورنتو

  فریت بار به تورنتو

هزینه ارسال بار هوایی به تورنتو ، فریت بار به تورنتو , ارسال بار به تورنتو ، ارسال بار به وسیله هواپیما به تورنتو : معمولا افرادی که می خواهند به شهر یا کشوری مهاجرت یا مسافرت کنند باید از آن اطلاعاتی داشته باشند . در اینجا ما کمی در مورد شهر تورنتو با شما بحث می کنیم.

تورنتو یکی از شهر های کانادا می باشد که در استان آنتاریو قرار گرفته است . شهر تورنتو مساحتی حدود ۶۳۰ کیلومتر مربع دارد و با جمعیتی ۲٫۵ میلیون نفری یکی از شهرهای پر جمعیت کانادا به شمار می آید اضافه می کنیم که این شهر جزو ۵ شهر پرجمعیت آمریکای شمالی نیز می باشد. این شهر در شمال غربی دریاچه آنتاریو و در جنوب استان آنتاریو واقع می باشد . این شهر پایتخت تجاری و اقتصادی کشور کانادا می باشد و یکی از مرکز های اقتصادی جهان نیز به شمار می آید.

فریت بار به تورنتو

شهر تورنتو به همراه اقتصادی بودن یکی از شهر های گردشگری جهان و کانادا نیز به شمار می آید که هر ساله تعتدا بسیاری از افراد از سرتاسر دنیا برای بازدید به این شهر مسافرت می کنند . از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به چند نمونه زیر اشاره نمود :

برج ملی کانادا ، برج سی ان

این برج بعد از برج دبی با ارتفاع ۵۵۳ متر دومین برج بلند جهان می باشد به همین دلیل می توان گفت بزرگترین جاذبه گردشگری شهر تورنتو این برج می باشد که هر ساله بیش از دو میلیون نفر بازدید کننده از کشور های مختلف را دارد . این برج در سال ۱۹۷۶ افتتاح شد و مهمترین کاربردهای آن مخابراتی ، گردشگری و رستوران می باشد.

تالار شهر ، میدان یانگ و داندس ، جزایر بسیار زیبای تورنتو ، کلیساهای قدیمی ، قلعه کاسالوما ، موزه سلطنتی آنتاریو و غیره از دیگر جاذبه های شهر تورنتو بشمار می آیند.

فریت بار به تورنتو ، ارسال بار هوایی به تورنتو ، آسان کارگو

شهر تورنتو علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری بسیار زیاد ، شهری مهاجر پذیر نیز می باشد که هر ساله افراد زیادی از سرتاسر دنیا به این شهر مهاجرت کرده و قصد اقامت در آنجا را دارند. از کشور ما هم افرادی می باشند که دوست دارند به این شهر رفتهو در آنجا زندگی کنند که وقتی این تصمیم را می گیرند دغدغه ای را به همراه دارند که چگونه لوازم و اثاث خود را به این کشور بفرستند که آسیبی به آنها نرسد .

در این مورد به شما اعلام می کنیم که اصلا این نگرانی را نداشته باشید زیرات که شرکت بار هوایی ما با داشتن افرادی مجرب در کار بسته بندی سالم ئبودن لوازم شما را تضمین می کند . برای مسافرت به شهر تورنتو کالا های خود را به آسان کارگو بسپارید تا با خیالی راحت به این شهر زیبا مسافرت یا مهاجرت کنید و در آنجا منتظر لوازم و اثاث خود باشید .

 

فریت بار  , حمل بار هوایی , ارسال بار هوایی , فریت بار مسافری , ارسال بار مسافری , فریت اضافه بار مسافری , ارسال بار

بسته بندی بار مسافری , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی بار جهت فریت

فریت بار به کلگری , فریت بار به ادمونتون , فریت بار به مونترال , فریت بار به آتاوا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو

فریت بار به استرالیا , فریت بار به کانادا , فریت بار به آمریکا

فریت بار به هالیفاکس , فریت بار به ولینگتون

 

خدمات شرکت هوایی آسان کارگو برای ارسال بار به تورنتو

همانطور که گفتیم برگترین مشکل مسافران و یا مهاجران به این شهر فرستادن لوازم شخصی و اثاث خود هستند که این نگرانی را دارند که در طول مسیر به آنها آسیبی وارد شود یا مفقود شود. خدمات بار هوایی آسان کارگو با بهره گیری از افراد مجرب در کار بسته بندی اصولی از این کار جلوگیری می کند . فقط کافی است که کالاهای خود را به ما تحویل بدهید. در زیر به قسمتی از خدمات ارائه شده نوسط شرکت هوایی ما به شما عزیزان اشاره می کنیم :

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به تورنتو : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به شهر بزرگ تورنتو را برای شما تهیه می کند.

***نکته

تورنتو یکی از شهر های کانادا می باشد پس بدیهی است که قوانین این شهر باید از قوانین کشور کانادا پیروی کند و تمام مقررات و قوانین فرودگاه های این کشور یکسان می باشد.

فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو ، کانادا

با جرات می توان گفت این فرودگاه شلوغ ترین و بزرگترین فرودگاه کشور کانادا می باشد . آماری که در سال ۲۰۱۰ در دست داشتیم تقریبا ۳۲ میلیون نفر از این رودگاه تردد کرده اند. کد های سازمانی یاتا و ایکائو برای این فرودگاه به ترتیب YYZ و CYYZ می باشند .

بهتر است درباره ارسال بار هوایی به کانادا کمی با شما بحثی داشته باشیم :

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .

یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت .

اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 351 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 14:32

ارسال بار هوایی به ادمونتون

ارسال بار هوایی به ادمونتون

ارسال بار هوایی به ادمونتون ، فریت بار به ادمونتون , ارسال بار با هواپیما به ادمونتون ، آسان کارگو : در سال ۱۷۹۵ شهر ادمونتون بر روی رودخانه ساسکاچوان شمالی بنیان گذاری شد . این شهر باشکوه مرکز استان آلبرتا می باشد. شهر ادمونتون در سال ۲۰۱۴ طبق سرشماری که داشته اند حدود ۸۷۷۹۰۰ نفر جمعیت داشت و از این لحاظ بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر استان آلبرتا می باشد . این شهر از نظر منابع طبیعی بسیار غنی می باشد و از این رو ان را دروازه شمال نام می برند. در مناطق شمال غربی معادن بزرگ الماس وجود دارد که در حال استخراج الماس از آنجا می باشند بعلاوه در شمال آلبرتا نیز فعالیت های نفتی و استخراج آن وجود دارد .

فریت بار به ادمونتون

مسافرت به شهر زیبای ادمونتون ، ارسال بار هوایی به ادمونتون

همانطور که در بالا اشاره کردیم این شهر یکی از شهرهای بسیار مهم در رابطه با اقتصاد می باشد ، این شهر مهد فرهنگ کانادا نیز می باشد . مسافران و توریست های بسیاری زیادی از سرتاسر جهان به این شهر مسافرت می کنند . افرادی از ایران هم وجو.د دارند که قصد مسافرت و مهاجرت به این شهر را دارند که معمولا برای ادامه تحصیل می باشد . در اینجا اکثر مسافران و مهاجرانی که قصد مسافرت به ادمونتون را دارند از چگونه گی ارسال کردن بار های خود به این شهر اطلاعاتی ندارند و اولین مشکل در مسافرت برایشان این موضوع می باشد .

خدمات شرکت هوایی آسان کاگو در رابطه با ارسال بار به ادمونتون

مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمت های این شرکت برای ارسال بار به ادمونتون:

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به ادمونتون : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به شهر ادمونتون را برای شما تهیه می کند.

****توجه :

قوانین ارسال بار به ادمونتون از قوانین فریت بار به کانادا پیروی می کند .

فرودگاه بین المللی ادمونتون

این فرودگاه در شمال آلبرتا در شهر ادمونتون قرار دارد و یک فرودگاه عمومی می باشد. این فرودگاه در ۲۶ کیلومتری جنوب غربی شهر ادمونتون واقع شده است و طبق آماری که در دست داریم دئر سال ۲۰۱۴ حدود ۸۲۴۰۰۰۰ نفر مسافر از این فرودگاه تردد کرده اند. کدهای سازمانی یاتا و ایکائو برای ای فرودگاه به ترتیب YEG و CYEG می باشد.

نکات مهمی درباره ارسال بار و مسافرت به کانادا :

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .

 

فریت بار  , حمل بار هوایی , ارسال بار هوایی , فریت بار مسافری , ارسال بار مسافری , فریت اضافه بار مسافری , ارسال بار

بسته بندی بار مسافری , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی بار جهت فریت

فریت بار به کلگری , فریت بار به ادمونتون , فریت بار به مونترال , فریت بار به آتاوا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو

فریت بار به استرالیا , فریت بار به کانادا , فریت بار به آمریکا

فریت بار به هالیفاکس , فریت بار به ولینگتون

 

یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت . اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شدهع خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .

در اینجا می توانیم اضافه کنیم که اگر خود فرد وسیله ای برای حمل بار خود داشته باشد هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 351 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 14:29

فریت بار به اتاوا

فریت بار به اتاوا

ارسال بار هوایی  به آتاوا  , فریت بار به آتاوا ، هزینه و قیمت ارسال اضافه بار مسافری با هواپیما به آتاوا ، آسان کارگو : آتاوا با مساحتی ۲۷۷۸۱۳ کیلومتر مربع و با داشتن ۸۵۹۷۰۴ نفر جمعیت پایتخت کشور بزرگ کانادا می باشد. (این آمار خود شهر آتاوا می باشد ) پس بدیهی می باشد که مرکز مجلس شورای کانادا و دولت فدرال نیز می باشد . این شهر از نظر آب و هوایی یکی از سردترین نقطه های جهان بشمار می آید . مردم این شهر به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

آتاوا در شمال شرقی شهر تورنتو و غرب مونترال و در کنار رودخانه آتاوا واقع شده است . این شهر هم مرز با استان های آنتاریو و کبک نیز می باشد .

فریت بار به اتاوا

مسافرت و مهاجرت به آتاوا ، فریت بار به آتاوا پایتخت کانادا

این شهر با داشتن دانشگاه های زیاد و معتبر یکی از شهر های مهم و برتر در آمریکای شمالی برای ادامه تحصیل می باشد .اینئ شهر میزبان تعداد زیادی از دانشجوها از سرتاسر جهان می باشد. دانشگاه های مهم این شهر دانشگاه کارلتون و دانشگاه آتاوا می باشد . طبق آماری که شهرداری این شهر اعلام کرده است حدود ۱۵۰۰۰۰ نفر دانشجو در این شهر مشغول به تحصیل می باشند . اکثرا مسافرین کشور ما به این شهر نیز به قصد ادامه تحصیل به شهر مسافرت می کنند .
هر ساله تعداد افرادی که از کشور ما به این شهر برای تحصیل می روند افزوده می شود ولی اکثر دانشجو هایی که برای اولین بار به این شهر مسافرت می کنند هنوز اطلاعات کافی را در باره مسافرت به این شهر را ندارند . دانشجویان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.
خدمات شرکت هوایی آسان کارگو به مسافرین محترم شهر آتاوا
مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمات شرکت هواپیمایی آسان کارگو برای ارسال بار به آتاوا:

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به پایتخت کانادا ، آتاوا : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به شهر آتاوا را برای شما تهیه می کند.

***نکته

قوانین ارسال بار به آتاوا همان قوانین فریت بار به کانادا می باشد و تمام فرودگاه های این کشور تابع یک قانون می باشند.

فرودگاه بین المللی مک دونالد کارتیه آتاوا

مک دونالد یک فرودگاه بین المللی و همگانی می باشد . این فرودگه در جنوب استان قرار دارد و در ده کیلومتری دریا ساخته شده است . این فرودگاه ششمین فرودگاه شلوغ و پر رفت و آمد کشور مانادا می باشد که در سال ۲۰۱۲ آماری که داشته ایم اینگونه بود که حدود ۴۶۸۵۹۵۶ نفر مسافر از این فرودگاه رفت و آمد داشتند.

کدهای سازمانی یاتا و ایکائو برای این فرودگاه به ترتیب YOW و CYOW می باشد .

اطلاعاتی در رابطه با ارسال بار به کانادا و شهر های آن :

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .

یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

 

فریت بار  , حمل بار هوایی , ارسال بار هوایی , فریت بار مسافری , ارسال بار مسافری , فریت اضافه بار مسافری , ارسال بار

بسته بندی بار مسافری , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی بار جهت فریت

فریت بار به کلگری , فریت بار به ادمونتون , فریت بار به مونترال , فریت بار به آتاوا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو

فریت بار به استرالیا , فریت بار به کانادا , فریت بار به آمریکا

فریت بار به هالیفاکس , فریت بار به ولینگتون

 

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت .

اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شدهع خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت خدمات بار هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .

در اینجا می توانیم اضافه کنیم که اگر خود فرد وسیله ای برای حمل بار خود داشته باشد هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 379 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 14:25

فریت بار به هالیفاکس

فریت بار به هالیفاکس

فریت بار به هالیفاکس ، ارسال بار هوایی به هالیفاکس , هزینه و قیمت ارسال اضافه بار مسافری با هواپیما به هالیفاکس کانادا ، آسان کارگو: شهر هالیفاکس در سال ۱۷۴۹ در نزدیکی دومین تنگرگاه بزرگ جهان ساخته شد . این شهر با واقع شدن در این موقیت در حدود ۲۵۸۵۰۰ نفر جمعیت دارد که می توان گفت یکی از پرجمعیت ترین بندرهای کانادا می باشد ، علاوه بر اینها هالیفاکس بزرگترین شهر آتلانتیک کانادا و از پر رفت و آمدترین بندر های شرق آمریکای شمالی می باشد. از طرفی زیبایی این بندر به دلیل وجود سواحل جالب اقیانوس آرام چند برابر شده است . بیشتر جمعیت این شهر اصالتا اسکاتلندی می باشند.

فریت بار به هالیفاکس

مسافرت به هالیفاکس و فریت بار به آنجا

این شهر به علت موقعیتی که دارد یک شهر بسیار تجاری و اقتصادی می باشد و اکثر افرادی که به آنجا مسافرت طولانی مدت می کنند برای تجارت می باشد. در این شهر افراد بسیار زیادی هستند که ایرانی می باشند و برای تجارت به این شهر مسافرت کرده اند. تجاری که برای تجارت از کشور ما به این شهر مسافرت می کنند درباره ارسال کالا و فریت بار به آنجا کمی اطلاعات دارند ولی اکثر آنها از جزییاتی خبر ندارند. در ادامه مطالبمان بیشتر در این باره بحث خواهیم کرد با فریت بار ، ارسال بار هوایی آسان کاگو همراه باشید.

خدمات شرکت هوایی آسان کارگو برای ارسال بار به هالیفاکس

مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود . در اینجا چون اکثر کالا ها تجاری می باشد باید توجه بسیار خاص و نوع بسته بندی نیز خاص باشد تا در حمل و نقل آسیبی به آنها وارد نشود.

 

فریت بار  , حمل بار هوایی , ارسال بار هوایی , فریت بار مسافری , ارسال بار مسافری , فریت اضافه بار مسافری , ارسال بار

بسته بندی بار مسافری , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی بار جهت فریت

فریت بار به کلگری , فریت بار به ادمونتون , فریت بار به مونترال , فریت بار به آتاوا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو

فریت بار به استرالیا , فریت بار به کانادا , فریت بار به آمریکا

فریت بار به هالیفاکس , فریت بار به ولینگتون

 

از دیگر خدمات شرکت هوایی آسان کارگو می توان به موارد زیر اشره کرد :

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به هالیفاکس : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
    – گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
    – در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به بندر هالیفاکس را برای شما تهیه می کند.
    • قوانین و مقررات فریت بار به هالیفاکس همان قوانین ارسال بار به کانادا می باشد و قوانین تمام فرودگاه های این کشور باهم یکسان می باشند.
    فرودگاه بین المللی هالیفاکس، ارسال بار هوایی به هالیفاکس
    نام فرودگاه بین المللی هالیفاکس ” رابرت ال استانفیلد” می باشد . این فرودگاه در اینفیلد ساخته شده است . کد های سازمانی یاتا و ایکائو به ترتیب برای این فرودگاه YHZ و CYHZ می باشد. سازمان حمل و نقل کانادا مالک فرودگاه استانفیلد می باشد . اضفه می کنیم که این فرودگاه در سال ۲۰۰۰ وارد فرودگاه های بین المللی کانادا شد . طبق آمار های بدست رسیده این فرودگاه هشتمین فرودگاه پر رفت و آمد از نظر مسافر در کشور کاندا می باشد .
    نکات مهمی درباره ارسال بار و مسافرت به کانادا :
    کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .
    یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.
    مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت . اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .
    حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت
    بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شدهع خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :
    ۱- اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
    ۲- اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .
    در اینجا می توانیم اضافه کنیم که اگر خود فرد وسیله ای برای حمل بار خود داشته باشد هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.
کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 324 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 14:22

خدمات ارسال بار هوایی

خدمات ارسال بار هوایی و حمل و نقل بین المللی آسان کارگو

خدمات فریت بار و ارسال بار هوایی آسان کارگو با سابقه ای طولانی در زمینه ارسال بار به خارج از کشور به صورت هوایی و نیز واردات بار هوایی از سایر کشورها توانسته است رضایت مشتریان خود در این حوزه را جلب کند . استفاده از کادر مجرب و متخصص در امر حمل و نقل هوایی از ویژگی های خاص آسان کارگو می باشد.همچنین در کنار نیروهای کار آمد و متخصص آسان کارگو در اختیار داشتن بهترین و بروزترین امکانات و تجهیزات حمل و نقل زمینه این را فراهم کرده است تا از سایر رقبا پیشی بگیریم و در صدر بهترین ها در امر جمل و نقل بین المللی باشیم .آسمان کارگو با تمامی شرکت های هواپیمایی همکاری گسترده دارد که شامل شرکت های هواپیمایی امارات , قطر , ماهان , ایران ایر , لوفتهانزا و … می باشد .

خدمات ما شامل : حمل و نقل بین المللی کالاهای وارداتی , و صادراتی مسافری و تجاری می باشد که به صورت هوایی انجام می شود . می توانید با کارشناسان ما در تهران و نمایندگی های ما در شهرستان های تماس برقرار کنید .

 

فریت بار  , حمل بار هوایی , ارسال بار هوایی , فریت بار مسافری , ارسال بار مسافری , فریت اضافه بار مسافری , ارسال بار

بسته بندی بار مسافری , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی بار جهت فریت

 

 

شرکت های فریت بار فرودگاه امام خمینی (ره)

اکثر شرکت های فریت بار و خدمات حمل ونقل بین المللی فرودگاهی در فرودگاه های بین المللی کشور دفتر اختصاصی دارند . البته داشتن دفتر در فرودگاه ها به ویژه فرودگاه امام خمینی (ره) صرفا بدین معنا نمی باشد که خدماتی که آن شرکت ارائه می کند بهترین است . شرکت های زیاد دیگری که پیشرو در زمینه ارسال بار مسافری و تجاری به کشور های دیگر می باشند در خارج از فرودگاه برای بالا بردن کیفیت خدمات فریت اضافه بار مسافری و تجاری خود دفاتر مرکزی در داخل شهر دارند .

بسته بندی ( پکینگ ) بار آسان کارگو

ویژه ترین خدماتی که خدمات ارسال بار هوایی آسان کارگو ارائه می دهد , خدمات بسته بندی بار مسافری و تجاری با اصول استاندارد و دقیق بسته بندی می باشد . نیرو های متخصص در امر بسته بندی که در آسان کارگو فعالیت میکنند با استفاده از استاندارد های هواپیمایی بین المللی اقدام به بسته بندی بار مسافری می کنند . برای این امر از کارتن های ویژه فریت بار و نیز تجهیزات محافظتی مانند نایلون های حبابدار , کاغذ های ظربه گیر و…

همچنین درصورت نیاز به پالت بندی واستفاده از جعبه چوبی نیز مد نظر خواهد گرفت . جهت کسب آشنایی بیشتر با نحوه بسته بندی بار مسافری می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

 

 

فریت بار به کلگری , فریت بار به ادمونتون , فریت بار به مونترال , فریت بار به آتاوا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو

 

راهنمای فریت بار مسافری

خدمات بار هوایی آسان کارگو جهت ارسال اضافه بار مسافران عزیز و مهاجران به کشورهای استرالیا , کانادا , امریکا , اروپا و سایر کشورهای دنیا اماده ارائه خدمت می باشد . فعالیت ما در زمینه فریت بار مسافری بدین شکل می باشد که از بسته بندی لوازم و بار مسافر و تجاری تا تحویل در فرودگاه مقصد را بر عهده داریم . کار به این صورت انجام می شود که بعد از ثبت و نهایی شدن درخواست حمل و نقل بار مسافر به کشور مقصد نیروی های متخصص بسته بندی و هندلینگ به محل بار اعزام شده و کارهای بسته بندی و بارگیری را انجام می دهند. در نهایت بار به فرودگاه ارسال می شود و کارهای گمرکی بار ارسالی صورت گرفته و بار به فرودگاه مقصد ارسال می شود .  بار ارسال شده در مقصد باید توسط فردی که بارنامه به نام او صادر شده است ترخیص شود .

 

 

فریت بار به استرالیا , فریت بار به کانادا , فریت بار به آمریکا

فریت بار به هالیفاکس , فریت بار به ولینگتون

 

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 280 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 14:17

باربری الهیه

باربری الهیه

باربری الهیه , اتوبار الهیه تهران :  هزینه و قیمت باربری و اتوبار در الهیه چقدر است ؟ , برای کسب اطلاع از قیمت و نرخ باربری در الهیه با کارشناسان ما در آسمان بار تهران تماس بگیرید . تهران یکی از کلانشهر های ایران می باشد که دارای مناطق بسیار زیادی است که الهیه یکی از مناطق مرفه نشین تهران می باشد . در این منطقه بدلیل خوب بودن وضع مالی افراد ، خانوار ها مدام در حال تعویض خانه می باشند , تنوع های زندگی را دوست دارند.

اتوبار و باربری الهیه

اتوبار و باربری الهیه

ولی در تعویض کردن خانه مشکلات زیادی پیش می آید که مهمترین آنها اثاث کشی می باشد . به این منظور افرادی با همکاری یکدیگر مجموعه ای را براه انداختن که در آن فعالیت های باربری را انجام می دهند ، این مجموعه با گذشت سال های بسیار طولانی تجارب بسیاری کسب کرده و در همه سختی ها با مردم یکی و همراه بوده است . این شرکت باربری تمام بار های شما را اعم از لوازم منزل یا ادوات اداری یا شرکتی به هر نقطه ای که در نظر دارید خواهد فرستاد.

این شرکت در منطقه الهیه وجود دارد و تمام کارکنان آن در آنجا مشغول بکار می باشند. در عین حال دارای شعبه های مختلف در تمام نقاط تهران می باشد ، این شرکت آماده ارائه خدمت به تمام مردم شهر تهران و منطقه الهیه می باشد .

اتوبار الهیه

اتوبار الهیه با استفاده از نوین ترین روش های بسته بندی لوازم و اثاث منازل و ادارات آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشد . این شرکت دارای افراد و تیم های بسیار حرفه ای در تمام زمینه های ارسال بار هستند ، تیم های حرفه ای برای بسته بندی کردن اثاث که با استفاده از لوازم استاندارد بسته بندی کارهای خود را انجام می دهند . همچنان دارای وسایل نقلیه که برای انواع بارهای مختلف متفاوت می باشند مانند : کامیون ، کامینوت ، وانت بار ، نیسان بار و ترانزیت که برای بار های مختلف از انواع آنها استفاده می شود . همه این وسایل نقلیه دارای راننده و بارچین های حرفه ای می باشند که به کار های خود به بهترین نحو ممکن آشنایی دارند . رانندگان ماهر ما به تمام خیابان ها و کوچه های این شهر و الهیه آشنایی دارند و می توانند بار ها و کالاهای شما را در اسرع وقت به محل مورد نظر برسانند .

آیا بار بری الهیه فقط در این محله فعالیت دارد یا می تواند به سایر نقاط تهران نیز سرویس دهی کند ؟

بعد از تاسیس این شرکت و استقبال مردم از این مجموعه و با گذشت سال های زیاد و طولانی که موجب کسب مهارت و ایده های نوین در این زمینه شد تصمیم به این گرفتند که شعبه های دیگری را در نقاط دیگر تهران باز کنند و در خدمت مردم عزیز باشند. شرکت باربری الهیه توانسته با شرکت کردن در انواع اثاث کشی های بزرگ و انتقال لوازم و ادوات ادراه ها و شرکت صاحب تجارب بسیار زیاد شود و از همه کار های خود با سربلندی به بیرون آید . با جرات می توان گفت که این باربری یکی از بهترین باربری های کلانشهر تهران می باشد.

شرکت باربری الهیه چه خدماتی در اختیار مردم می گذارد ؟

باربری الهیه با بهره گیری از نیروی جوان و کاردان که بعد از استخدام به آنها تمام آموزش های لازم در جهت بسته بندی ، بارچینی و حمل بار به آنها داده می شود ، تمام تلاش خود را در راضی نگه داشتن مشتریان خود می کند . در صورت تماس و درخواست همکاری از شرکت خدمات باربری الهیه خدمات زیر را ارائه خواهد کرد:

  • بسته بندی تخصصی کالاها و لوازم
  • استفاده از بهترین لوازم و وسایل نقلیه برای حمل و نقل بار
  • محاسبه عادلانه و قانونی تمام هزینه ها
  • صادر کردن بارنامه و بیمه نامه معتبر در صورت خارج شدن بار از شهر
  • راهنمایی و کمکن به چیدمان وسایل در محل جدید
  • احترام گذاشتن کادر این شرکت به نظرات مشتریان و انجام دادن آنها
  • استفاده از نیروی جوان و کار بلد در همه کارهای شرکت بخصوص در حمل بار ها
  • و دیگر خدمات که برای شما عزیزان ارائه خواهد شد که شما یک جابجایی رویایی داشته باشید . فقط کافیست با شماره های ما تماس بگیرید .

بسته بندی لوازم ادارات و اثاث منزل توسط شرکت باربری الهیه

یکی از مهمترین و حساس ترین قسمت های اثاث کشی بسته بندی کردن لوازم و اثاث می باشد که باید به تمام نکات آن توجه و رعایت نمود . شرکت ما با داشتن افراد و تیم های حرفه ای در این زمینه و با استفاده از لوازم استلاندارد و با کیفیت بهترین بسته بندی ها را برای شما عزیزان انجام خواهند داد.

لوازم مورد استفاده در بسته بندی خدماتی که شرکت باربری در این زمینه ارائه خواهد کرد عبارتند از :

  • استفاده کردن از کارتونهای جدید و با کیفیت در ابعاد مختلف و ضخامت های سه میلی متری و چنج میلی متری برای اسباب کشی
  • استرچ رپ ( نوعی نوار پلاستیکی می باشد که بسیار بادوام که به دور اجسام کشیده می شود .)
  • بابل رپ (نایلون های حبابداری می باشد که به دور اجسام پیچیده می شوند و نوعی ضربه گیر نیز به حساب می آید.)
  • چسب زدن با استفاده از دستگاه های پیشرفته چسب زنی دستی.
  • استفاده از برچسب های رنگی برای درج کردن محتویات داخل کارتون و جعبه (اینکار در پیدا کردن اجسام در موقع چیدن لوازم در محل جدید بسیار کمک می کند و از اتلاف وقت جلوگیری می کند که یکی از کارهای بسیار مهم در بسته بندی می باشد.)
  • انواع پوشال و ضربه گیر برای محافظت کردن از لوازم شکستنی و حساس

در صورت لزوم از مواد و وسایل دیگری نیز استفاده خواهد شد که تهیه این لوازم به عهده شرکت می باشد و فرد دغدغه تهیه این لوازم را نخواهد داشت.

برای بعضی از افراد این سوال پیش می آید که در هنگام اسباب کشی منزل چه لوتازمی بسته بندی می شوند ؟

در جواب این سوال باید بگوییم که همه لوازم و اثای که در خانه وجود دارد از لوازم و وسایل آشپزخانه گرفته تا وسایل اتاق خواب ها ، لوازم خانگی ( تلوزیون ، ماشین لباس شویی و … ) ، پیانو یا دیگر آلات موسیقی و غیره بسته بندی خواهند شد که در بسته بندی لوازم حساس و شکستنی نیز دقت دوچندانی خواهد شد تا در صورت ضربه های احتمالی در حمل و نقل به آنها آسیبی وارد نشود.

در شرکت باربری الهیه از چه نوع ماشین هایی برای حمل بار استفاده می شوند؟

آسمان بار تهران دارای انواع ماشین های بار بری می باشد که در صورت لزوم هر کدام از آنها به محل فرستاده خواهند شد . انواع ماشین های استفاده شده در این شرکت عبارتند از: وانت بار ، نیسان بار ، کامیون ، کامیونت ، ترانزیت که همه این وسیله ها دارای رانندگانی بسیار ماهر و خبره می باشند که به تمام خیابان ها و کوچه های این شهر آشنایی کامل دارند. در میان این وسایل ماشین هایی وجود دارد که دارای اتاق و سقف می باشند که در مواقع خاص از آنها استفاده می شوند به عنوان مثال ئدر آب و هوای بارانی از ماشین های دارای سقف استفاده می کنیم .

هزینه های این باربری بر چه اساسی محاسبه می شوند ؟

تمام شرکت های موجود در این زمینه همگی از قوانین و مقررات اتحادیه دولتی باربری پیروی می کنند و تمام نرخ ها تابع این اتحادیه می باشد . تمام هزینه های محاسبه شده به نوع سرویسی که در اختیار مشتری قرار می دهیم بستگی دارد.

شرکت باربری الهیه آماده ارسال بار به شهرستان های دیگر نیز می باشد ؟

شرکت باربری ما با سالها تجربه آماده هر گونه خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد. ارسال کردن بار های شما به شهر های دیگر با صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر و با ماشین های امن که رانندگان ماهری دارند. شما عزیزان ساکن الهیه و سایر مناطق تهران می توانید برای درخواست سرویس و مشاوره با شماره های ما تماس بگیرید و یا به دفاتر خدمات ما مراجعه کنید .

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 254 تاريخ : پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 19:06

کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی , کیوسک نگهبانی , قیمت کانکس نگهبانی , خرید کانکس نگهبانی , فروش کانکس نگهبانی , کانکس نگهبانی دست دوم , خرید و فروش کیوسک نگهبانی : یکی از مسائل مهم برای هر سازمان یا کارخانه ای حراست و نگهبانی می باشد . لذا باید متوجه این شده باشید که در ورودی اکثر کارخانجات یا سازمانها و کارگاههای بزرگ کانکس نگهبانی مستفر کرده اند که این نیز بستگی به بزرگ بودن سیستم کارخانه ای دارای انواع مختلفی می باشد که در ابعاد مختلف با نماهای متفاوتی طراحی و ساخت ه می شود .

گروه صنعتی کانکس سازان با داشتن توان فنی بالا در طراحی انواع نماهای زیبا برای کانکس نگهبانی توانسته است پروژه های زیادی را در این راستا  اجرا کند .

کانکس نگهبانی  یا کیوسک نگهبانی چیست ؟

کانکس نگهبانی کانکسی یا همان کیوسک نگهبانی : کانکسی است با انواع نما و طرح برای حراست , دیدبانی و نگهبانی بخشی از یک سیستم و سازمان مورد استفاده قرار می گیرد . کانکس نگهبانی طوری طراحی می شود که فرد نگهبان وقتی در کانکس نگهبانی مستقر می شود به راحتی بتواند به تمام اطراف تسلط داشته باشد . تا بتواند به راحتی حراست و نگهبانی خود را انجام دهد .

کانکس نگهبانی

موارد استفاده از کانکس نگهبانی

کانکس های نگهبانی در جاهای زیادی مورد استفاده قرار میگیرد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنم :

۱-    ابتدای کوچه ها و محله ها : در شهرسازی مدرن امروزه به وجود نگهبان در ورودی هر کوچه دقت بالایی می شود تا امنیت ساکنین محل و کوچه تضمین شود . و از تردد بی دلیل افراد غیر ساکن محل جلوگیری شود . لذا یکی از مهمترین مواردی که از کانکس نگهبانی بیشتر استفاده می شود در محله ها و کوچه ها است .

۲-    در ورودی مجتمع های مسکونی : به دلیل وجود جمعیت زیاد در مجتمع های آپارتمانی زیاد برای کنترل بهتر تردد ساکنین از نگهبان و حراست مجتمع استفاده می شود که برای استقرار آنها نیاز به کانکس نگهبانی می باشد .

۳-    ورودی کارخانه ها :  برای حفاظت و بالا بردن امنیت کارخانه ها و کارگاه ها در ابتدای ورودی هر یک از کانکس های نگهبانی با نما و طرح های مختلف استفاده می کنند . تا تردد کارکنان و مسئولان کاخانه را زیر نظر داشته باشند .

۴-    استفاده از کیوسک نگهبانی در مراکز دولتی : در اکثر مراکز دولتی برای نگهبانان از کانکس های مخصوص نگهبانی استفاده می شود .

۵-    استفاده از کانکس ها در زندان ها و پادگانها : در این موارد برای حراست بیشتر می توان گفت که کانکس یا کیوسک نگهبانی را به عنوان باجه حراست می توان استفاده کرد .

نکته قابل توجه

کانکس نگهبانی ( کیوسک نگهبانی )  به دلیل اینکه در ابعاد کوچکتری طراحی و ساخته می شود قیمت مناسب دارد . کیوسک نگهبانی در هر ابعادی که سفارش داده شود طراحی می شود ولی بیشترین کاربرد را  ابعاد یک متری , شش متری و کانکس چهار متری دارند .

نمای بیرونی کانکس نگهبانی

بصورت گذرا در رابطه با نمای و طرح کانکس نگهبانی در بالا اشاره کردیم . یکی از زیبایی های شهر سازی مدرن طراحی و دکوراسیون و مبلمان شهری می باشد . لذا گروه صنعتی کانکس سازان برای طراحی کانکس از سیستم های نرم افزاری بروز استفاده می کند تا بهترین طرح و نما را برای کیوسک نگهبانی ارائه نماید .

طراحی زیبای نمای کیوسک های نگهبانی جلوه زیبایی را به محل می دهد . و در زیبا سازی شهری خیلی تاثیر دارد .

توجه

قیمت طراحی و ساخت نماهای مختلف برای کانکس های نگهبانی متفاوت بوده و بر اساس زمان و طرح کانکس قیمت ها نواسان خواهد داشت .

نحوه ارسال و تحویل کانکس نگهبانی

هزینه و حمل و جابجایی تمام کانکس هایی که در کارگاه کانکس سازان اجرا شده اند تماما به عهده مشتری می باشد اما یکی از مهمترین امتیازاتی که گروه صنعتی کانکس سازان ارائه کرده است این می باشد که مشتری را در حمل و جابجایی کانکس تا مقصد راهنمایی و کمک رسانی می کند . و نیروهای متخصص را در این امر در اختیار مشتری قرار می دهد تا کانک به سلامت به مقصد ارسال شود .

گارانتی و خدمات پس از فروش کانکس سازان

تمام کانکس هایی که در کارگاه کانکس سازان اجرا می شود یک سال گارانتی و به مدت یک سال پشتیبانی فنی می شوند .

کانکس نگهبانی دست دوم ( کیوسک نگهبانی دست دوم )

همانطور که در بالا نیز توشیح دادیم کانکس ( کیوسک ) نگهبانی  در طرح ها و رنگهای متفاوتی طراحی و ساخته می شود . لذا هر کدام هزینه های متفاوتی را نیز دارند و قیمت های خاص خود را . در اکثر موارد پیش آمده است که مشتریان ما بیشتر خواستار کانکس نگهبانی دست دوم هستند . با افزایش در خواست کانکس نگهبانی دست دوم گروه کانکس سازی ما اقدام به خرید و فروش انواع کانکس نگهبانی دست دوم کرد . کانکس دست دوم را با قیمتی مناسب از فروشنده می خریم و بعد از بازسازی و تعمیر آن ها را در انبار کانکس سازان دپو می کنیم و در مواقعی که درخواست و سفارش کانکس را داریم به مشتری اراده می کنیم . مشتری بر اساس سلیقه و نیاز خود کانکس نگهبانی دست دوم را انتخاب می کند .

بیشتر مشتریان نیز تمایل زیادی به هزینه کردن برای خرید کانکس نگهبانی نوع ندارند لذا در خواست کانکس دست دوم را از ما می کنند . لذا یکی از مزیت های اصلی در خرید کانکس دست دوم . هزینه پایین آن نسبت به کانکس نو می باشد. از نظر ظاهر و رنگ بندی شاید کانکس دست دوم جلوه جالبی نداشته باشد ولی کانکس هاس دست دومی که در کانکس سازان ارائه می شود . کاملا باز سازی شده اند و کیفیت همان کانکس نو را دارند.

برای خرید و فروش کانکس نگهبانی دست دوم خومد می توانید با مشاورین ما در کانکس سازان مشورت نمایید . ما بهترین مشاوره را برای خرید کانکس دست دوم به شما ارائه خواهیم کرد.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 282 تاريخ : پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 19:00

کانکس رستوران

کانکس رستوران

کانکس رستوران : کانکس سازان بزرگترین تولید کننده کانکس های ثابت و سیار , کانکس رستوران  و سایر انواع کانسها در ایران می باشد که در تمامی استانها بدون محدودیت زمانی و مکانی فعال می باشد و در نصب کانکس در تمامی نقاط کشور مشکلی ندارد .

کانکس رستوران چه نوع کانکس است ؟

کانکسی است که از آن به عنوان غذاخوری و رستوران مورد استفده می شود . به ویژه در اماکن تفریحی و سیاحتی که بیشتر کانکس رستوران به چشم می خورد.
از کانکس رستوران در چه جاهایی استفاده می شود ؟

 

کانکس رستوران
۱-    استفاده در پادگانها : در بیشتر پادگانهای مرزی به دلیل جابجایی های زیاد از کانکس رستوران استفده می شود .
۲-    استفاده در اماکن تفریحی مانند پارک ها و فضا های سبز بزرگ .
۳-    استفاده از کانکس رستوران در فاصله راه های بین شهری
۴-    استفاده در جاده های طولانی و در کنار پلیس راه ها و پمپ بنزین ها

مزیت استفاده از کانکس رستوران

۱-    قابلیت جابجایی آسان
۲-    حمل و نقل راحت
۳-    مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشید
۴-    قیمت مناسب نسبت به سازه های ثابت بتنی و فلزی
۵-    مقاوم در برابر زلزله
۶-    خرید و فروش کانکس رستوران به دلیل خواهان زیاد به راحتی انجام می شود.
۷-    و …

امکانات کانکس رستوران

باید گفت وقتی اسم رستوران بر روی کانکس می افتد باید تمام امکاناتی که یک رستوران ثابت دارد را داشته باشد . لذا در طراحی و ساخت کانکس رستوران به این موارد بسیار توجه می شود .

۱-    اتاق مدیریت

۲-    آشپزخانه مناسب با تهریه عالی , آشپزخانه کانکس رستوران از اهمیت بسزایی برخوردار است برای همین در طراحی این بخش باید از بهترین نوع سرامیک برای کف رستوران , بهترین نوع شیر آلات و اتصالات در تاسیسات استفاده کنیم . از کابینت های مقاوم و جنس عالی استفاده شود .

۳-    استفاده از تاسیسات بسیار پیشرفته

۴-    سالن پذیرایی در ابعاد مختلف

۵-    سرویس بهداشتی

۶-    و …

طراحی و نمای کانکس رستوران

همیشه داشتن یک طرح زیبا در ساخت رستوران می تواند تاثیر به سزایی در جذب مشتری داشته باشد . همین امر سبب شده است تا کانکس سازان با استفاده از نرم افزارهای طراحی داخلی و دکوراسیون بهترین طرح نمای خارجی و دکوراسیون داخلی را در طراحی و تولید کانکس رستوران پیاده کنند.

انسان زیباست و زیبایی را دوست دارد .

در طراحی کانکس رستوران نمای خارجی کانکس از اهمیت بالایی برخوردار است حس خوبی که مشتری در دید اول از رستوران خواهد داشت خیلی اهمیت دارد .

تجهیزات فنی کانکس رستوران

شاسی کانکس رستوران : شاسی استفاده شده در این نوع کانکس از تیر آهن میباشد که اندازه آن بستگی به ابعاد واندازه کانکس دارد . یعنی در مواقعی که اندازه کانکس رستوران بزرگ باشد از تیر آهن هایی با ضخمات و قطر بیشتر استفاده میگردد .

اسکلت کانکس غذا خوری : در اسکلت این نوع کانکس از پروفیل آهنی استفاده میشود که ضخامت آن بستگی به ابعاد کانکس دارد در ضمن اسکلت کانکس در برابر زنگ زدگی توسط ضد زنگ محافظت می گردد. ضد زنگ طول عمر اسکلت کانکس را زیاد می کند و از پوسیدگی آن جلو گیری می نماید.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 269 تاريخ : پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 18:55

قیمت کانکس کارگاهی

قیمت کانکس کارگاهی

کانکس کارگاهی , خرید کانکس کارگاهی , قیمت کانکس کارگاهی , فروش کانکس کارگاهی , کانکس کارگاهی دست دوم , لیست قیمت کانکس کارگاهی دست دوم | کانکس سازان : کانکس هایی را که سر پروژهای ساختمانی و کارگاهی مشاهده می کنید . تماما کانکس تجهیز کارگاهی می باشند که قابلیت جابجایی دارند و در حکم سک کارگاه متحرک می باشد . لذا بعد از اتمام پروژه کارفرما می تواند به راحتی تمام کانکس کارگاهی را به محل پروژه دیگه ای انتقال دهد .

کانکس کارگاهی چیست ؟

کانکس کارگاهی در اصل نوعی کانکس است که برای استقرار نیروی کارگری , تکنسین , مهندسین , و مدیریت و در کل تمام افرادی که بر سر پروژه ساخت و ساز یا پروژه های بزرگتر سازمانی و دولتی فعالیت می کنند . همانطور که در بالا اشاره کردیم کانکس کارگاهی دارای مزیت بزرگی است که به راحتی قابل جابجایی است و بعد از اتمام یک پروژه می توان کانکس کارگاهی را جابجا کرد و به محل پروژه دیگر انتقال داد.

کانکس کارگاهی

موارد استفاده از کانکس کارگاهی

  1. استفاده در اکثر پروژ های ساخت و ساز مانند پروژه های ساخت هتل , ساخت بازارهای تجاری و آپارتمان های بزرگ و کوچیک .
  2. استفاده در پروژه های کشف معادن
  3. استفاده از کانکس کارگاهی در پروژه های دولتی مانند پتروشیمی , نفت و …
  4. استفاده از کانکس کارگاهی در راه سازی و ریل کشی و …
  5. و …

طرح و نمای کانکس کارگاهی

کانکس سازی , کانکس سازان با استفاده از متد های روز دنیا در طراحی و ساخت کانکس بهترین و با کیفیت ترین نوع کانکس کارگاهی بسته به شرایط اقلیمی گوناگون طراحی و ساخته می شود . کانکس کارگاهی در انواع کانکس های مانند : کانکس سالنی , کانکس دو اتاقه , کانکس سه اتاقه همچنین کانکس به صورت سفارشی ساخته می شود .

داشتن نمای زیبا برای کانکس کارگاهی می تواند آرامشی جذاب به کارگران و کارمندان پروژه دهد . همچنین موجب زیبایی محیط می شود . گروه صنعتی کانکس سازان با استفاده از برنامه های نرم افزاری در زمینه طراحی دکوراسیون و نما بهترین متدها را برای شما پیاده می کند .

با کانکس سازان بهترین  کیفیت و خدمات پس از فروش را تجربه خواهید کرد . با ما تماس بگرید و سفارش دهید .

گارانتی و خدمات پس از فروش کانکس کارگاهی

کانکس های کارگاهی  در ابعاد  مختلفی طراحی و ساخته می شوند لذا برای کانکس کارگاهی یک سال گارانتی و پشتیبانی فنی برای رفع ایرادات احتمالی ارائه می شود .

حمل و بارگیری کانکس کاگاهی

کانکس کارگاهی به دلیل ابعاد بزرگ و تعداد زیادی که دارد به دو صورت قابل اجرا است :

۱-    در محل پروژه : اگر کانکس را در محل پروژه طراحی و تولید کنیم هزینه جابجایی برای کارفرما نخواهد داشت .

۲-    در کارگاه : اما در صورتی که در کارگاه طراحی و تولید شود نیاز به ارسال با استفاده از تریلی دارید که در این صورت تمام هزینه های حمل و بارگیری بر عهده کارفرما می باشد . اما کانکس سازان همیشه کنار مشتریان خود هستند و برای سالم رسیدن کانکس کارگاهی به مقصد تیم حرفه ای ارسال بار خود را به کمک کارفرما می فرستد .

برخی از امکانات کانکس کارگاهی

  1. داشتن اتاق مدیریت
  2. کانکس کارگاهی می تواند سرویس بهداشتی داشته باشد
  3. استفاده از تاسیسات ایرانی و خارجی با کیفیت در کانکس کارگاهی
  4. تعبیه آبدارخانه در کانکس کارگاهی
  5. داشتن اتاق استراحت در کانکس کارگاهی می تواند مزیت بزرگی برای کارکنان باشد .
  6. و هر امکانات دیگری که کارفرما سفارش دهد می تواند روی کانکس کارگاهی پیاده سازی شود .

مزیت های کانکس کارگاهی

  1. کانکس کارگاهی مزایای زیادی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره ای مختصر می کنیم :
  2. هزینه پایین ساخت نسبت به سازه های ثابت بتنی و فلزی
  3. سرعت در ساخت
  4. قابلیت جابجایی
  5. حمل و نقل آسان
  6. به دلیل استفاده از مواد اولیه مناسب در هر اقلیم آب و هوایی می توان کانکس کارگاهی را طراحی و تولید کرد.
  7. مقاوم در برابر زمین لرزه
  8. مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت
  9. استفاده از کانکس کارگاهی انسجام و نظم خاصی به اجرای پروژه می دهد .

کانکس کارگاهی دست دوم

در بیشتر کارگاه های پروژه های ساختمانی و … بیشتر مدیران برای صرفه جویی در هزینه های جاری شرکت در خرید کانکس ترجیح می دهند از کانکس دست دوم  استفاده کنند. برای همین اکثرا سفارش کانکس دست دوم کارگاهی را دارند. کانکس دست دوم از نظر هزینه به نسبت کانکس های نو خیلی ایینتر می باشد لذا مقرون به صرفه تر است .

خرید و فروش کانکس دست دوم کارگاهی در کانکس سازان بدین صورت انجام می شود که کانکس های دست دوم را با قیمتی مناسب از فروشنده ها خریداری می کنیم بعد از این که کانکس به کارگاه منتقل شد متخصصین ما اقدام به بازسازی کانکس دست دوم می کنند و با بهترین حالت کانکس را بهینه می کنند و قابل مصرف می شود. و مواقعی که مشتریان از ما درخواست کانکس دست دوم کارگاهی می کنند . آنها را به مشتریان ارائه می کنیم .

برای خرید و فروش کانکس کارگاهی دست دوم می توانید با مشاورین و متخصصین ما در کانکس سازان تماس بگیرید تا از راهنمایی رایگان بهرمند شوید. ما بهترین پیشنهاد در خرید کانکس دست دوم کارگاهی را برای شما خواهیم داد.

نکته ای که باید گفته شود

کانکس کارگاهی برای کارفرما ها از اهمیت بالایی برخوردار است لذا در طراحی و ساخت آن بسیار دقت کنید چرا که همیشه می تواند در تمامی پروژه های شما قرار بگیرد . بهترین کیفیت برای ساخت  کانکس کارگاهی استفاده کنید و به این نکته هم توجه داشته باشید که با هر هزینه ای می توان کانکس کارگاهی ساخت اما مهم دوام و استحکام کانکس می باشد . که چه مدت برای شما کارایی خواهد داشت .

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 251 تاريخ : پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 18:50

قیمت اجاره کانکس

اجاره کانکس , کانکس اجاره ای , قیمت اجاره کانکس , هزینه کانکس اجاره ای , اجاره کانکس در تهران , شرایط اجاره کانکس , اجاره کانس در شهرستان ها , انواع کانکس اجاره ای : برخی از پروژه ها و یا فعالیتهای تجاری , عمرانی و … برای مدت زمان کوتاهی زمان می برند و لذا به صرفه نیست تا برای اداره امورات آن اقدام به خرید کانکس شود در این مواقع بهترین روش اجاره کانکس است , گروه صنعتی کانکس سازان در اقدامی باور نکردنی اقدام به اجاره برخی از کانکس های خود کرده است . در این اقدام برخی از انواع کانکس های فروشگاهی , کانکس مسکونی , کانکس نگهبانی و کانکس یخچالی , کانکس ویلایی ,کانکس رستوران و آشپزخانه , کانکس کارگاهی و… را برای اجاره در انبار کانکس سازی آماده کرده ایم تا به موقع که مشتریان خواستار اجاره کانکس از ما شوند در اختیار انها قرار دهیم.

 

اجاره کانکس

 

قیمت اجاره کانکس

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم هر نوع کانکسی بر اساس برخی از عوامل قیمت گذاری می شوند و در نتیجه بسته به ابعاد و امکاناتی که دارند نیز هزینه و قیمت اجاره کانکس متغییر است . مثلا قیمت اجاره اتاق پیش ساخته یا کانکس نگهبانی به نسبت اجاره کانکس رستوران خیلی پایین تر است . لذا بر اسسا نیاز و درخواست و مدت زمانی که کانکس اجاره داده خواهد شد . هزینه تعیین می شود.

 

قیمت اجاره کانکس

 

قیمت کانکس اجاره دست دوم و نو

همانطور که می دانیم بر اساس عرف هم خرید و هم فروش و نیز در ادامه اجاره انواع کانکس نو به مراتب قیمت بالاتری دارد. و در کانار آن هزینه و قیمت اجاره کانکس دست دوم نیز پایین تر است .لذا برای اینکه بهترین انتخاب را برای اجاره کانکس داشته باشید می توایند با مشاورین ما در کانکس سازان ارتباط برقرار کنید تا از راهنمایی های انها بهرمند شوید ما بهترین پیشنهاد را در این مورد به شما خواهیم داد.

کدام کانکس بیشترین اجاره را دارد ؟

اکثرا کانکس هایی کاربرد به مدت زمان کمی دارند بیشتر اجارده داده می شود . مثلا کانکس باغ بانی که برای مدت نهایتا ۴ یا ۵ ماه مورد استفاده قرار می گیرد و یا کانکس نگهبانی برای پروژه های کوچک که در عرض ۲ تا ۳ ماه تمام می شوند مانند ساخت خانه های مسکونی و …

 

اجاره کانکس در تهران

 

شرایط اجاره کانکس

همانند یک خانه مسکونی که اجاره داده می شود کانکس اجاره ای نیز بر اساس امکانات اجاره داده می شود . لذا برای این کار قراردادی فی ما بین طرفین منعقد می شود. و هزینه ها پرداخت شده و کانکس به اجاره داده می شود. البته در این قرارداد تمام موارد در رابطه با کانکس قید می شود سالم بودن , امکانات , میزان پوسیدگی یا نو بودن کانکس و…

***نکته

هر شرکت کانکس سازی بر اساس قواعد و قانونی که دارد و به شیوه خود برای اجاره کانکس قرارداد می بندد . گروه صنعتی کانکس سازان مقرون به صرفه ترین قیمت را برای مشتری در نظر می گیرد و بر اساس توانایی و بودجه مشتریان مشاوره صحیحی در اجاره انواع کانکس به آنها ارائه می کنند تا انتخابی درست داشته باشند.

اجاره کانکس در تهران

تهران بزرگترین و ر جمعیت ترین شهر ایران است و همچنین شاه راه تمام کشور می باشد . لذا اکثر کانکس سازی ها و شرکت های بزرگ تحاری و خدماتی و ساختمانی در تهران دفتر دارند و مشعول فعالیت هستند . از این رو همیشه بزرگترین بازار برای کانکس و کانتینر دارد. لذا تقریبا تمامی شرکت های کانکس سازی همه تهران  را وشش می دهند . کانکس سازان نیز از این قائده مستثنی نمی باشد. برای پیشی کرفتن از رقبا همیشه بهترین خدمات و بالاترین کیفیت محصولات را عرضه کرده ایم . این سخن مشتریان ماست .

اجاره کانکس در تهران بیشتر برای پروژه های دولتی سبک و نیز پروژه های ساختمانی شخصی و کارگاه های تجاری که در دست احداث می باشد ؛ است . توانایی های ما در اجاره کانکس و نیز فروش آن در تهران موجب شده است تا انواع کانکس های نگهبانی , کانکس فروشگاهی ؛ کانکس رستوران , کانکس های تجهیز کارگاهی  و… را که تولیدی خود کانکس سازان می باشد را برای اجار کانکس در تهران عرضه کنند.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 255 تاريخ : پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 18:46

خانه پیش ساخته

خانه پیش ساخته , خانه پیش ساخته ارزان , قیمت خانه پیش ساخته , خرید و فروش خانه پیش ساخته , انواع خانه های پیش ساخته | خانه پیش ساخته کانکس سازان : در صنعت کانکس سازی و کانتینر سازی یکی از محصولات با ارزش و پر فروش هر شرکتی طراحی خانه پیش ساخته است . خانه پیش ساخته در انواع مدلها طراحی و ساخته می شود . در اصطلاح کانکس سازی به مدلهای خانه پیش ساخته تیپ گفته می شود . که این تیپ ها تعداد زیادی دارند :

حالت کابین  , تیپ کلبه ای مدرن  ,  تیپ روستایی و سنتی  , همچنین انواع خانه های پیش ساخته برای استفاده در طبیعت به طوری که آسیبی به طبیعت وارد نکند نیز موجود است .

خانه پیش ساخته

اندازه و سایز خانه پیش ساخته

انواع خانه پیش ساخته را می توان در هر اندازه ای طراحی و ساخت بر اساس نیاز مشتریان می توان هر اندازه ای از خانه های پیش ساخته را با استفاده از نرم افزارهای حرفه ای طراحی و ساخت . همچنین خانه پیش ساخته آماده نیز در دپوی شرکت کانکس سازی موجود است و می توان به راحتی و بر اساس سلیقه هر نوعی را انتخاب کرد با این کار دیگر نیازی به صرف زمان برای ساخت ندارید و در اسرع وقت خانه شما انتقال داده می شود و در مقصد برای شما نصب می گردد.

اما این تصمیمی است که شما و هر مشتری دیگری باید بگیرید و مدل خانه پیش ساخته خودتون را انتخاب کنید تا بر اساس نیاز شما طراحی و ساخته شود .

خانه های پیش ساخته کانکس سازان از مینی خانه ها که دارای ابعاد ریز هستند شروع شده تا ابعاد بزرگ موجود می باشد.

معیار های تصمیم گیری برای خرید خانه پیش ساخته

ابعاد مورد نیاز شما برای داشتن خانه پیش ساخته : ابعاد خانه پیش ساخته مهمترین عامل در قیمت آن است همانند هر سازه دیگری هر چه اندازه بزرگتر می شود بطبع هزینه ساخت نیز بیشتر خواهد شد .

بودجه ای که می خواهید صرف خرید خانه پیش ساخته کنید : سرمایه مهمترین عامل در انتخاب خانه پیش ساخته می باشد برای بودجه شما بهترین خانه ها را پیش نهاد می دهیم نگران آن نباشید.

امکاناتی که می خواهید خانه پیش ساخته داشته باشد : برخی از امکانات داخلی خانه پیش ساخته می تواند در هزینه تولید آن تاثیر زیادی داشته باشد . همچنین امکانات جانبی مانند ؛ پارکینگ , گاراژ , پاسیو و سکو می تواند هزینه های ساخت خانه پیش ساخته را بالا ببرد . لذا بهترین راه یاداشت نیازهای مهم شما در داشتن خانه پیش ساخته است.

انتخاب بهترین کارگاه برای ساخت حانه پیش ساخته : بهترین راه برای پیدا کردن بهترین شرکت تولیدی خانه پیش ساخته جستجو در اینترنت است و وب سایت های شرکت های تولیدی در نتایج جستجوی گوگل

انتخاب طرح و نما : هر طرح و نمایی می تواند در هزینه ساخت خانه تاثیر داشته باشد.

استفاده از استانداردهای جهانی در خانه پیش ساخته

کانکس سازان با استفاده از بهرگیری متخصصین جوان در طراحی و ساخت انواع خانه های پیش ساخته و رعایت اصول استاندارد سازمان ملی تحقیقات مسکن  توانسته است رضایت مشتریان خود را به خود جلب نماید . لذا قادر به طراحی و اجرای انواع خانه پیش ساخته سبک و مقاوم در برابر زلزله و سایر بلایای طبیعی می باشد.

طراحی و ساخت خانه پیش ساخته در کانکس سازان با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با سلیقه شما در کارگاه ها انجام می شود.

مدت زمان طراحی و ساخت خانه پیش ساخته

مدت زمان طراحی و ساخت خانه پیش ساخته در مرحله اول بستگی به ابعاد و اندازه سازه می باشد ولی در کل بین یک ماه الی ۴ ماه متغیر می باشد مگر اینکه سازه واقعا بزرگ باشد . یا امکانات جانبی زیادی داشته باشد.

طراح و نمای بیرونی خانه پیش ساخته

هر نوع طرح و نمایی را که مشتریان ما از ما بخواهند برایشان با استفاده از نرم افزارهای حرفه ای پیاده می کنیم . هر موقعیتی که می خواهید خانه در آن ساخته شود طرح مخصوص به خود را می طلبد مثلا برای یه موقعیت جنگلی انواع زیبایی از طرای ها را داریم و نیز برای موقعیت کوهستانی از طرح و نماهای جذاب دیگر استفاده می کنیم همینطور برای ویلا های کنار دریا و نیز برای موقعیت باغ و صحرا انواع طرح و نماها موجود و قابل اجرا می باشند.

انتخاب از شما طراحی و ساخت از ما نگران کیفیت و زیبایی خانه پیش ساخته خود نباشید .


چگونه هزینه ساخت خانه پیش ساخته را پایین بیاوریم ؟

اگر در معیارهای انتخاب خانه پیش ساخته دقت کرده باشید توضیح دادیم که چه چیزهایی موجب افزایش هزینه ساخت خنه می شود .بهترین راه برای کاهش هزینه ساخت خانه ویلایی یا خانه پیش ساخته شما این است :

ابتدا هر آنچه نیاز دارید تا با استفاده از این خانه برطرف شود را یاداشت برداری کنید. از امکاناتی که در داخل زیاد ضروری نمی دانید چشم پوشی کنید . اگر نیازی به بالکن یا پارکینگ ندارید این موارد را نادیده بگیرید . در ساخت خانه پیش ساخته از تجهیزات و تاسیسات داخلی و ساخت خود کشور استفاده کنید . با این کار ایده آل ترین خانه را خواهید ساخت .

خرید و فروش خانه پیش ساخته

به دلیل استفاده از مصالح خاص در ساخت خانه های پیش ساخته برخی از این نوع از خانه ها قابلیت جدا سازی و استفاده در موقعیت های دیگر را دارند لذا می توان این نوع سازه را نیز جابجا کرد . همچنین در بالا نیز اشاره ای داشتیم که برخی از خانه های پیش ساخته در ابعاد کوچیک از قبل به صورت آماده موجود است و قابلیت حابجایی دارد مانند کبه های کوچک برای باغ و پارک های مسافری در شهرهای توریستی و … لذا در خرید و فروش خانه پیش ساخته نیز بیشتر شرکت های تولیدی کانکس و خانه پیش ساخته فعالیت دارند.

بهترین طراحی و ساخت خانه های پیش ساخته را در کانکس سازان تجربه کنید . با استفاده از مصالح استاندارد و استفاده از تکنولوژی روز دنیا بهترین کیفیت را برای شما عرضه می کنیم . کافیست با همکاران کارشناس ما ارتباط برقرار کنید تا رهنمای شما در انتخاب بهترین خانه پیش ساخته باشد .

بهترین تولیدی خانه پیش ساخته در تهران

ما نمی توانیم ادعا داشته باشیم در زمینه طراحی و ساخت خانه پیش ساخته بهترین هستیم ولی تجربه ای که در این زمینه داریم و رضایت مشتریانمان این را در قلب ما انداخته که می توانیم در بین بهترین های این صنعت قرار بگیریم .

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 249 تاريخ : پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 18:41

کانکس دست دوم
کانکس دست دوم  ,  قیمت کانکس دست دوم , خرید کانکس دست دوم , فروش کانکس دست دوم , انواع کانکس دست دوم , مرکز خرید و فروش کانکس دست دوم با بهترین قیمت : هر سازه برای اینکه بیشترین کاربرد و عمر طولانی داشته باشد نیاز به نگهداری می باشد . لذا کانکس و کانتینر نیز از این امر خارج نمی باشند . با تمام اینها باز هر سازه ای طول عمری دارد . کانکس نیز در انواع مختلفی که ساخته و طراحی می شود دارای طول عمر می باشد و بعد از اتمام این زمان نیاز به باز سازی و تعمیر نیز دارد.
 
برخی از افراد لازم می دانند که به جای تعمیر کانکس آن را بفروشند . در این صورت به دلیل عمری که کانکس کرده به عنوان کانکس دست دوم مطرح می  باشد . گروه صنعتی کانکس سازان این نوع از کانکس ها را با قیمتی مناسب و توافقی از فروشنده می خرد و بازسازی می کند و آماده فروش به عنوان کانکس دست دوم می کند .
 
از طرف دیگر افرادی نیز هستند که نمی خواهند هزینه ای زیاد برای طراحی و ساخت کانکس نوع پرداخت کنند . لذا کانکس دست دوم را از ما درخواست می کنند که همیشه در انبار کارگاه کانکس سازان چندین نوع کانکس دست دوم موجود می باشد .از طرف اقدام به فروش آن می کند .
 
 
 
 
 
 
 
کانکس دست دوم

برخی از ویژگی های کانکس دست دوم

  • کانکس های دست دوم بعد از خرید کاملا بازسازی می شوند و از هر نظر عایق بندی , تاسیسات  و. … کاملا بررسی می شوند که مشکلی نداشته باشند .
  • قیمت پایینی نصبت به کانکس های نو دارند و بیشتر افراد توان خرید آن را دارند .

حمل و بارگیری کانکس دست دوم

همانند کانکس های نو که در کارگاه کانکس سازی , کانکس سازان به فروش می رسد. هزینه حمل و بارگیری کانکس دست دوم نیز به عهده مشتری می باشد ولی برای اینکه کانکس سالم به مقصد برسد تیم حمل و ارسال کانکس سازان با تجربه ای بالا به یاری مشتری می آیند .

بالاترین خریدار کانکس دست دوم گروه صنعتی کانکس سازان این امکان را برای مشتریان کانکس و خانه های پیش ساخته شرکت فراهم کرده است که شرکت ها و یا افرادی که به کانکس و یا کانکس های خود احتیاجی ندارند و یا قصد فروش کانکسهای دست دوم خود را دارند ,  آنها را خریداری کرده و به مشتریانی که نیاز دارند بفروشد .
 
البته کانکس های ساخت و تولید این شرکت در اولویت خرید قرار دارند.و  کانکس های تولید شرکت های دیگر باید حتما بازدید و بررسی گردند تا قیمت گذاری گردند.کانکس سازان  کانکس های دست دوم شما را به بهترین و بالاترین قیمت خریداری میکند و با کمترین قیمت ممکن به خریداران کانکس دست دوم ارائه میدهد.بدیهی است که در صورت نیاز کانکس به تعمیرات و باز سازی کانکس دست دوم تعمیر و باز سازی شده و بعد از برطرف کردن ایرادات و معایب به خریداران کانکس فروخته میشود.شما میتوانید برای خرید ویا فروش کانکس دست دوم با ما تماس بگیرید.
 
چنانچه خریداران محترم کانکس این شرکت پس از استفاده قصد فروش هریک از کانکس های خریداری شده خود را داشته باشند کارشناسان این شرکت پس از کارشناسی کانکس خریداری شده حداکثر باکسر ۳۰% از قیمت خرید کانکس مورد نظر را خریداری می نمایند.جهت ارسال عکس های کانکس دست دوم به آدرس ایمیل شما مشتری گرامی ، لطفا با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت کانکس دست دوم

واضح است که خیلی از موارد تاصیر زیادی در تعیین قیمت کانکس دست دوم دارد به ویژه مدت کارکرد کانکس در زیر به برخی از موارد مهم اشاره ای می کنیم :

  • مدت کارکرد کانکس
  • میزان پوسیدگی شاسی و بدن اصلی کانکس تاثیر زیادی بر قیمت کانکس دست دوم دارد.
  • میزان خرابی در و پنجره ها
  • وضعیت سیم کشی و لوله کشی و نیز کارکرد آن
  • میزان از بین رفتن رنگ بدنه کانکس
  • آسیب دیدگی و خمیدگی های کانس موقع جابجایی
  • وضعیت داخلی کانکی به ویژه عایق بندی و ام دی اف و یا پی وی سی که برای نما استفاده شده
  • وضعیت سرویس بهداشتی کانکس
  • چگونگی عمل کرد لولا ها و تاسیسات کانکس
  • و بسیاری از موارد دیگر که در قیمت گذاری کانکس ارتباط زیادی دارد.

نگهداری و تعمیرات کانکس دست دوم

همانطور که می دانیم برای استفاده از هر وسیله دزدگیر لباس و هر سازه ای به مدت زمان زیاد و همچنین برای بالا بردن طول عمر آن نیاز به یک سری نگهداری ها وجود دارد در زیر برخی از مواردی که برای نگهداری کانکس دست دوم باید انجام دهیم را اشاره ای بهش می کنیم :

باید دقت داشته باشیم که همانطور که از نامش پیداست کانکس دست دوم است و مقدار زیادی از عمر خود را کرده است ولی با رعایت برخی نکات می توانیم به مدت زیادی نیز از این کانکس استفاده کنیم .

  • اولین و مهمترین کار برای نگهداری کانکس دست دوم باید انجام دهیم رنگ کاری کانکس دست دوم است .
  • روغن کاری ماهانه لولا های در و پنجره ها
  • چک کردن ماهانه و هفتگی تاسیسات کانکس دست دوم و اطمینان از سلامت آنها
  • بررسی شاسی و بدنه کانکس که هیچ نوع زنگ زدگی در آن نباشد و در صورت مشاهده سریع تمیزکاری و رنگ کاری شود .
  • شست و شوی ماهان کانکس برای رعایت بهداشت کانکس دست دوم .
  • و …
 
کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 262 تاريخ : پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 18:37

کانکس مسکونی

کانکس مسکونی

کانکس مسکونی : ساخت خانه های ویلایی با بتن و فلز در باغ ها و زیمن های زراعی برای صاحبان آنها بسیار پر هزینه است . و این اتفاق بارها برای شما پیش آمده است که بخواهید برای باغ یا زمین زراعی خودتان منزلی را طراحی کنید . بهترین راه استفاده از سازه های کانکسی می باشد . کانکس مسکونی بهترین گزینه برای استفاده در این مناطق می باشد .

 

کانکس مسکونی

 

کانکس مسکونی چیست ؟

کانکس مسکونی نوعی کانکس است که بر اساس نیاز های مشتری در ابعاد متفاوتی ساخته می شود و تمام امکانات یک خانه را به طورت کامل دارد . هر آنچه شما از یک خانه پیش ساخته یا ویلایی پیش ساخته انتظار دارید را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

موارد استفاده از کانکس مسکونی

از کانکس مسکونی در موارد زیادی استفاده می شود از جمله

۱-    استفاده به عنوان خانه باغ در باغ ها و مزارع : به جای ساخت و ساز های گران و هزینه بر می توانید از کانکس مسکونی در باغ خود استفاده کنید و در صورت لزوم می توانید موقعیت آن را نیز جابجا کنید .

۲-    استفاده از کانکس مسکونی برای اسکان مهندسی در پروژه ای پل سازی و سد سازی

۳-    استفاده از کانکس مسکونی برای سربازها در مناطق عملیاتی

۴-    استفاده از کانکس های مسکونی در شهر های شمالی

۵-    و…

طراح و نمای کانکس مسکونی

هر نوع طرح و نمایی را می توان به کانکس داد . کانکس سازان با استفاده از نرم افزارهای حرفه ای در نقشه کشی بهترین و زیباترین طرح های را برای کانکس مسکونی پیاده می کنند . داشتن طرح های جذاب و زیبا برای کانس مسکونی جلوه ای زیبا به باغ , مزارع , و شهرهای پراکنده به ویژه در شمال می دهد .

فواید استفاده از کانکس مسکونی

۱-    تهیه و ساخت سریع کانکس مسکونی با قیمتی مناسب

۲-    انعطاف پذیری در شکل و ابعاد سازه

۳-    عایق بندی صدا , گرما و سرما و داشتن طول عمر بالای ۱۰ سال

۴-    مقاوم در مقابل باران و گردو غبار

۵-    مقاوم در برابر رطوبت به دلیل استفاده از ورق ای گالوانیزه

۶-    مقاوم در برابر نور خورسید و باد بالای سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت

۷-    مقاوم در مقابل پوسیدگی ناشی از برخورد آب و هوا با درصد بالای نمک

۸-    جابجایی آسان و سریع

کانکس سازان بهترین کیفیت و طرح را برای ساخت کانکس ویلایی , کانکس مسکونی و … برای شما پیشنهاد خواهد کرد .

حمل و بارگیری کانکس مسکونی

تمام هزینه های حمل کانکس مسکونی بر عهده مشتری می باشد اما به دلیل نداشتن تجربه کافی مشتری در این زمینه گروه صنعتی کانکس سازان افراد متخصص را به یاری می فرستد و از کارگاه تا مقصد کانکس راب ه سلامت ارسال کنند .

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 243 تاريخ : پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 18:33

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی , کانکس سرویس بهداشتی دست دوم , خرید و فروش کانکس دست دوم سرویس بهداشتی , قیمت کانکس سرویس بهداشتی , انواع کانکس سرویس بهداشتی: یکی از توانایی های  گروه صنعتی کانکس سازان در طراحی و تولید انواع کانکس های سرویس بهداشتی می باشد که انواع کانکس سرویس بهداشتی ثابت و متحرک را در ابعاد مختلف , بسته به نیاز می باشد . انواع کانکس  سرویس بهداشتی تک چشمه و چند چشمه با طرح و نماهای جالب و زیبا را برای شما اجرا می کنیم .

کانکس سرویس بهداشتی , توالت پیش ساخته

کانکس سرویس بهداشتی , کانکسی است که با استفاده از فناوری های روز توسط افراد متخصص در انواع مختلف طراحی برای رفع نیاز بهداشتی افراد ساخته می شود .  استفاده از لوله کشی محکم و فنی و روکار و استفاده از شیر آلات استاندارد و درجه یک هم چنین استفاده از درب های و پنجره های دو جداره از ویژگی های  کانکس سرویس بهداشتی است .

 

کانکس سرویس بهداشتی

 

انواع کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی پرتابل
کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه
کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه
کانکس سرویس بهداشتی حمام
کانکس سرویس بهداشتی با نمای کامپوزیت
کانکس سرویس بهداشتی از جنس فایبرگلاس

نمای داخل و تجهیزاتی که در تولید کانکس سرویس بهداشتی باید رعایت شود

۱-    کف کابین و راه روی کانکس سرویس بهداشتی امروزه بیشتر از سرامیک درجه یک ساخته می شود .
۲-    از شیرآلات استاندارد در لوله کشی آب استفاده می شود .
۳-    تهویه مناسب با ید داشته باشد .
۴-    پوشش داخلی دیواره های از جنس pvc می باشد .
۵-    ورقه بدنه به دلیل جلوگیری از زنگ زدگی از گالوانیزه فرم دار استفاده می شود .
۶-    لوله کشی استاندارد روکار در کانکس سرویس بهداشتی

توجه

اگر کانکس سرویس بهداشتی به صورت چند چشمه ساخته شود دارای راهرو خواهد بود .

موارد استفاده از کانکس سرویس بهداشتی

۱-    استفاده در کارگاه های ساختمانی : در پروژه های بزرگ ساخت و ساز به دلیل زیاد بودن کارگران برای جلوگیری از بیماری و رعایت بهداشت از کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه و نیز کانکس سرویس بهداشتی حمام چند چشمه استفاده می کنند .

۲-    استفاده در پادگانهای مرزی : برخی از پایگاه های نظامی در مرزها به دلیل امینت کاها جابجا می شوند . لذا برای رفع امور نظافتی بهترین راه استفاده از کانکس های سرویس بهداشتی می باشد .

۳-    استفاده در مناطق صحرایی و جنگلهای دیدنی : برخی از اماکن طبیعی دور از شهر واقع شده اند و برای رفاه حال مسافران و همچنین ارائه خدمات به گردشگران, برای رفع نیازهای نظافتی در بخش های مختلف از کانکس سرویس بهداشتی استفاده می کنند.

۴-    استفاده از کانکس سرویس بهداشتی در پارک های مسافر

۵-    استفاده از کانکس  سرویس بهداشتی در کارخانه های بزرگ صنعتی همانند صنعت فولا

۶-    استفاده در معادن

۷-    و…

طرح و نمای کانکس سرویس بهداشتی

طرح و نمای کانکس های سرویس بهداشتی در پارکهای مسافر می تواند  جلوه ای زیبا از شهر سازی مدرن را در مشافران تداعی کند . همچنین استفاده از طرح های مناسب در تولید کانکس سرویس بهداشتی می تواند در بیشتر کارخانجات از مصارف بیش از حد انرژی نیز جلوگیری نماید.

گروه صنعتی کانکس سازان با استفاده از نرم افزارهای نقشه کشی روز دنیا بهترین طرح را برای ساخت انواع کانکس های سرویس بهداشتی پیاده می کنند .

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 274 تاريخ : پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 18:30

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی , خرید کانکس فروشگاهی , فروش کانکس فروشگاهی , قیمت کانکس فروشگاهی , کانکس فروشگاهی دست دوم , کانکس مغازه ای , قیمت کانکس معازه ای : یکی از انواع دیگر کانکسها , طراحی و ساخت کانکس فروشگاهی است . کانکس فروشگاهی در اصل کانکسی است که تمام نیاز های یک فروشگاه سایر را داشته باشد . کانکس های فروشگهای معمولا به صورتی طراحی می شوند که در صورت بازدهی پایین در موقعیت مورد نظر . قابلیت جابجایی را داشته باشد تا به مکان دیگری انتقال داده شود .

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی چیست ؟

کانکس فروشگاهی یا فروشگاه سیار , نوعی کانکس و سازه می باشد که با طرح و نمایی مختلف برای امور تجاری طراحی و ساخته می شود . به صورتی که قابلیت های یک فروشگاه را داشته باشد . از کانکس های فروشگاهی بیشتر می توان در طراحی و ساخت بازارچه های موقتی در برخی از مناطق استفاده کرد .

موارد استفاده از کانکس فروشگاهی

از کانکس فروشگاهیدر موارد زیادی می توان استفاده کرد که زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم :

۱-    استفاده به عنوان میوه و تره بار : در بیشتر مناطق به ویژه مناطق تجاری به صرفه نیست که مغازه ای با قیمت زیاد را برای فروش میوه و تره بار اجاره کنیم لذا بهترین گزینه استفاده از کانس فروشگاهی می باشد و تا در صورت کار نکردن هم به راحتی قابل جابجایی باشد .

۲-    استفاده به عنوان دکه فروش در مدارس : در بیشتر مدارس نیاز دیده می شود که دکه مغازه نیز باشد که دانش آموزان بتوانند نیاز های خود را از آن خریداری کنند . که می توان کانس فروشگاهی را برای این کار پیشنهاد داد.

۳-    استفاده به عنوان بازار موقت : در بیشتر مناطق کشور همیشه بازارچه های موقت تشکیل می شود که بعد از مدت کوتاهی به یک منطقه دیگه جابجا می شود . در این موارد نیز می توانیم از کانکس فروشگاهی استفاده کنیم .

۴-    استفاده به عنوان غرفه ای میوه و تره بار های بزرگ : در سراسر شهر شهرداری برای کنترل قیمت میوه و تره بار از بازارهای میوه و تره بار استفاده کرده است که تماما از کانکس های فروشگاهی در انواع مختلف ساخته شده اند . تا در حمل و جابجایی بازار مشکلی پیش نیاید .

۵-    استفاده به عنوان غرفه های فروشگاهی در شهرک های تازه تاسیس که بازار های بزرگ برای فروش ندارند .

۶-    استفاده در پارک ها , فصضای سبز و اماکن دیدنی که دسترسی به مغازه وجود ندارد.

امکاناتی که کانکس فروشگاهی باید داشته باشد

۱-    ویترین مناسب در طرح های مختلف شیشه ای

۲-    انواع یخچالهای فروشگاهی و صنعتی برای نگهداری مواد غذایی

۳-    قفسه های فروشگاهی برای چیدن منظم اجناس

۴-    تاسیسات مناسب برای تجهیزات فروشگاهی

۵-    داشتن کپسول آتش نشانی

۶-    داشتن سیستم تهویه مناسب برای فروشگاه که هم باید گرمایشی باشد و هم سرمایشی

۷-    طراحی داخلی فروشگاه که باید از پارتیشن  چوبی و ام دی اف استفاده می شود .

۸-    و …

طرح و نمای کانکس فروشگاهی

کانکس سازان با استفاده از نرم افزارهای روز دنیا در طراحی و نقشه کشی بهترین طرح ها را برای سازه های شما پیاده سازی می کنند . یکی از جلوه های شهری وجود  انواع کانکسهای فروشگاهی با طرح های جالب و جذاب در بیشتر نقاط می باشد . استفاده از طرح های خاص و جالب در ساخت کانکس فروشگاهی به زیبایی محیط و شهر کمک می کند و دید یک شهر سازی مدرن را تداعی می کند .

برای آشنایی با طراحی و تولید کانکس های فروشگاهی می توانید با کانکس سازان تماس بگیرید .!

حمل و جابجایی کانکس فروشگاهی

برای حمل کانکس فروشگاهی باید توجه داشته باشید که تمام هزینه های جابجایی بر عهده مشتری می باشد اما کانکس سازان امتیازی که دارد . این است که در حمل و جابجایی کانکس فروشگاهی تا مقصد  به مشتری یاری می رساند و نیروهای متخصص را برای کمک رسانی در اختیار مشتری قرار می دهد تا کانکس به صورت کاملا سالم به مقصد ارسال شود .

کانکس مغازه ای دست دوم

کانکس معازه ای دست دوم به چند نوع می باشد . می دانیم که هر وسیله ای یک طول عمر دارد و اگر بیش از آن کار کند تبدیل به وسیله دست دوم میشود . البته بعد از خرید کانکس و استفاده به مدت معلوم از آن به موقع فروش دست دوم می باشد و هر وسیله ای دیگر اما همیشه در خرید کانکس دست دوم برخی از موارد در قیمت گذاری تاثیر دارد. به هیچ وجه کانکسی که به مدت دو سه سال کار کرده است با کانکسی که دو ماه کار کرده به یک قیمت نخواهد بود.

لذا کانکس دست دوم در چند رده تقسیم بندی می شود و هر کدام قیمت خاص خود را دارد. همچنین کانکس مغازه ای دست دوم نیز همین جور است. مهمترین مزیت خرید کانکس مغازه ای دست دوم قیمت مناسب به نسبت کانکس نو می باشد.

***توجه

کانکس مغازه ای دست دوم که کانکس سازان از مشتری خریداری می کند . کاملا در کارگاه بازسازی می شود و در انبار دپو می شود با این کار همیشه در انبار کانکس سازان انواع کانکس های دست دوم موجود است به شرطی که بازسازی و قابل استفاده مجدد شده اند. و هر موقع که مشتری خواستار کانکس با قیمت پایین و دست دوم باشند . در اختیار انها قرار می دهیم .

انتخاب مشتری بر اساس سلیقه خومد بهترین خواهد بود اما مشاورین ما در کانکس سازی همیشه پیشنهاد بهتری برای شما خواهند داشت برای خرید کانکس مغازه ای دست دوم می توانید با ما ارتباط برقرار کنید . ما بهترین گزینه خرید را برای شما پیشنهاد خواهیم کرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش کانکس در کانس سازان

کانکس سازان یک سال گارانتی محصول را برای کانکس فروشگاهی دارد و به مدت یک سال نیز پشتیبانی فنی ارائه می کند .

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 265 تاريخ : پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 18:27

لینک دوستان

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :