کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو

ساخت وبلاگ

امکانات وب

فریت بار به کانادا با ارائه بهترین خدمات

فریت بار به کانادا

فریت بار به کانادا ، قیمت و هزینه ارسال بار به کانادا :  کانادا کشوری زیبا و گردشگر پذیر می باشد که هر ساله تعداد زیادی از ایرانی ها برای مسافرت و گردش به این کشور می روند . گاهی نیز برای مهاجرت این کشور را انتخاب می کنند که در این مقاله با شما در باری این کشور بحث می کنیم با ما همراه باشید.

فریت بار به کانادا

مراحل فریت بار به کانادا

آسان کارگو جهت ارسال بار به کانادا خدمات ویژه ای را انجام می دهد که شامل موارد زی می باشد :

بسته بندی بار مسافری و منزل

امر بسته بندی مهمترین فاکتورهای ارسال بار به صورت هوایی می باشد . هزینه بالایی که برای فریت بار پرداخت می کنید انتطار دارید که بار شما به صورت کاملا سالم به مقصد برسد . که برای این کار مهمترین کار رعایت اصول بسته بندی می باشد تا زمانی که بسته بندی درست و حسابی نداشته باشید احتمال آسیب دیدگی لوازم شما بیشتر خواهد شد .

بعد از تعیین زمان بسته بندی ؛ تیم پکینگ آسان کارگو به همراه تمامی لوازم و متریلا بسته بندی به محل بار اعزام می شوند و شروع به بسته بندی لوازم و بار می کنند . بعد از اتمام بسته بندی تمامی بار ها را به صورت منزم در کارتن های مخصوص و ویژه شرکت قرار می دهند . در نهایت تمامی کارتن ها را بر روی پالت فیکس می کنند و بار را یکپارچه می کنند تا هیچ نوع آسیبی به بار وارد نشود .

ارسال بار به فرودگاه و انجام کارهای صدور بارنامه

بعد از اتمام کار بسته بندی و تهیه پکینگ لیست از بار ؛ تمامی بار توسط کامیونت شرکت به فرودگاه ارسال می شود تا کارهای صدور بار نامه توسط یکی از شرکت های هواپیمایی انجام شود .کارشناس ما در فرودگاه تمامی کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی بار مسافر را جهت صدور بار نامه انجام میدهد و در نهایت بار بر روی باسکول فرودگاه وزن شده و بارنامه صادر می شود .

توجه داشته باشید :

معیار پرداخت هزینه فریت بار وزنی است که در باسکول فرودگاه مشخص می شود .

صدور بار نامه و تسویه حساب جهت ارسال بار به مقصد

بعد از اینکه بارنامه صادر شد باید مشتری اقدام به پرداخت هزینه فریت بار نماید که پیشتر اعلام شده است . در نهایت بار در هواپیما بارگیری شده و به مقصد مسافر ارسال می شود .

هزینه و قیمت هر کیلو بار هوایی به کانادا

فریت بار به هر یک از شهرهای کانادا هزینه های مختلفی دارد بطور مثال فریت بار به اتاوا پایتحت کانادا هزینه ای متفاوت و بالاتری نسبت به فریت بار به کلگری و یا مونترال دارد . لذا قبل از اینکه اقدام به هر کاری کنید بهتر است تمامی و ریز هزینه های دقیق را از کارشناسان ما در آسان کارگو بپرسید .

هزینه برای بار های با وزن های مختلف

باید دقت داشته باشید که در فریت بار هوایی انواع وزن ها از طرف شرکت های هواپیمایی همه ساله اعلام می شود و برای هر کدام نیز نرخی مصوب تعیین می شود . که شامل موارد زیر می باشند :

  • بار مینیمم که شامل بار های وزن پایین ۱۰ کیلو گرم می باشد
  • بار وزن ۴۵ کیلو گرم
  • بار وزن ۱۰۰ کیلو گرم
  • بار وزن ۳۰۰ کیلو گرم
  • بار وزن ۵۰۰ کیلو گرم و به بالا

بطبع هزینه فریت بار برای بارهای با وزن بالاتر پایین تر خواهد بود .

نکته مهم دیگر :

در هواپیمایی بار بر دو نوع تعیین وزن می شود  :

  1. وزن حجمی بار
  2. وزن اصلی بار

هر کدام از این وزن ها بیشتر شود ملاک پرداخت هزینه می باشد . بطور مثال وزن بار شما ۱۰۰ کیلو گرم است ولی وزن حجمی آن ۱۴۰ کیلو گرم در این صورت وزن ۱۴۰ کیلو گرم ملاک پرداخت هزینه است ؛ چرا که این بار در هواپیما فضا اشغال می کند. و بلعکس وزن بار شما ۲۰۰ کیلو گرم است ولی وزن حجمی ندارد و یک جعبه کوچک ات که در این صورت وزن اصلی و بالای بار ملاکک پرداخت هزینه می شود . این تعیین وزن هیچ ربطی به شرکت فریت بار ندارد و شرکت های هواپیمایی تعیین می کنند.

نکات مهم فریت بار به کانادا

در کشور کانادا شهرهای زیبا و بزرگی وجود دارد که باعث شده مهاجرت و مسافرت به این کشور زیاد باشد . مهاجرانی که برای مهاجرت این کشور را انتخاب می کنند و اقدام به اینکار می کنند بعد از انجام امورات اداری و گرفتن ویزا برای وارد شدن به ای کشور باید لوازم شخصی و اثاث منزل خود را به این کشور نیز انتقال دهند که این کار را بهتر است به شرکت هوایی ما بسپارید تا از سالم رسیدن اثاث خود مطمئن باشید .

قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا

مهاجران کشور کانادا باید توجه داشته باشند که بعد از اینکه بارشان به یکی از شهر های کانادا فریت شد حتما مدارکی مانند لیست بسته بندی و بارنامه را به مهاجر تحویل می دهند که در هنگام دریافت بار از فرودگاه لازم است به همراه داشته باشید . بعد از رسیدن بار به فرودگاه مقصد بار شما باید طی ۴۸ ساعت دریافت گردد اگر در این مدت به دریافت بار اقدام نکنید به ازای حجم و بار و مدت زمانی که کالای شما در فرودگاه انبار می شود هزینه انبارداری از شما گرفته خواهد شد . دئر صورت ممکن بلافاصله بعد از رسیدن بار به مقصد اقدام به دریافت آن کنید .

خدمات شرکت بار هوایی ما برای ارسال بار به کانادا

  • اسباب و وسایل منزل باید در خانه بصورت استاندارد و منظم بسته بندی شوند خصوصا در مورد ظروف های شکستنی باید بیشتر دقت کرد.
  • بارگیری جهت ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به کانادا : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه برای ارسال بار به کانادا: شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به کانادا را برای شما تهیه می کند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فریت بار به کانادا با مشاورین ما  در آسان کارگو تماس حاصل فرمایید .

موقعیت کشور کانادا از لحاظ جغرافیایی

همانطور که میدانید این کشور در قاره آمریکا قرار دارد وتعداد استان هایی که در این کشور می باشد ۱۰ تا می باشد . کانادا از سه قلمرو تشکیل شده است .

کشور کانادا از لحاظ جغرافیایی اینگونه است که از دو طرف با اقیانوس های اطلس و آرام متصل است و از طرف شمال به  اقیانوس منجمد شمالی وصل است این کشور تنها همسایه ای که دارد از جنوب به ایالت متحده آمریکا متصل است . پایتخت این کشور شهر آواتا می باشد که مساحت آن ۲۷۷۸ کیلومتر مربع می باشد که از نظر وسعیت چهارمین شهر کانادا می باشد . کشور کانادا حدودا دارای ۳۵ میلیون نفر جمعیت می باشد و واحد پول این کشور دلار کانادا است و کشوری بسیار گردشگر پذیر می باشد.

کانادا یکی از کشورهایی می باشد که بسیار مهاجر پذیر است .

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 655 تاريخ : دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 13:23

بهترین شرکت فریت بار
بهترین شرکت فریت بار در تهران

تهران- جهت مشاوره رایگان فریت بار مسافری و تجاری می توانید با کارشناسان «پادمیرا فریت» تماس بگیرید.

به گزارش خبرگزاری مهر، بزرگترین دغدغه مسافران به هنگام سفر به کشورهای خارجی به ویژه استرالیا , امریکا , کانادا , کشورهای اروپایی و ... که قصد اقامت بلند مدت را دارند به همراه بردن برخی از لوازم زندگی است که بیش از اندازه بار همراه مسافر است . این اضافه بار مسافری را باید توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی به مقصد مسافر ارسال شود که در اصطلاح به آن فریت بار مسافری اطلاق می شود .

اما مسئله مهمتر اینجا این است که اولا چطور  یک شرکت فریت بار معتبر پیدا کنیم ؟ دوما بهترین شرکت فریت بار کدام است و چه خصوصیاتی دارد ؟ در ادامه به برخی از فاکتورهای بهترین شرکت فریت بار اشاره ای می کنیم و در رابطه با روند فریت بار مسافری توسط شرکت پادمیرا فریت توضیحاتی ارائه می شود.

جهت مشاوره رایگان فریت بار مسافری و تجاری می توانید با کارشناسان ما در پادمیرا فریت تماس بگیرد :

ویژگی های بهترین شرکت حملو نقل بین المللی

ارائه خدمات با کیفیت بالا و رضایت مشتری می تواند در تعیین یک شرکت عالی حمل و نقل هوایی تاثیر داشته باشد . هر شرکت فریت بار یا ارسال بار به صورت هوایی دارای برخی از ویژگی هاست که نشان دهنده برتری بر سایر رقبا است . اما در کل برخی از این ویژگی ها را در این جا مطرح می کنیم که از دید مسافر بسیار با اهمیت است .

هزینه هر کیلو بار هوایی

هزینه فریت بار مهمترین عامل در انتخاب یک شرکت برای ارسال بار مسافری برای هر مسافر می باشد . بدون شک اولین سوالی که هر فرد متقاضی ارسال بار از شما خواهد پرسید این است که برای هر کیلو بار چقدر باید هزینه کند تا به مقصد ارسال شود .  که این هزینه برای انواع بارها بر اساس تعرفه شرکت های هوایمایی صادر کننده بارنامه متفاوت است و هر چه بار وزن بالایی داشته باشد هزینه شکسته می شود .

بازه معمول وزن بار بدین شکل است  :

بار با وزن پایین

بار وزن ۴۵ کیلو گرم

بار ۴۵ تا ۱۰۰ کیلو گرم

بار ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم

بار ۳۰۰ کیلوگرم به بالا

در این بازه ها هر شرکت هواپیمایی تعرفه ای دارد که با سایر شرکتها متفاوت است .

نکته مهم :

تعیین هزینه فریت هر کیلو بار هوایی بر اساس خدماتی است که هر شرکت فریت بار ارائه می کند . برای مثال : بسته بندی , حمل و نقل , انجام تشریفات فرودگاهی و گمرکی و ...  تاثیر مستقیم در تعیین هزینه دارد.

خدمات بسته بندی و هندلینگ

مورد مهم دیگر برای تعیین یک شرکت خوب فریت بار بسته بندی دقیق و اصولی بار مسافری یا تجاری است . بدون شک مهمترین فاکتور در باربری هوایی بسته بندی بار است . که از آسیب دیدگی جلوگیری می کند . در صورتی که بسته بندی دقیق و اصولی نباشد بدون شک به وسایل شما در حین حمل و نقل آسیب وارد خواهد شد .

بطور مثال برای فریت بار به کانادا شما یک سری لوازم شیشه ای آشپزخانه دارید که با هزینه زیاد هم ارسال می شود . اگر این لوازم به صورت استاندارد و با استفاده از نایلون و کاغذ ضربه گیر بسته بندی نشود . بدون شک آسیب خواهند دید .

انجام تشریفات گمرکی و فرودگاهی

ابرای انجام کار گمرکی و فرودگاهی نیاز به فرد متخصص دارید که این کار را شرکت فریت بار برای شما انجام خواهد  داد . شرکت پادمیرا راه با کارشناسان حرفه ای و با تجربه  این کار را برای شما انجام می دهد .

سرعت و دقت

سرعت و دقت در امر ارسال بار به مقاصد خارجی برای هر مسافری اهمیت زیادی دارد و مسافر دوست دارد در زمان تعیین شده بار به مقصد رسیده باشد همچنین در امر ارسال نیز دقت کافی داشته باشد . برخی از شرکتها متاسفانه  در این امر کوتاهی می کنند که موجب نارضایتی مسافران می شود . شرکت پادمیرا راه هر زمانی که مسافر بخواهد بار را تحویل بگیرد در ا زمان ارسال می کند برای این کار نیز  به مدت ۳۰ روز بار را به صورت رایگان در انبار شرکت به صورت بسته بندی شده نگهداری می کند تا در زمان تعیین شده برای مسافر ارسال شود .

توجه داشته باشید مدت زمان نگهداری ۳۰  روز است و اگر بیشتر از آن طول بکشد هزینه باربری تعیین می شود .

شرکت پادمیرا راه برای آسایش مسافران عزیز کار فریت بار به به صورت صفر تا صد انجام میدهد . از پکینگ در منزل تا تحویل در فرودگاه مقصد جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در پادمیرا راه تماس بگیرید :

ارتباط با پادمیرا فریت

آدرس دفتر مرکزی : تهران، سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی ، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱

۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸
۰۲۱۸۸۷۳۵۶۰۴
۰۲۱۸۸۷۳۵۷۰۳

ارتباط با مدیریت:        

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 571 تاريخ : دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 13:19

بهترین موسسه ثبت تغییرات

بیشتر افرادی که می خواهند اقدام به ثبت شرکت کنند اطلاعات چندانی در این امور ندارند و در اصل می توان گفت افراد مبتی و نابلدی هستند. از این رو برای اینکه اطلاعات خود را در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند بالا ببرند همیشه سعی می کنند از طریق جستجو در اینترنت و شبکه های مجازی و ... اقدام به تکمیل اطلاعات خود کنند.

 

ولی بدون شک اکثر وب سایت ها و یا شبکه های اجتماعی اطلاعات دقیق و کاملی در مورد ثبت انواع شرکت ها در ایران ارائه نمی کنند. ما قصد داریم تا یک تعریف کلی و دقیق از انواع شرکت ها و روند ثبت آن برای شما در ذهن ناب ارائه کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمای ثبت شرکت در تهران می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ثبتی ما بهرمند شوید .

شرکت های قابل ثبت در اداره کل ثبت شرکت ها

قبل از اینکه اقدام به ثبت انواع شرکت کنیم بهتر است ابتدا در خصوص اینکه کدام شرکت ها را می توانید در اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری در ایران ثبت کنید , اطلاعاتی داشته باشید . در زیر لیست شرکت های قابل ثبت در ایران را اورده ایم :

شرکت های تجاری در ایران به هفت قسم تقسیم می شوند (طبق ماده ۲۰ قانون تجارت):

  • شرکت سهامی خاص
  • شرکت مسئولیت محدود
  • شرکت تضامنی
  • شرکت مختلط غیر سهامی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت نسبی
  • شرکت تعاونی تولید و مصرف

بعد از ثبت شرکت در اداره کل ثبت شرکتها کار ثبتی شما به صورت کامل به اتمام نمی رسد و همه ساله برخی از کارهای ثبتی برای شرکت به صورت روتین باید انجام شود . شما در طول فعالیت شرکت یک سری تغییراتی را می خواهید انجام دهید که نیاز به این دارید تا این تغییرات را در اداره کل ثبت شرکت ها ثبت کنید . بطور مثال: تغییر نام شرکت , تغییر موضوع شرکت , تغییر آدرس شرکت , افزایش سرمایه , ورود و خروج شرکا و ... برای این کار نیاز به فردی متخصص در امور ثبتی نیاز دارید تا به سرعت و دقت بالا  ثبت تغییرات شرکت شما انجام دهد .

در بین تمامی شرکت های بالا که گفته شد شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص بیشترین درخواست ثبت در اداره کل ثبت شرکت های ایران را دارد . در ادامه تعرفی کلی از این دو شرکت ارائه می کنیم:

شرکت سهامی خاص

بر اساس قانون تجارت اصلاحی ماده 4 بند ب شرکت سهامی خاص به صورت زیر تعریف می شود :  شرکت هایی که در زمان تاسیس تمام سرمایه آنها به وسیله موسسین  تامین می شود  را شرکت سهامی خاص می نامند. یه به زبانی ساده تر می توانیم توضیح دهیم که شرکت سهامی خاص شرکتی است با موضوع بازرگانی (مگر در موضوع آن موضوع به غیر از بازرگانی قید شود ) که تمام سرمایه آن را موسسین نامین می کنند.

سرمایه ای که موسسین در ثبت شرکت سهامی خاص تامین می کنند به سهام تقسیم می شود و مسئولیت صاحبان سهام محدود به میزان سهام آنها در شرکت می باشد.  در ثبت شرکت سهامی خاص تعداد سهامداران از 3 نفر نباید کمتر باشد . و عنوان شرکت سهامی خاص باید قبل از نام شرکت و یا بعد از آن بدون فاصله ی صورت خوانا قید شود .

مشاوره ثبت شرکت سهامی خاص

برای انجام ثبت شرکت سهامی خاص نیاز به فردی دارید تا تجربه و نخصص کافی در این مورد داشته باشد. تا بتواند بدون ایراد و با سرعت و دقت بالا کارهای ثبتی شما را انجام دهد . برای این کار موسسه حقوقی و ثبتی ذهن ناب مشاورین با تجربه ای را دارد که به صورت رایگان برای شما ارائه مشاوره ثبتی رایگان می هند. می توانید با ما تماس بگیرد تا از این فرصت استفاده کنید و اطلاعات خودتان را در زمینه ثبت شرکت ها بالا ببرید.

موسسه حقوقی2

شرکت با مسئولیت محدود

بر اساس ماده 94 قانون تجارت شرکت با مسئولیت محدود به صورت زیر تعریف می شود: شرکتی مسئولیت محدود بین دو یا چند نفر جهت انجام امور تجاری تشکیل می شود و هر یک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است .

یا به زبان ساده تر شرکت با مسئولیت محدود ، شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای انجام امور تجاری تشکیل شده و هر یک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد ؛ فقط به میزان سرمایه‌ خود مسئول قروض و تعهدات شرکت است. در نام شرکت باید عبارت <با مسئولیت محدود> ‌قبل و یا بعد از نام شرکت قید شود. در شرکت های مسئولیت محدود باید کلیه سرمایه تقویم شود و به مدیر عامل تحویل داده شود و مدیر عامل اقرار به دریافت آن مبلغ کند.

هزینه ثبت شرکت ها

جهت کسب اطلاع از هزینه ثبت انواع شرکت و یا انجام ثبت تغییرات شرکت با کارشناسان ما در موسسه حقوقی ذهن ناب تماس بگیرد:

09122938218

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 568 تاريخ : دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 13:16

ارسال بار مسافری به کانادا با هواپیما

امروزه خیلی از کشورهای اروپایی ، آمریکایی به ویژه کانادا در حال جذب نیروی تحصیل کرده به کشور می‌باشند از این رو تحصیلات خوبی را برای نیروی کار خوب به ویژه قشر تحصیلکرده ارائه می‌کنند. هر چند مسافران زیادی از تمام اقشار جامعه ایران به این کشور پهناور سفر می‌کنند ولی بیشتر قشر تحصیلکرده تمایل به مسافرت به این کشور را دارند. کشور کانادا کشوری با ۱۰ استان می‌باشد و در شمال ایالات متحده امریکا در قاره آمریکای شمالی واقع شده است پایتخت این کشور آتاوا می باشد.

از شهرهای معروف و ایرانی نیشین این کشور می توان به تورنتو ، مونترال و ونکوور نام برد . ایرانیان زیادی موقیم این کشور هستند لذا همه سال تعداد مسافرین از ایران به کانادا زیاد می باشد . یکی از مسائل مهم برای مسافران که قصد سفر به کانادا را دارند ، نحوه ارسال بار به کانادا  یا در اصطلاح فریت بار به کانادا می‌باشد.

توجه داشته باشید که هر مسافر به اندازه مشخصی می‌تواند بار همراه خود ببرد لذا مسافرانی که قصد دارند خیلی از لوازم شخصی ، اثاثیه منزل ، و… را نیز به کانادا فریت بار نمایند باید از یک شرکت معتبر در زمینه ارسال بار و فریت بار کمک بگیرند . شرکت فریت بار پادمیرا راه ارائه دهنده خدمات فریت بار به کانادا   و نیز ارسال بار به تمام نقاط دنیا با بهترین کیفیت آماده ارائه خدمت به مسافران محترم می باشد. ما بهترین مشاوره را در زمینه نحوه ارسال بار به شما ارائه خواهیم کرد.

بیش از  سال تجربه کارشناس فریت بار پادمیرا راه کمک بزرگی برای شما  در ارسال بار مسافری به کانادا خواهد بود. در زیر به برخی از نقاط ضروری و نیز برخی از خدمات پادمیرا راه را برای ارسال بار شما به کانادا شرح می‌دهیم.

رعایت برخی نکات مهم در ارسال بار به کانادا

همان طور که گفتیم بیشتر مسافران دوست دارند در سفر به کانادا بیشتر لوازم خود اعم ازلوازم شخصی مانند (کیف ، کفش ، البسه و …) یا لوازم منزل مانند  )مبلمان ، پیانو ، ظروف شکستنی ، چینی و …) را نیز با خود به مقصد خود یعنی کانادار ارسال کند. لذا برای اینکار می توانید با شرکت فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید تا تمام مراحل ارسال بار از ایران به هر یک از شهرهای کانادا را برای شما شرح داده و ارائه خدمات نماید.

یک مورد از قوانین حمل بار به کانادا در ارسال بار و اثاثیه منزل یا هر وسیله دیگر این است که مسافر در اولین بار ورود به کانادا اعلام بار به گمرک کانادا و پر کردن فرم دیکلریشن (فرم خاصی برای بار شما) این فرم برای ارسال بار به کانادا باید پر شود . لذا مهاجران یا مسافران می توانند به مدت ۴ سال این اسباب و اثاثیه را بدون پرداخت عوارض بین ایران و کانادا فریت بار کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید بار مشاوره و کارشناس فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید.

یک مورد دیگر در رابطه با ارسال بار به کانادا این است که مسافرین باید توجه داشته باشند که وقتی باری را به یکی از شهرهای کانادا ارسال می کنند . قبلا به شما یک پکینگ لیست و بارنامه ای صادر شده که باید نزد خود تا پایان مراحل ارسال بار نگهداری نمایید. بار شما به مدت ۴۸ ساعت در انباری فرودگاه به ضورت رایگان نگهداری می شود که شما یا گرنده بار باید در این زمان اقدام به ترخیص بار نمایید . اگر در این زمان برای دریافت بار اقدام نکنید . بر اساس وزن و حجم بار برای نگهداری آن هزینه ازتون دریافت خواهد شد.

خدمات مهم پادمیرا راه در ارسال بار به کانادا

بسته بندی بار برای ارسال به کانادا

بیشتر مسافران نگران این هستند که باری را که به شرکت فریت بار داده می شود برای ارسال آیا صحیح و سالم به مقصد خواهد رسید ، مشکلی پیش نخواهد امد و ….  باید توجه داشته باشید که شرکت ارسال بار و فریت بار پادمیرا راه با رعایت تمام استانداردهای بسته بندی بار ، و در نهایت پالت بندی بار ، شما را از نگرانی در می آورد. کیفیت بسته بندی بار توسط پادمیرا راه نقطه قوت این شرکت در ارسال بار به تمام نقاط دنیا با اشتفاده از هواپیما می باشد.

سایر خدمات پادمیرا راه برای ارسال بار به کانادا

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل با استانداردها و قوانین هواپیمایی
  2. بارگیری لوازم و حمل آن به فرودگاه
  3. انجام تمام تشریفات گمرکی
  4. پالت بندی بار در صورت نیاز
  5. دریافت بار نامه برای ارسال بار به کانادا
کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 622 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1398 ساعت: 14:34

ارسال بار مسافری به کانادا

رپرتاژآگهی – امروزه خیلی از کشورهای اروپایی ، آمریکایی به ویژه کانادا در حال جذب نیروی تحصیل کرده به کشور می باشند از این رو تحصیلات خوبی را برای نیروی کار خوب به ویژه قشر تحصیلکرده ارائه می کنند . هر چند مسافران زیادی از تمام اقشار جامعه ایران به این کشور پهناور سفر می کنند ولی بیشتر قشر تحصیلکرده تمایل به مسافرت به این کشور را دارند . کشور کانادا کشوری با ۱۰ استان می باشد و در شمال ایالات متحده امریکا در قاره آمریکای شمالی واقع شده است پایتخت این کشور آتاوا می باشد.

از شهر های معروف و ایرانی نیشین این کشور می توان به تورنتو ، مونترال و ونکوور نام برد . ایرانیان زیادی موقیم این کشور هستند لذا همه سال تعداد مسافرین از ایران به کانادا زیاد می باشد . یکی از مسائل مهم برای مسافران که قصد سفر به کانادا را دارند ، نحوه ارسال بار به کانادا  یا در اصطلاح فریت بار به کانادا می باشد.

توجه داشته باشید که هر مسافر به اندازه مشخصی می تواند بار همراه خود ببرد لذا مسافرانی که قصد دارند خیلی از لوازم شخصی ، اثاثیه منزل ، و… را نیز به کانادا فریت بار نمایند باید از یک شرکت معتبر در زمینه ارسال بار و فریت بار کمک بگیرند . شرکت فریت بار پادمیرا راه ارائه دهنده خدمات فریت بار به کانادا   و نیز ارسال بار به تمام نقاط دنیا با بهترین کیفیت آماده ارائه خدمت به مسافران محترم می باشد. ما بهترین مشاوره را در زمینه نحوه ارسال بار به شما ارائه خواهیم کرد .

بیش از  سال تجربه کارشناس فریت بار پادمیرا راه کمک بزرگی برای شما  در ارسال بار مسافری به کانادا خواهد بود. در زیر به برخی از نقاط ضروری و نیز برخی از خدمات پادمیرا راه را برای ارسال بار شما به کانادا شرح می دهیم .

رعایت برخی نکات مهم در ارسال بار به کانادا

همان طور که گفتیم بیشتر مسافران دوست دارند در سفر به کانادا بیشتر لوازم خود اعم ازلوازم شخصی مانند (کیف ، کفش ، البسه و …) یا لوازم منزل مانند  )مبلمان ، پیانو ، ظروف شکستنی ، چینی و …) را نیز با خود به مقصد خود یعنی کانادار ارسال کند. لذا برای اینکار می توانید با شرکت فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید تا تمام مراحل ارسال بار از ایران به هر یک از شهرهای کانادا را برای شما شرح داده و ارائه خدمات نماید .

یک مورد از قوانین حمل بار به کانادا در ارسال بار و اثاثیه منزل یا هر وسیله دیگر این است که مسافر در اولین بار ورود به کانادا اعلام بار به گمرک کانادا و پر کردن فرم دیکلریشن (فرم خاصی برای بار شما) این فرم برای ارسال بار به کانادا باید پر شود . لذا مهاجران یا مسافران می توانند به مدت ۴ سال این اسباب و اثاثیه را بدون پرداخت عوارض بین ایران و کانادا فریت بار کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید بار مشاوره و کارشناس فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید .

یک مورد دیگر در رابطه با ارسال بار به کانادا این است که مسافرین باید توجه داشته باشند که وقتی باری را به یکی از شهرهای کانادا ارسال می کنند . قبلا به شما یک پکینگ لیست و بارنامه ای صادر شده که باید نزد خود تا پایان مراحل ارسال بار نگهداری نمایید. بار شما به مدت ۴۸ ساعت در انباری فرودگاه به ضورت رایگان نگهداری می شود که شما یا گرنده بار باید در این زمان اقدام به ترخیص بار نمایید . اگر در این زمان برای دریافت بار اقدام نکنید . بر اساس وزن و حجم بار برای نگهداری آن هزینه ازتون دریافت خواهد شد .

خدمات مهم پادمیرا راه در ارسال بار به کانادا

بسته بندی بار برای ارسال به کانادا

بیشتر مسافران نگران این هستند که باری را که به شرکت فریت بار داده می شود برای ارسال آیا صحیح و سالم به مقصد خواهد رسید ، مشکلی پیش نخواهد امد و ….  باید توجه داشته باشید که شرکت ارسال بار و فریت بار پادمیرا راه با رعایت تمام استانداردهای بسته بندی بار ، و در نهایت پالت بندی بار ، شما را از نگرانی در می آورد. کیفیت بسته بندی بار توسط پادمیرا راه نقطه قوت این شرکت در ارسال بار به تمام نقاط دنیا با اشتفاده از هواپیما می باشد.

سایر خدمات پادمیرا راه برای ارسال بار به کانادا

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل با استانداردها و قوانین هواپیمایی
  2. بارگیری لوازم و حمل آن به فرودگاه
  3. انجام تمام تشریفات گمرکی
  4. پالت بندی بار در صورت نیاز
  5. دریافت بار نامه برای ارسال بار به کانادا
کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 642 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1398 ساعت: 14:26

روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی

روش های ارسال بار

شرکت هایی که در عرضه ی حمل و نقل فعالیت می کنند با نام های مختلف چون خدمات حمل بار هوایی , خدمات بار زمینی , خدمات حمل بار دریایی فعالیت می کنند

روش های ارسال بار

حمل و نقل کالا و خدمات در کشورهای مختلف جهان به سه طریق انجام می گیرد که عبارت است از هوایی , دریایی , زمینی که در این راستا و برای انجام امور حمل و نقل شرکت های مختلفی تاسیس شده اند که در زمینه ی حمل و نقل فعالیت دارند . هر کدام از این شرکت ها در زمینه های گوناگون مشغول به فعالیت هستند . می توان یکی از مهمترین علت های تاسیس این شرکت ها را کم کردن تردد افراد و مسافرین در فرودگاه ها ذکر کرد که می تواند در شهرهای بزرگ جلوی تردد را گرفت و مهمتر این که آلودگی در شهرها مخصوصا شهرهای بزرگ را کاهش داد . شرکت هایی که در عرضه ی حمل و نقل فعالیت می کنند با نام های مختلف چون خدمات حمل بار هوایی , خدمات بار زمینی , خدمات حمل بار دریایی فعالیت می کنند . در زیر به چند نکته از وظایفی که این نوع از شرکت ها دارند اشاره می کنیم .

حمل و نقل بارهوایی , خدمات بار هوایی

قبل از به وجود آمدن هواپیما برای حمل و نقل بارهای هوایی و کشتی ها برای حمل  بار دریایی همه ی این کارها یعنی حمل بار از راه زمینی که بیشتر از راه خط راه آهن انجام می شده است . با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن هواپیماها بیشترین خدمات حمل بار امروزه توسط هواپیما ( فریت بار ) انجام می گیرد . و مهمتر از همه این که حمل بار با هواپیما ایمن تر است و در وقت و هزینه نیز صرفه جویی می شود زیرا بار مورد نظر زودتر و سالم تر به مقصد می رسد . اگر هر فردی بخواهد خود بار خود را به فرودگاه ببرد وتحویل دهد مسلم است که تردد در خیابان ها مخصوصا در شهرهای بزرگ افزایش پیدا می کند که مشکلاتی را با خود به وجود می آورد بنابراین در این راستا شرکت هایی تاسیس شده اند که خدمات ارسال بار هوایی مشتریان را به فرودگاه می برند و تمامی امور مربوط به حمل و فرودگاه را انجام می دهند و بار را به مقصد مورد نظر مشتری ارسال می کنند .

برای ارسال بار به دیگر کشورها باید مراحی را طی کرد که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت خدمات بار هوایی پادمیرا راه مراجعه فرمایید .

بار زمینی , خدمات بار زمینی , ارسال بار با راه آهن و تریلر

از وقتی تجارت در جهان آغاز شد خدمات بار زمینی نیز به وجود آمد و همچنان به اره خود ادامه می دهد اما پیشرفته تر و بهتر از قبل . که ارسال خدمات بار زمینی هم از طریق تریلرهای ترانزیتی و هم از راه آهن انجام می گیرد . بهتر است برای ارسال بار به دیگر کشورها از خدمات هوایی استفاده شود زیرا هم به صرفه تر و هم امن تر می باشد . از این نوع از خدمات بیشتر در ارسال بار از شهری به شهر دیگر و یا کشورهای همجوار استفاده می شود .

خدمات بار دریایی

خدمات دریایی بعد از خدمات زمینی و قبل از خدمات هوایی انجام می گرفت که هم اکنون نیز در ارسال بار از این روش استفاده می شود . می توان از بین راه های ارسال بار خدمات دریایی را به صرفه ترین نوع خدمات معرفی کرد ولی باز ارسال بار هوایی به دلیل سرعت بالا و امنیت کامل برترین روش حمل بار می توان معرفی کرد .

نکته ی مهم این که هر سه روش ارسال بار امروزه کاربرد دارند و هیچ یک نمی تواند جایگزین دیگری شود و در این بین هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند .

مزایای حمل بار هوایی

فریت بار هوایی مزایایی دارد که در ادامه به معرفی برخی از آن ها پرداخته شده است...

سرعت بالا در ارسال بار
انتقال آسان بار از کشوری به کشور دیگر
ایمنی بالا
حمل کالاهای مختلف در اندازه های گوناگون از طریق حمل هوایی

شرکت پادمیرا راه با ارائه بهترین خدمات ارسال بار به تمام نقاط جهان ؛ آماده خدمت رسانی به مسافرین عزیز می باشد. برای مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید . و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید .

۰۲۱-۸۸۷۳۵۲۸۳   ____  ۰۲۱-۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 614 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1398 ساعت: 14:22

حمل و نقل هوایی به استرالیا

 

یکی از کوچکترین قاره جهان استرالیا می باشد با وجود این تعریف برای استرالیا که کوچکترین قاره جهان است اما یکی از پیشرفتع ترین کشورهای توسعه یافته در دنیا می باشد .

در سال ۱۹۰۱ استرالیا به یک کشور مستقل تبدیل شد که استقلال خود را از کشور بریتانیا گرفت . ششمین کشور پهناور جهان را استرالیا به خود اختصاص داده است که به دلیل دارا بودن به صحراهای بزرگ و پهناور و به علاوه در این کشور له دلیل آب و هوای آن کانگروهای زیادی زندگی می کنند که به سرزمین کانگوروها مشهور است .

به دلیل پیشرفت استرالیا از هر لحاظ این کشور به یک کشور مهاجر پذیر تبدیل شده است و دولت استرالیا نیز برای مهاجران به این کشور تسهیلات و امکانات زیادی را فراهم آورده است .

از نمونه از این امکانات می توان به موارد ذیل اشاره کرد : موقیعت های شغلی فراوان همانند مراکز صنعتی و پزشکی , امکان تجارت بین المللی , امکان همکاری های رفاهی و تحصیلاتی و …. می توان نام برد .

کشور استرالیا با تمام امکاناتی که برای مهاجرت دارد برای افراد تحصیل کرده مکان مناسبی به برای ادامه ی تحصیل می باشده که از طریق کشور استرالیا از دانشگاه های بزرگ و معتبرانگلیس مدرک تحصیلی دریافت کنند و ادامه تحصیل بدهند . بسیاری از افراد تحصیل کرده کشورمان برای ادامه ی تحصیل به کشور استرالیا مهاجرت می کنند .

برای مسافرت یا ادامه ی تحصیل به استرالیا هر مسافر می تواند در اندازه و مقدار مشخص شده با قانون هوایی بار با خود ببرد . در بین این مسافران یا مهاجرت کنندگان برا ادامه ی تحصیل یا برای زندگی افردی هستند که دوست دارند لوازم شخصی خود را نیز با خود ببرند که در این صورت شرکت هوایی فریت بار بار مسافران را برای ارسال به استرالیا این خدمات مهم را انجام می دهند .

فریت بار به استرالیا با بهترین خدمات

فریت بار به استرالیا برای برای مسافرین محترم در شرکت فریت بار پادمیرا راه برای ارسال بهترین خدمات را برای مشتریان انجام خواهد داد . کسلنی که قصد سفر به استرالیا را دارند باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که برای فریت بار ( ارسال بار به استرالیا ) باید حدود ده روز قبل از پرواز خودشان به استرالیا بار های خود را برای ارسال به شرکت فریت بار پادمیرا راه تحویل دهند تا در استرالیا نیز به موقع بار خود را تحویل بگیرند . در قسمت پایین خدماتی که شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به استرالیا انجام می دهند را توضیح می دهیم :

خدمات ارسال بار , فریت بار به استرالیا

  • بسته بندی لوازم شخصی و یا اثاثیه منزل ( مبلمان , گیتار , پیانو , کیف , چینی , اثاثیه و لوازم شکستنی و …. ) با قوانین و استاندارد های هوایی
  • بار گیری بسته های آماده برای انتقال به فرودگاه
  • انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در مواردی برخی از مسافران می خواهند که امور گمرکی خودشان را انجام دهند که در این صورت کارشناس فریت بار پادمیرا راه را همراهی می کنند .
  • پالت بندی بار متخصان بسته بندی فریت بار پادمیرا راه در صورت صلاح دید و شکننده بودن بار برای اینکه به بار آسیبی نرسد آن را پالت بندی می کنند تا هیچ گونه آسیب به بار مسافران محترم نرسد .
  • دریافت بار نامه برای ارسال بار به استرالیا ( فریت بار به استرالیا )

هزینه ارسال بار به استرالیا , گمرک استرالیا

بیشترین شهرهایی که از کشورمون ایران برای آنجا بار ارسال می شود , ارسال به سیدنی , ارسال به ملبورن , ارسال بار به آدلاید , بریزبین و پرت می باشد . برای ارسال بار به هر یک از شهر های ذکر شده هزینه ی ارسال ( هزینه فریت بار ) متفاوت می باشد که مسافران عزیز باید به این نکته نیز توجه کنند برای اطلاع بیشتر در این باره می توانید با مشاورین پادمیرا راه تماس بگیرید . از این جهت هزینه ارسال برای شهرهای استرالیا متفاوت است که دور و نزدیکی و مسافت هر شهر را در نظر می گیرند . در میان این شهرها دو شهر سیدنی و ملبورن تقریبا هزینه ای یکسان دارند .

فریت بار به استرالیا و نظارت گمرک استرالیا به بار مسافری

برای فریت بار به استرالیا و یا هر کشوری دیگر باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که بار نباید هیچ گونه آلودگی داشته باشد . مواردی مانند :

باری که با بسته دبندی چرمی است باید سم زدایی بشود . گمرک استرالیا برای در امان بودن از ورود هرگونه آلودیگی تدابیری اندیشیده است که برای این کار مکانی به عنوان قرنطینه در نظر گرفته است که در صورت مشاهده هر نوع بار مشکوک به آلودگی آنها را در آنجا برای بررسی می فرستند .

باید به این نکته نیز توجه کنیم که گمرک استرالیا بسته بندی های که با کارتن مخصوص فریت بار ( ارسال بار ) انجام شده است را به هیچ وجه هیچ گونه ایرادی نمی گیرند بنابرین مسافران محترم برای ارسال بار به استرالیا در ارسال بار و روش بسته بندی آن باید دقت زیادی شود .

در ارسال بار هوایی بارهایی که مربوط به لوازم شخصی و لوازم منزل باشند مانند : ظروف شکستنی , البسه , ظروف و لوازم آشپزخانه , کیف و کفش , و …. نیاز به پرداخت مالیات نمی باشند و از مالیات معاف هستند و فقط هزینه حمل بار داخل فرودگاه دریافت میشود .

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 635 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1398 ساعت: 14:19

ارسال بار هوایی به استرالیا

ارسال بار مسافری به استرالیا

استرالیا در واقع کوچکترین قاره جهان می باشد و از هر نظر یکی از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته دنیا می باشد. استرالیا در سال ۱۹۰۱ استقلال خود را از بریتانیا گرفت . استرالیا ششمین کشور پهناور دنیاست به دلیل داشتن صحرا های زیبا و بزرگ و همچنین بزرگترین مجیط زندگی کانگور این کشور لقب سرزمین کانگروها را دارد. این کشور کشوری بسیار مهاجر پذیر است و لذا برای مهاجرت به این کشو دولت آن نیز تسهیلات و امکانات زیادی را فراهم می کند . از جمله می توان به موارد : موقعیت های شغلی فراوان همانند مراکز صنعتی و پزشکی ، امکان تجارت بین المللی ، امکان همکاری های رفاهی و تحصیلاتی و …اشاره کرد.

با تمام امکاناتی که استرالیا برای مهاجرت در نظر دارد . مکان مناسبی برای افراد تحصیل کرده به حساب می آید که از طریق استرالیا با دانشگاه های بزرگ و معتبر انگلیس مدارک تحصیلی دریافت کنند و ادامه تجصیل دهند. لذا بسیاری از تحصیل کرده های کشورمون برای ادامه تخصیلات عالیه به این کشور مهاجرت می کنند .

در مسافرت به استرالیا هر مسافری می تواند در اندازه و مقدار مشخصی بار با خودش ببرد . ولی برخی از مسافران می خواهند لوازم شخصی خود را نیز با خود به استرالیا حمل بار کنند . لذا برای این کار می توانند از ارسال بار به استرالیا به صورت هوایی که همان فریت بار نامیده می شود استفاده نمایید .

فریت بار به استرالیا با بهترین خدمات

فریت بار به استرالیا برای مسافرین محترم در شرکت فریت بار پادمیرا راه با ارئه بهترین خدمات انجام خواهد شد . مسافرین باید به این نکته توجه داشته باشند که مشافری که قصد  فریت بار به استرالیا (ارسال بار به استرالیا)   را دارد . باید حدود ده روز قبل از پرواز خودشان به استرالیا اقدام به ارسال بار نماییند تا بار نیز به موثع در استرالیا تحویل داده شود . در زیر خدماتی که شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به استرالیا انجام می دهد را تشریخ می کنیم :

خدمات ارسال بار ، فریت بار به استرالیا

  • بسته بندی لوازم شخصی و یا اثاثیه منزل (مبلمان ، گیتار ، پیانو ، کیف ، چینی ، اثاثیه و لوازم شکستنی و. ..) با استاندارهای بسته بندی و قوانین حمل و نقل بار هوایی
  • بار گیری بسته های آماده برای انتقال به فرودگاه
  • انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : برخی از مسافران لازم می دانند که خودشان اقدام به انجام برخی از امور گمرکی کنند . که در این صورت کارشناس فریت بار پادمیرا راه را همراهی می کنند.
  • پالت بندی بار در صورت نیاز ک پالت بندی برای این انجام می شود که بار شما هیچ گونه آسیب دیدگی در طی مسیر نداشته باشد.
  • دریافت بار نامه برای ارسال بار به استرالیا (فریت بار به استرالیا)

هزینه ارسال بار به استرالیا ، گمرک استرالیا

هزینه ارسال بار به استرالیا (فریت بار به شهر های استرالیا)

برخی از شهرهای مهم که بیشتر ایرانیان عزیز به آنجا بار ارسال می کنند ، ارسال بار به سیدنی  ، ارسال بار به ملبورن ، ارسال بار به آدلاید  ، بریزبین و پرت می باشد .

مسافران عزیز باید دقت داشته باشند که برای ارسال بار به هر یک از شهرهای مذکور هزینه ارسال بار (هزینه فریت بار) متفاوت می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با مشاورین ما در پادمیرا راه تماس بگیرید . تفاوت هزینه ارسال بار به شهرهای استرالیا به دلیل دور بودن مساف از هم می باشند . که در این بین دو شهر سیدنی و ملبورن تقریبا هزینه ای یکسان دارند .

فریت بار به استرالیا و نظارت گمرک استرالیا به بار

نکته مهمی که در ارسال بار به استرالیا یا هر کشور دیگر باید رعیات شود این می باشد که بار نباید هیچ نوع آلودگی داشته باشد . مواردی مانند :

بسته بندی چرمی بار که باید سم زدایی شود . که گمرک استرالیا برای این کار تدابیر اساسی اندیشیده است  و برای این کار مکانی به عنوان قرنطینه دارند . که هر نوع بر مشکوک به آلودگی را به آنجا برای بررسی می فرستند.

توجه داشته باشید که گمرک استرالیا برای بسته بندی که با کارتن های مخصوص فریت بار (ارسال بار) انجام شده است ایرادی نمی گیرد .لذا مسافران مهترم در ارسال بار به استرالیا باید به شیوه بسته بندی دقت زیادی داشته باشند.

بار هایی که مربوط به لوازم منزل ، و شخصی می باشند مانند : ظروف شکستنی ، البسه ، ظروف و لوازم آشپز خانه ، کیف و کفش و …معاف از مالیات می باشند و فقط هزینه حمل بار داخل فرودگاه دریافت می شود .

 

تماس با کارشناس فریت بار به استرالیا

شرکت پادمیرا راه با ارائه بهترین خدمات ارسال بار به استرالیا (فریت بار به استرالیا) آماده خدمت رسانی به مسافرین عزیز به استرالیا می باشد. برای مشاوره رایگان جهت ارسال بار به استرالیا می توانید با کارشناس فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید . و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید .

۰۲۱-۸۸۷۳۵۲۸۳   ____  ۰۲۱-۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

تخصص ما ارسال بار به استرالیا ، ارسال بار به سیدنی و سایر شهرهای استرالیا می باشد

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 626 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1398 ساعت: 14:14

ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب

به موجب ماده ی ۲۰۰ قانون تجارت ثبت تغییرات ذیل در شرکت ها الزامی است:

  • تغییر اساسنامه
  •  تمدید مدت شرکت،زاید بر مدت مقرر
  •  انحلال شرکت،حتی در مواردی که انحلال به واسطه ی انقضای مدت شرکت صورت گیرد.
  • تعیین کیفیت تفریغ حساب یا تبدیل شرکا یا خروج بعضی از آن ها از شرکت.
  • تغییر اسم شرکت
  •  و در هر تقسیم راجع به مورد معین ماده ی ۵۸ قانون تجارت در ماده ی ۵۸ قانون تجارت در ماده ی نهم نظامنامه ی قانون تجارت،علاوه بر موارد بالا،تغییر مدیر یا مدیران شرکت هم افزوده شده است.

ثبت تغییرات در  شرکت

برای هر شرکتی قبل و بعد از ثبت ممکن است در مسیر انجام فعالیت تغییراتی پیش بیاید . مانند : کاهش و افزایش سرمایه , تغییر نام شرکت ؛ تغییر موضوع شرکت , تغییر محل و آدرس شرکت , تغییر شرکا و یا ورود و خروج عضو  , تغییر حق امضا و سمت اعضای هیئت مدیره، تغییر بازرسین و در برخی از موارد نیز منجر به انحلال شرکت می شود . برای هر نوع تغییری در شرکت همه تصمیمات باید مراحل قانونی خود را طی کند و در نهایت به اطلاع اداره ثبت شرکت ها برسد .

برای ثبت تغییرات شرکت در ابتدا باید جلسات مجمع عمومی عادی و فوق العاده و همچنین مجمع هیئت مدیره باید تشکلی شود تا در خصوص تغییراتی که قرار بر اعمال آنها می باشد تصمیم گیری شود و در نهایت صورت جلسه ای رسمی و قانونی به امضاء تمام شرکا باید برسد . برای این کار بهترین کار برخوداری از راهنمای کارسناسان ما در موسسه ثبتی ذهن ناب می باشد . برای ارتباط با موسسه ذهن ناب جهت تغییرات شرکت خود می توانید با شماره های تماس زیر ارتباط برقرار کنید :

09122938218  –  02188564596

در اسرع وقت روند ثبت تغییرات شرکت شما را انجام خواهیم داد  .

شرکت ها می توانند بعد از انجام ثبت هر تغییراتی را  که مربوط به شرکت می باشد را  تغییراتی را اعمال کنند . منظور از تغییرات و تصمیمات شرکت ها،کلیه تغییرات و تصمیمات شرکت است که طی مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده یا در جلسات هیأت مدیره بنا به ضرورت هایی صورت می گیرد.

ثبت تغییرات شرکت ها مستلزم تنظیم و ارایه صورتجلسه متناسب با موضوع تغییرات و ارایه آن به مرجع ثبتی است. اداره ی کل شرکتها در صورت صحت صورتجلسه و رعایت کردن کلیه اصول و قواعد قانونی آن و مطابقت موارد آن با پرونده ی اصلی، آگهی تغییرات ثبتی را صادر نموده که در روزنامه رسمی و محلی اطلاع رسانی شود.در ذیل ضمن پرداختن به نحوه ی اعمال تغییرات در شرکت،به مراحل ثبت تغییرات شرکت می پردازیم.

ثبت شرکت و تغییرات آن در موسسه ذهن ناب

موسسه ثبتی حقوقی ذهن ناب همشهری با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه مشتریان , توسط آقای کامیار کبریتی و جمعی از متخصصان در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه , با بیش از ۷ سال سابقه فعالیت حرفه ای , آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت (  ثبت شرکت با مسئولیت محدود , سهامی خاص , سهامی عام , تضامنی , موسسات غیر تجاری , نسبی , تعاونی , شرکت های هلدینگ و … ) , انجام امور حقوقی توسط وکیل با سابقه , ثبت صورتجلسات شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی , ثبت برند و علائم تجاری و همچنین ارزیابی و خرید و فروش برند و علامت تجاری , اخذ کارت بازرگانی , ثبت شرکت در مناطق آزاد , اخذ جواز کسب , اخذ جواز تاسیس , ثبت اختراع و ایده های فکری , اخذ کد اقتصادی و ….. هم را دارد.  در دنیای پویا و حرفه ای امروزه , زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی و به طور کل هر شخص حقیقی و حقوقی است و گروه ثبتی ذهن ناب همشهری با علم به این واقعیت , تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شما مشتریان و کاربران گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد. در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران , وکلا , صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان , اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود.

انواع صورتجلسات تغییرات

در شرکت ها و موسسات غیر تجاری صورتجلسات به طور کلی به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • صورتجلسه مجمع عمومی موسسین
  • صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده
  • صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده
  • مجمع عمومی عادی سالیانه
  • صورتجلسه هیات مدیره
  • مجمع عمومی عادی
  • مجمع عمومی عادی شرکاء

دستور صورتجلسات تغییرات اختیاری

صورتجلساتی که با توجه به تغییراتی که بنا با اختیار صاحبان شرکت انجام می شود صورت می پذیرد. به عنوان مثال مهمترین و پر کاربردترین این تغییرات به شرح زیر می باشد:

  • تغییر نام شرکت ؛
  • تغییر موضوع شرکت ؛
  • تغییر نشانی شرکت ؛
  • افزایش سرمایه شرکت ؛
  • کاهش سرمایه اجباری شرکت ؛
  • کاهش سرمایه اختیاری شرکت ؛
  • تبدیل سهام بی نام به سهام بانام ؛
  • کاهش تعداد اعضاء هیات مدیره ؛
  • افزایش تعداد اعضاء هیات مدیره ؛
  • تبدیل شرکت سهامی خاص به سهامی عام ؛
  • تغییر سال مالی شرکت ؛
  • انحلال شرکت ؛
  • نقل و انتقال سهام شرکت سهامی ؛
  • سهم الشرکه شرکت ؛
  • تغییر روزنامه کثیرالانتشار ؛
  • تعیین دارندگان حق امضاء ؛
  • پرداخت سرمایه تعهدی ؛
  • تاسیس شعبه ؛
  • ورود شریک جدید ؛
  • خروج شریک ؛

و خیلی موارد دیگر که در صورت تمایل می توانید با موسسه تماس حاصل فرمائید و مشاوره بگیرید.

صورتجلسات تغییرات اجباری

صورتجلساتی که با توجه به قانون تجارت و یا اساسنامه شرکت زمانی معین برای آن ها تعیین شده است و باید بعد از زمان مشخص شده تغییرات صورت پذیرد. به عنوان مثال مهمترین و پر کاربردترین این تغییرات به شرح زیر می باشد:

  • انتخاب اعضاء هیات مدیره ؛
  • تعیین سمت اعضاء هیات مدیره ؛
  • تعیین وضعیت حق امضاء ؛
  • انتخاب بازرسین شرکت ؛
  • تصویب ترازنامه و صورت های مالی ؛
  • تغییر نماینده شخص حقوقی ؛

و خیلی موارد دیگر که در صورت تمایل می توانید با موسسه تماس حاصل فرمائید و مشاوره بگیرید.

21

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات

جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات به مدارک زیر لازم می باشد:

  • مدارک هویتی صاحبان سرمایه. (شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده یا اصل آن جهت رویت)
  • مدارک هویتی شرکت. (اساسنامه ٬ اظهارنامه ٬ روزنامه رسمی آخرین تغییرات اعمال شده در شرکت یا موسسه)
  • مدارک هویتی مدیر عامل و یا اعضاء هیات مدیره ای که خارج از صاحبان سرمایه می باشند.
  • مدارک هویتی نماینده صاحبان سهام.
  • ارائه لیست آخرین سهامداران و میزان سهام یا سهم الشرکه هر شخص حقیقی یا حقوقی.
  • بابت انجام تغییرات شرکت یا موسسه باید هیچ گونه بدهی مالیاتی یا بدهی به روزنامه رسمی و کثیرالانتشار شرکت نداشته باشد تا بتوان تغییرات درخواستی را اعمال نمود.

مدارک لازم به منظور ثبت تغییرات شرکت

با توجه به جلسه برگزار شده مدارک زیر باید به موسسه ثبتی ذهن ناب تحویل داده شود :

  • در صورت حضور اکثریت صاحبان سرمایه آگهی دعوت که توسط موسسه ذهن ناب جهت چاپ به روزنامه کثیرالانتشار تنظیم و به چاپ برسد.
  • صورتجلسه تنظیم شده توسط موسسه ذهن ناب که به امضاء کلیه صاحبان سرمایه شرکت یا موسسه رسیده باشد در ۳ نسخه ( یک نسخه برای اداره ثبت شرکت ها یک نسخه برای بایگانی در موسسه ذهن ناب یک نسخه بعد از آگهی شدن صورتجلسه برای شرکت مورد نظر ارسال میگردد.) مهر و امضاء رسیده باشد.
  • امضاء و مهر وکالتنامه وکیل که مسئول رسیدگی و تنظیم کلیه موارد فوق می باشد.وکیل مورد نظر می تواند برای امضاء دفاتر و پرداخت حق الثبت موارد مورد درخواست موکل اقدام نماید. (به صورت دلخواه می باشد.)

هزینه ثبت تغییرات شرکت

هزینه ثبت تغییرات شرکت ها و موسسات غیر تجاری در موسسه ثبتی ذهن ناب به شرح زیر می باشد:

  • حق الوکاله وکیل (بنا به تصمیم شرکت می باشد و انتخاب وکیل از موارد اختیاری می باشد.)
  • پرداخت حق الثبت صورتجلسه تغییرات شرکت که بابت هر صورتجلسه جداگانه در اداره ثبت شرکت ها اخذ میگردد.
  • ورود سیستمی کلیه صورتجلسات تنظیم شده توسط وکیل.
  • هزینه پست و پاکت های مربوط به تغییرات شرکت اداره ثبت شرکت.
  • پرداخت هزینه روزنامه رسمی.
  • پرداخت هزینه روزنامه کثیرالانتشار بنا به توافق طرفین.
  • تنظیم و ثبت اشخاص حقوقی شرکت از جمله معرفی نامه اشخاص حقوقی و استعلام های مربوطه برای اشخاص حقوقی.
  • تنظیم و ثبت کد فراگیر اشخاص غیر ایرانی تازه ورود یافته.
  • تنظیم و ثبت صورتجلسات تغییرات در شهرستان ها و شهر هایی به جزء تهران به هزینه کمتر و بدون وکیل انجام می شود.

توجه داشته باشید کلیه زمان در نظر گرفته ثبت تغییرات شرکت یا موسسات غیر تجاری در زمانی بین ۷ الی ۲۰ روز کاری انجام می شود و هیچ فرقی ندارد که چه تعداد عضو و سهامدار ٬ چه مقدار سرمایه و چه مقدار سهم داشته باشند. این زمان از تحویل و تکمیل اوراق به موسسه حساب می شود.

 

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 622 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1398 ساعت: 14:12

ثبت تغییرات برای انواع شرکت

برای هر شرکتی قبل و بعد از ثبت ممکن است در مسیر انجام فعالیت تغییراتی پیش بیاید . مانند : کاهش و افزایش سرمایه , تغییر نام شرکت ؛ تغییر موضوع شرکت , تغییر محل و آدرس شرکت , تغییر شرکا و یا ورود و خروج عضو , تغییر حق امضا و سمت اعضای هیئت مدیره، تغییر بازرسین و در برخی از موارد نیز منجر به انحلال شرکت می شود .

به گزارش افکارنیوز، به موجب ماده ی ۲۰۰ قانون تجارت ثبت تغییرات ذیل در شرکت ها الزامی است:

  • تغییر اساسنامه
  •  تمدید مدت شرکت،زاید بر مدت مقرر
  •  انحلال شرکت،حتی در مواردی که انحلال به واسطه ی انقضای مدت شرکت صورت گیرد.
  • تعیین کیفیت تفریغ حساب یا تبدیل شرکا یا خروج بعضی از آن ها از شرکت.
  • تغییر اسم شرکت
  •  و در هر تقسیم راجع به مورد معین ماده ی ۵۸ قانون تجارت در ماده ی ۵۸ قانون تجارت در ماده ی نهم نظامنامه ی قانون تجارت،علاوه بر موارد بالا،تغییر مدیر یا مدیران شرکت هم افزوده شده است.

ثبت تغییرات در  شرکت

برای هر شرکتی قبل و بعد از ثبت ممکن است در مسیر انجام فعالیت تغییراتی پیش بیاید . مانند : کاهش و افزایش سرمایه , تغییر نام شرکت ؛ تغییر موضوع شرکت , تغییر محل و آدرس شرکت , تغییر شرکا و یا ورود و خروج عضو  , تغییر حق امضا و سمت اعضای هیئت مدیره، تغییر بازرسین و در برخی از موارد نیز منجر به انحلال شرکت می شود . برای هر نوع تغییری در شرکت همه تصمیمات باید مراحل قانونی خود را طی کند و در نهایت به اطلاع اداره ثبت شرکت ها برسد .

برای ثبت تغییرات شرکت در ابتدا باید جلسات مجمع عمومی عادی و فوق العاده و همچنین مجمع هیئت مدیره باید تشکلی شود تا در خصوص تغییراتی که قرار بر اعمال آنها می باشد تصمیم گیری شود و در نهایت صورت جلسه ای رسمی و قانونی به امضاء تمام شرکا باید برسد . برای این کار بهترین کار برخوداری از راهنمای کارسناسان ما در موسسه ثبتی ذهن ناب می باشد . برای ارتباط با موسسه ذهن ناب جهت تغییرات شرکت خود می توانید با شماره های تماس زیر ارتباط برقرار کنید :

09122938218  –  02188564596

در اسرع وقت روند ثبت تغییرات شرکت شما را انجام خواهیم داد  .

شرکت ها می توانند بعد از انجام ثبت هر تغییراتی را  که مربوط به شرکت می باشد را  تغییراتی را اعمال کنند . منظور از تغییرات و تصمیمات شرکت ها،کلیه تغییرات و تصمیمات شرکت است که طی مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده یا در جلسات هیأت مدیره بنا به ضرورت هایی صورت می گیرد.

ثبت تغییرات شرکت ها مستلزم تنظیم و ارایه صورتجلسه متناسب با موضوع تغییرات و ارایه آن به مرجع ثبتی است. اداره ی کل شرکتها در صورت صحت صورتجلسه و رعایت کردن کلیه اصول و قواعد قانونی آن و مطابقت موارد آن با پرونده ی اصلی، آگهی تغییرات ثبتی را صادر نموده که در روزنامه رسمی و محلی اطلاع رسانی شود.در ذیل ضمن پرداختن به نحوه ی اعمال تغییرات در شرکت،به مراحل ثبت تغییرات شرکت می پردازیم.

ثبت شرکت و تغییرات آن در موسسه ذهن ناب

موسسه ثبتی حقوقی ذهن ناب همشهری با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه مشتریان , توسط آقای کامیار کبریتی و جمعی از متخصصان در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه , با بیش از ۷ سال سابقه فعالیت حرفه ای , آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت (  مسئولیت محدود , سهامی خاص , سهامی عام , تضامنی , موسسات غیر تجاری , نسبی , تعاونی , شرکت های هلدینگ و … ) , انجام امور حقوقی توسط وکیل با سابقه , ثبت صورتجلسات شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی , ثبت برند و علائم تجاری و همچنین ارزیابی و خرید و فروش برند و علامت تجاری , اخذ کارت بازرگانی , ثبت شرکت در مناطق آزاد (مثل  ثبت شرکت دارویی , ثبت شرکت تبلیغاتی , ثبت شرکت اجاره خودرو , ثبت شرکت باربری , ثبت شرکت حمل و نقل بین المللی هوایی ,  ...), اخذ جواز کسب , اخذ جواز تاسیس , ثبت اختراع و ایده های فکری , اخذ کد اقتصادی و ….. هم را دارد.  در دنیای پویا و حرفه ای امروزه , زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی و به طور کل هر شخص حقیقی و حقوقی است و گروه ثبتی ذهن ناب همشهری با علم به این واقعیت , تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شما مشتریان و کاربران گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد. در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران , وکلا , صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان , اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود.

انواع صورتجلسات تغییرات

در شرکت ها و موسسات غیر تجاری صورتجلسات به طور کلی به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • صورتجلسه مجمع عمومی موسسین
  • صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده
  • صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده
  • مجمع عمومی عادی سالیانه
  • صورتجلسه هیات مدیره
  • مجمع عمومی عادی
  • مجمع عمومی عادی شرکاء

دستور صورتجلسات تغییرات اختیاری

صورتجلساتی که با توجه به تغییراتی که بنا با اختیار صاحبان شرکت انجام می شود صورت می پذیرد. به عنوان مثال مهمترین و پر کاربردترین این تغییرات به شرح زیر می باشد:

  • تغییر نام شرکت ؛
  • تغییر موضوع شرکت ؛
  • تغییر نشانی شرکت ؛
  • افزایش سرمایه شرکت ؛
  • کاهش سرمایه اجباری شرکت ؛
  • کاهش سرمایه اختیاری شرکت ؛
  • تبدیل سهام بی نام به سهام بانام ؛
  • کاهش تعداد اعضاء هیات مدیره ؛
  • افزایش تعداد اعضاء هیات مدیره ؛
  • تبدیل شرکت سهامی خاص به سهامی عام ؛
  • تغییر سال مالی شرکت ؛
  • انحلال شرکت ؛
  • نقل و انتقال سهام شرکت سهامی ؛
  • سهم الشرکه شرکت ؛
  • تغییر روزنامه کثیرالانتشار ؛
  • تعیین دارندگان حق امضاء ؛
  • پرداخت سرمایه تعهدی ؛
  • تاسیس شعبه ؛
  • ورود شریک جدید ؛
  • خروج شریک ؛

و خیلی موارد دیگر که در صورت تمایل می توانید با موسسه تماس حاصل فرمائید و مشاوره بگیرید.

صورتجلسات تغییرات اجباری

صورتجلساتی که با توجه به قانون تجارت و یا اساسنامه شرکت زمانی معین برای آن ها تعیین شده است و باید بعد از زمان مشخص شده تغییرات صورت پذیرد. به عنوان مثال مهمترین و پر کاربردترین این تغییرات به شرح زیر می باشد:

  • انتخاب اعضاء هیات مدیره ؛
  • تعیین سمت اعضاء هیات مدیره ؛
  • تعیین وضعیت حق امضاء ؛
  • انتخاب بازرسین شرکت ؛
  • تصویب ترازنامه و صورت های مالی ؛
  • تغییر نماینده شخص حقوقی ؛

و خیلی موارد دیگر که در صورت تمایل می توانید با موسسه تماس حاصل فرمائید و مشاوره بگیرید.

31

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات

جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات به مدارک زیر لازم می باشد:

  • مدارک هویتی صاحبان سرمایه. (شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده یا اصل آن جهت رویت)
  • مدارک هویتی شرکت. (اساسنامه ٬ اظهارنامه ٬ روزنامه رسمی آخرین تغییرات اعمال شده در شرکت یا موسسه)
  • مدارک هویتی مدیر عامل و یا اعضاء هیات مدیره ای که خارج از صاحبان سرمایه می باشند.
  • مدارک هویتی نماینده صاحبان سهام.
  • ارائه لیست آخرین سهامداران و میزان سهام یا سهم الشرکه هر شخص حقیقی یا حقوقی.
  • بابت انجام تغییرات شرکت یا موسسه باید هیچ گونه بدهی مالیاتی یا بدهی به روزنامه رسمی و کثیرالانتشار شرکت نداشته باشد تا بتوان تغییرات درخواستی را اعمال نمود.

مدارک لازم به منظور ثبت تغییرات شرکت

با توجه به جلسه برگزار شده مدارک زیر باید به موسسه ثبتی ذهن ناب تحویل داده شود :

  • در صورت حضور اکثریت صاحبان سرمایه آگهی دعوت که توسط موسسه ذهن ناب جهت چاپ به روزنامه کثیرالانتشار تنظیم و به چاپ برسد.
  • صورتجلسه تنظیم شده توسط موسسه ذهن ناب که به امضاء کلیه صاحبان سرمایه شرکت یا موسسه رسیده باشد در ۳ نسخه ( یک نسخه برای اداره ثبت شرکت ها یک نسخه برای بایگانی در موسسه ذهن ناب یک نسخه بعد از آگهی شدن صورتجلسه برای شرکت مورد نظر ارسال میگردد.) مهر و امضاء رسیده باشد.
  • امضاء و مهر وکالتنامه وکیل که مسئول رسیدگی و تنظیم کلیه موارد فوق می باشد.وکیل مورد نظر می تواند برای امضاء دفاتر و پرداخت حق الثبت موارد مورد درخواست موکل اقدام نماید. (به صورت دلخواه می باشد.)

هزینه ثبت تغییرات شرکت

هزینه ثبت تغییرات شرکت ها و موسسات غیر تجاری در موسسه ثبتی ذهن ناب به شرح زیر می باشد:

  • حق الوکاله وکیل (بنا به تصمیم شرکت می باشد و انتخاب وکیل از موارد اختیاری می باشد.)
  • پرداخت حق الثبت صورتجلسه تغییرات شرکت که بابت هر صورتجلسه جداگانه در اداره ثبت شرکت ها اخذ میگردد.
  • ورود سیستمی کلیه صورتجلسات تنظیم شده توسط وکیل.
  • هزینه پست و پاکت های مربوط به تغییرات شرکت اداره ثبت شرکت.
  • پرداخت هزینه روزنامه رسمی.
  • پرداخت هزینه روزنامه کثیرالانتشار بنا به توافق طرفین.
  • تنظیم و ثبت اشخاص حقوقی شرکت از جمله معرفی نامه اشخاص حقوقی و استعلام های مربوطه برای اشخاص حقوقی.
  • تنظیم و ثبت کد فراگیر اشخاص غیر ایرانی تازه ورود یافته.
  • تنظیم و ثبت صورتجلسات تغییرات در شهرستان ها و شهر هایی به جزء تهران به هزینه کمتر و بدون وکیل انجام می شود.

توجه داشته باشید کلیه زمان در نظر گرفته ثبت تغییرات شرکت یا موسسات غیر تجاری در زمانی بین ۷ الی ۲۰ روز کاری انجام می شود و هیچ فرقی ندارد که چه تعداد عضو و سهامدار ٬ چه مقدار سرمایه و چه مقدار سهم داشته باشند. این زمان از تحویل و تکمیل اوراق به موسسه حساب می شود.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 546 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1398 ساعت: 13:58

لینک دوستان

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :